Wolne obroty – utrzymują się od 800 do 2000 cd.

Postprzez Pajko » 11 cze 2007, 10:42

Bimbak napisał(a):przepływka

cała , ostatnio skladalem dolot i jest cala
Bimbak napisał(a):czujnik temp powietrza

kurde nie wiem musze sprawdzic bo moze nie laczy przy dolocie
Bimbak napisał(a):sprawdzałeś kody błędów

nie
sołtys napisał(a):zestyk sprzęgła

co to znaczy ??
sołtys napisał(a):czujnik położenia neutralnego w skrzyni

wlasnie na to obstawiam z tego wzgledu ze 2 tyg temu robilem sprzeglo i moze gdzies mechanicy zle zlozyli
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 20:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez sołtys » 11 cze 2007, 10:53

Pajko napisał(a):sołtys napisał:
zestyk sprzęgła

co to znaczy


Ten czujnik przy pedale sprzęgła odpowiedzialny za sygnałczy sprzęgło jest wciśnięte czy nie.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 15:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Pajko » 11 cze 2007, 10:58

sołtys a dokladniej gdzie to jest ?? jak kukne od dolu to zobacze to czy trzeba cos odkrecac , bo na to wyglada ze to moze byc to , bo jak wcisne sprzeglo to obroty spadaja
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 20:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Bimbak » 11 cze 2007, 11:02

nr 3 na rys.


Obrazek
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 19:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez sołtys » 11 cze 2007, 11:04

to jest w kabinie pod pedałem sprzęgła, przy dolocie spradz jeszcze czujnik zamknięcia przepustnicy. Wieczorem może uda mi się znaleźć procedure sprawdzenia wszystkich tych styków przez OBD1 za pomocą diody. Jak znajde to wyśle ci na priv, z tym że nie obiecuje na pewno.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 15:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Pajko » 11 cze 2007, 11:08

Bimbak dzieki , wydaje mi sie ze to moze byc to
sołtys bylbym wdzieczny ale nie sadze zeby to cos wyszlo a na oko nie da sie jakos sprawdzic czujnika zamkniecia przpustnicy ??

Ale kurde wydaje mi sie ze to mechanicy cos zknocili albo czegos nie podpieli z tego wzgledu ze wczesniej bylo wszystko ok tylko po wymianie sprzegla takie cos sie dzieje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 20:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez sołtys » 11 cze 2007, 11:18

Pajko napisał(a):sołtys bylbym wdzieczny ale nie sadze zeby to cos wyszlo a na oko nie da sie jakos sprawdzic czujnika zamkniecia przpustnicy


Jeżeli któykolwiel z czujników jest niepodpięty to to w tym teście wyjdzie. O ile znajde tą procedurę. Czujnik zamknięcia przepustnicy sprawdzić łatwo wystarczy że w trybie serwisowym dodasz minimalnie gazu wentylator od chłodnicy powinien sie włączyć przy puszczonej nodze z gazu powinien sie wyłączyc. Jeżeli tak jest to czujnik położenie przepustnicy jest ok.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 15:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Pajko » 11 cze 2007, 11:25

sołtys napisał(a):w trybie serwisowym

a jak go wprowadzic w tryb serwisowy ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 20:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Bimbak » 11 cze 2007, 11:29

zworka na GND i TEN
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 19:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Pajko » 11 cze 2007, 11:35

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 20:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez sołtys » 11 cze 2007, 11:50

tak chodzi o to. Tak jak napisał Bimbak zmostuj drutem GND i TEN i sprawdz czy wentylator rusza po dodaniu gazu.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 15:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Pajko » 11 cze 2007, 11:53

sołtys napisał(a):drutem GND i TEN

cos kojarze ale nie wiem ktore to zlacza w kostce diagnostycznej tak ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 20:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez sołtys » 11 cze 2007, 11:55

Pajko napisał(a):cos kojarze ale nie wiem ktore to zlacza w kostce diagnostycznej tak
_________________


tak są podpisane piny w kostce diagnostycznej.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 15:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Pajko » 11 cze 2007, 11:57

a skad mam wiedziec ktory to GND i TEN no chyba ze sa podpisane
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 20:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Bimbak » 11 cze 2007, 12:00

Schemat gniazda diagnostycznego powinieneś mieć pod klapką po otwarciu gniazda ale często tego nie ma wiec masz tutaj:
Obrazek
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 19:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Pajko » 11 cze 2007, 12:06

Bimbak dzieki po pracy bede musial to zaatakowac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 20:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez maras565 » 21 cze 2007, 14:27

Jak wolne obroty skaczom same do gury to zawiesza sie wodny regulator wolnych obrotow znajdziesz go pod calym tym kolektorem gdzie jest wprowadzane powietrze do komory spalania przykrecony on jest od spodu na cztery sruby zasada dzialania jego jest podobna jak termostatu im wiecej nagrzewa sie woda w ukladzie tym bardziej zamyka on doplyw powietrza w ukladzie wolnych obrotow.
maras565
 

Postprzez panstasio » 18 lip 2007, 07:45

niedawno poszedł mi moduł aparatu zapłonowego – moduł wymieniony na zewnetrzny i było git...
od niedawna samochód faluje na niskich obrotach. TPS regulowne według opisu patyka i trochę się poprawiło, ale nei dokońca.
Błędy:
najpier wyskoczyła mi cała litania błędów. Po resecie cisza i błędy już nie wróciły ale wachlarz obortów pozostał... co najbardziej nie miłe w tym całej sytuacji to w momencie puszczenia peadłu gazu na biegu w okolicach 2 tys obrotów występuje szarpanie i na PB i na LPG. Przewody sprawdziłem i wyglądają tiptop.
Czy może mieć to związek z ustawieniem zapłonu?
Czy takie objawy mogą wskazywać na kopułke i paluch??
na co zwrócić jeszcze uwagę??

p.s. szukajki używałem – nie bijcie ;P
coś ciekawego?? tylko co??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2003, 09:07
Posty: 411
Skąd: Legionowo
Auto: myszowate 626-twsknie;MX6 ;)

Postprzez Grzyby » 18 lip 2007, 10:02

panstasio napisał(a):szukajki używałem

stasio – chcesz w czapę?

Nie znalazłeś tematu z falującymi obrotami??

P.S.
panstasio napisał(a):w momencie puszczenia peadłu gazu na biegu w okolicach 2 tys obrotów występuje szarpanie i na PB i na LPG

mam to samo :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez qbass » 18 lip 2007, 10:22

Plyn chłodniczy w normie? Nie za mało?

panstasio napisał(a):w momencie puszczenia peadłu gazu na biegu w okolicach 2 tys obrotów występuje szarpanie i na PB i na LPG

Mam to samo <killer>
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 09:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6