Dlaczego nie pali na dotyk ? 2.0 Fs

Cześć
Temat prosty ale nurtujący mnie.
Bylem w kilku mx-6 626 itp z silnikami 2.0 i na zimnym i ciepłym odpalają na dotyk dosłownie za drugim cyknięciem (ok 1 sek i odpala
) U mnie z rana ok 4-5 na rozgrzanym średnio 3 cim . U kolegów z rana no mowe 1-2 max na rozgrzanym to nawet nie ma jak zliczyć dosłownie pstryk kluczykiem i jest
Z autem nie ma problemów wszystko zdrowe tylko mnie to irytuje zrobiłem wiele w 1 czasie i nie pomogło wiec nie wiem nie mam pomysłów co jeszcze jest związane z tym odpalaniem...
Zrobione:
-wymieniony olej 0w60
-swiece nowe
-przewody
-szczotki rozrusznika
-przewody rozrusznika
-przewody masowe zasilajace
-przewody alternatora
-paski klinowe
-akumulator nowy o mocy 64ah 520EN (nawet na 1000EN odpalanie jest takie same wiec to nie kwestia mocy rozruchowej aku.)
-Przekaźniki !
-Filtr paliwa
-Zaworek powrotu paliwa
-listwa paliwowa czyszczona
-wtryskiwacze zregenerowane w firmie (wyczyszczone i dają mgiełkę)
-pompka paliwa sika paliwem na 2.5 m
-Dodatkowa masa Aku-Buda-Silnik
-Klemy w aku
-Paluch rozdzielacza
-Kopułka rozdzielacza
-Filtry
-Czyszczona przepustnica
-Podciśnienia tez nowe
osuszone
----------------------
-Wyregulowany zapłon !
Czy to może być nie wiem 1 ząbek na rozrządzie przestawiony ? (jakimś cudem ? ) , ale nic nie stuka nie puka nie wali chodzi równo moc trzyma seryjnie itp )
Czekam na magika co mi doradzi :}
Dopisano 26 lip 2014, 01:00:
link do filmiku
gdzie za 4rtym razem odpala 
https://www.youtube.com/watch?v=35YkCz2 ... e=youtu.be
Bylem w kilku mx-6 626 itp z silnikami 2.0 i na zimnym i ciepłym odpalają na dotyk dosłownie za drugim cyknięciem (ok 1 sek i odpala
Z autem nie ma problemów wszystko zdrowe tylko mnie to irytuje zrobiłem wiele w 1 czasie i nie pomogło wiec nie wiem nie mam pomysłów co jeszcze jest związane z tym odpalaniem...
Zrobione:
-wymieniony olej 0w60
-swiece nowe
-przewody
-szczotki rozrusznika
-przewody rozrusznika
-przewody masowe zasilajace
-przewody alternatora
-paski klinowe
-akumulator nowy o mocy 64ah 520EN (nawet na 1000EN odpalanie jest takie same wiec to nie kwestia mocy rozruchowej aku.)
-Przekaźniki !
-Filtr paliwa
-Zaworek powrotu paliwa
-listwa paliwowa czyszczona
-wtryskiwacze zregenerowane w firmie (wyczyszczone i dają mgiełkę)
-pompka paliwa sika paliwem na 2.5 m
-Dodatkowa masa Aku-Buda-Silnik
-Klemy w aku
-Paluch rozdzielacza
-Kopułka rozdzielacza
-Filtry
-Czyszczona przepustnica
-Podciśnienia tez nowe
----------------------
-Wyregulowany zapłon !
Czy to może być nie wiem 1 ząbek na rozrządzie przestawiony ? (jakimś cudem ? ) , ale nic nie stuka nie puka nie wali chodzi równo moc trzyma seryjnie itp )
Czekam na magika co mi doradzi :}
Dopisano 26 lip 2014, 01:00:
link do filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=35YkCz2 ... e=youtu.be