Re: Problem z obrotmi biegu jałowego (626 GE FP 96r.)

Tak auto pali nawet kilka litrów więcej niż normalnie i nie wkręca się tak dobrze na obroty jak ze sprawną.
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
Josi napisał(a):Nafta dobra na wszystko
12) Ustaw Czujnik położenia pzrepustnicy TPS w takiej pozycji, aby podczas, gdy pomiędzy śrubą odbojnikową a odbojnikiem znajduje się listek szczelinomierza o grubośći 0,50 mm pracował wentylator, a gdy włożysz listek o grubośći 0,10 mm wentylator przestawał pracować.
bokser1111 napisał(a):Mojej dziewczyny krewny pracuje w aso mazda i on powiedzial tylko jedno.jezeli obroty szwankuja to wymienic krokowy a krecenie bypass-ami to na chwile.bypass jest od tego zeby w razie awari ustawić sobie obroty.bypass powinien znajdowac sie w fabrycznym ustawieniu.ja tak zrobilem i problem z glowy!!niestety krokowe niszczy LPG. u mnie po wymianie obroty sa tak idealne ze nawet nie slychac podczas pracy jakichkolwiek skoków ani spadkow obrotów
a ja sie bawiłem w jakies czyszczenie i ustawianie hehe wydalem 80zł na krokowy ktory nie jeździł na gazie a problem odszedł w zapomnienie
Pozdrawiam
Moim zdaniem nie ma co sie grzebac i nerwy tracic a temat uważam za skonczony