Strona 1 z 1

Problem z obrotami.

PostNapisane: 4 kwi 2016, 12:52
przez Leroo
Cześć. Jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy. Lecz od 2 dni mam z nią problem i nie mam pojęcia jak to naprawić albo chociaż zdiagnozować . Kiedy odpalam samochód wszystko jest okej. Lecz kiedy silnik się rozgrzeje obroty nie wchodzą powyżej 1500 . Miał ktoś taki problem? Proszę o jakieś rady z góry dzięki

Re: Problem z obrotami.

PostNapisane: 4 kwi 2016, 18:46
przez hak64
Podepnij do kompa i odczytaj błędy, bo o wróżki tu trudno. Może być wszystko, co ma wpływ na pracę silnika. Podejrzewam jednak padniętą sondę lambda, co powoduje że silnik pracuje w trybie awaryjnym.

PostNapisane: 4 kwi 2016, 22:48
przez jarek43_16
Z padniętą sondą da się 'normalnie' jeździć i tego nie podłącza się pod kompa tylko pod diodę :]
viewtopic.php?f=442&t=128351

PostNapisane: 5 kwi 2016, 06:53
przez JulianSR1308
witam, moga byc takze przewody kopulka czy nawet palec rozdzielacza, czy nawet swiece, lub malo plynu w chlodnicy.

Re: Problem z obrotami.

PostNapisane: 5 kwi 2016, 10:26
przez Leroo
wątpię że to sonda lambda. Nawet jeśli jest padnięta to można normalnie jeździć. A co do świec itp to idę sprawdzę ;p

Re: Problem z obrotami.

PostNapisane: 5 kwi 2016, 13:51
przez JulianSR1308
U mnie objawy podobne byly, wpierw dolalem plynu doi chlodnicy by czujnik nie wariowal bo troche malo bylo, ale z czasem wrocilo, potem zabralem sie za wymiane kopulki i palca, ladnie odpalil ale jeszcze nie to , wyminana swiec pomogla rowno chodzil ladnie do odcinki, ale jak sie nagrzal tracil a potem iskre zgubiona byla. Rozkrecilem aparat kopulka i palec ok, przepalona cewka zaplonowa, i ewentualnie modul, talze ja nowe zamawiam czesci skladam sam to i bedzie hulac.
kopulka i palec ok 100zł
cewka z modulem okolo 250 zł nowa
a regeneracji sie nie oplaca nawet bo tam nic nie wyminiaja a taka kwote chca ze nie wiem.
do tego przewody kupie pozadne i bedzie znow na lata.
Bo umnie jeszcze oryginalne wszytko.

Re: Problem z obrotami.

PostNapisane: 5 kwi 2016, 14:47
przez Leroo
przed świętami Bożego Narodzenia wymieniałem świece przewody kopułkę itp . jeszcze zobaczę płyn w chodnicy bo dopiero po przejechaniu jakiegoś dystansu 15-20km zaczynają obroty spadać i nie wzrastaja powyzej 1500

PostNapisane: 6 kwi 2016, 06:14
przez JulianSR1308
tak jak mowie moze byc ze malo plynu i czujnik wariuje, w najgorszym wypadku modul albo cewka, lub poprostu masz filtr paliwa juz na wokykonczeniu :D, sprawdz gumy idace do przepustnicy moze gdzies masz nieszczedlnosc, i lapie powietrze lewe.

To sprawdz plyn, dolej plynu, odpowietrz, i wlej do zbiornika wyrownawczego takze. choc ja zawsze przez korek leje odpalam i znow dolewam.