problem z wysokimi obrotami

czekam na propozycje pomocy
mam następujący problem czyściłem przepustnice razem z baybasem
wymieniałem kopułkę oraz palec rozdzielacza
od tamtej pory mam problem z obrotami 2500 obrotów przez pół minuty spada do 2000 po chwili do 1500 i tak właśnie obroty falują między 2000 a 1500 obr
czekam na sugestie co mogę zrobić w garażowych warunkach
mazda 626 2.0 FS 115 km 96r.
robiłem to ponieważ autko jest trochę zamulone ( nawet trochę bardzo)
przewody wymieniłem kopułkę, palec,
przeczyściłem przepustnice i nadal jest zamulone a dodatkowo coś pochrzaniłem bo obroty mam dziwnie wysokie
a jeszcze jedno jak zmniejszyłem kont zapłonu obroty mam na 1500 ale jak przy gazowałem to coś szczeliło ale wydaje mi się, że to może być kont zapłonu
mam prośbę czy mógł by ktoś udostępnić zdjęcie jak ma podłączoną kopułkę i przewody do świec możliwe że coś pogmatwałem własnie w tym kopułkę mam opisaną od 1 do 4 ale możliwe że ma być na odwrót
mam następujący problem czyściłem przepustnice razem z baybasem
wymieniałem kopułkę oraz palec rozdzielacza
od tamtej pory mam problem z obrotami 2500 obrotów przez pół minuty spada do 2000 po chwili do 1500 i tak właśnie obroty falują między 2000 a 1500 obr
czekam na sugestie co mogę zrobić w garażowych warunkach
mazda 626 2.0 FS 115 km 96r.
robiłem to ponieważ autko jest trochę zamulone ( nawet trochę bardzo)
przewody wymieniłem kopułkę, palec,
przeczyściłem przepustnice i nadal jest zamulone a dodatkowo coś pochrzaniłem bo obroty mam dziwnie wysokie
a jeszcze jedno jak zmniejszyłem kont zapłonu obroty mam na 1500 ale jak przy gazowałem to coś szczeliło ale wydaje mi się, że to może być kont zapłonu
mam prośbę czy mógł by ktoś udostępnić zdjęcie jak ma podłączoną kopułkę i przewody do świec możliwe że coś pogmatwałem własnie w tym kopułkę mam opisaną od 1 do 4 ale możliwe że ma być na odwrót