Czy był tak silnik? 2.0 ok 170km zamiast 115km?

Witajcie
wczoraj rozmawiałem z kolesiem który ma ponoć 626 nie wiem której generacji (akurat przyjechali mitsu evo2)
ale silnik 2.0 4 cyl który standardowo wychodził 115km, czy tam 110km
a on ma jakaś inna rzadką wersje, chyba japońską czy coś co ma ponad czy ok150-175km nie pamięam dokładnie. Bo ma mocno inny osprzęt silnika ale nadal seryjny.
Czy możecie mi to potwierdzić zanim pojadę do niego to oglądać i wydam na hamownie silnika.
Ja się wywodzę z Mitsu i ogólnie często można spotkać JDM wersje z sporymi różnicami mocy. Jednak silniki sporo się różniły a nie tylko osprzętem, na przykład colty CJ cyborgi 1,6 ok 170km (wyjscie Japonia a mamy kilka sztuk w pl, nawet w łodzi kolega ma) od normalnych 1,6 90/105km
Przepraszam jeśli zły dział, jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego.
------------
Edit:
takie coś wynalazłem
"The 2.0 L (1991 cc) FS has an 83 mm bore and 92 mm stroke and produces 130 hp and (97 kW) and 135 lbf·ft (183 N·m) in its most common variant up to 170 hp in the Japanese Domestic Market. In 1998 the engine evolved into the FS-DE by undergoing several changes, most notably a distributorless ignition as well as the move from hydraulic lifters to solid shim-on-bucket lifters. Japan received a couple of variations of the FS motor, all with increased power outputs. The highest being the Mazdaspeed Familia version of the FS-ZE which produced 170 hp. Mazdaspeed US decided to turbocharge the US FS-DE, known as the FS-DET in 2003 for the Mazdaspeed Protegé and it generated 170 hp (127 kW) and 160 lbf·ft (217 N·m), the same hp rating as the naturally aspirated Mazdaspeed Familia edition FS-ZE but with a sharper torque curve. This means that the Mazdaspeed Protegé's engine is internally identical to the regular FS-DE, except with a turbocharger installed.:
wczoraj rozmawiałem z kolesiem który ma ponoć 626 nie wiem której generacji (akurat przyjechali mitsu evo2)
ale silnik 2.0 4 cyl który standardowo wychodził 115km, czy tam 110km
a on ma jakaś inna rzadką wersje, chyba japońską czy coś co ma ponad czy ok150-175km nie pamięam dokładnie. Bo ma mocno inny osprzęt silnika ale nadal seryjny.
Czy możecie mi to potwierdzić zanim pojadę do niego to oglądać i wydam na hamownie silnika.
Ja się wywodzę z Mitsu i ogólnie często można spotkać JDM wersje z sporymi różnicami mocy. Jednak silniki sporo się różniły a nie tylko osprzętem, na przykład colty CJ cyborgi 1,6 ok 170km (wyjscie Japonia a mamy kilka sztuk w pl, nawet w łodzi kolega ma) od normalnych 1,6 90/105km
Przepraszam jeśli zły dział, jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego.
------------
Edit:
takie coś wynalazłem
"The 2.0 L (1991 cc) FS has an 83 mm bore and 92 mm stroke and produces 130 hp and (97 kW) and 135 lbf·ft (183 N·m) in its most common variant up to 170 hp in the Japanese Domestic Market. In 1998 the engine evolved into the FS-DE by undergoing several changes, most notably a distributorless ignition as well as the move from hydraulic lifters to solid shim-on-bucket lifters. Japan received a couple of variations of the FS motor, all with increased power outputs. The highest being the Mazdaspeed Familia version of the FS-ZE which produced 170 hp. Mazdaspeed US decided to turbocharge the US FS-DE, known as the FS-DET in 2003 for the Mazdaspeed Protegé and it generated 170 hp (127 kW) and 160 lbf·ft (217 N·m), the same hp rating as the naturally aspirated Mazdaspeed Familia edition FS-ZE but with a sharper torque curve. This means that the Mazdaspeed Protegé's engine is internally identical to the regular FS-DE, except with a turbocharger installed.: