Wolne obroty – utrzymują się od 800 do 2000 cd.

Postprzez Grzyby » 6 mar 2007, 20:20

ad.1 – nie
ad.2 – nie

musiało ruszyć przepustnicę – potrzebujesz dobrej regulacji LPG (do tego przydałaby się przepływka ale dobry spec powinien to zrobić)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez radost » 6 mar 2007, 20:37

Ok. mam już pewną jasność... Po co mi przepływka do regulacji LPG? Na swojej instalce już zęby zjadłem... Od tygodnia ją reguluję. Ostatnio zregenerowałem parownik, pięknie dozuje prawie do odcięcia (na podstawie testera sondy lambda mede by radost :D ). Gazownicy to paproki.
Mam zamiar podnieść obroty w serwisowym tylko nie jestem pewien która to sróba (mile widziane foto).
Pozdro.
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 182 (0/1)
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez Grzyby » 6 mar 2007, 20:39

radost napisał(a):Po co mi przepływka do regulacji LPG?

bo zawsze punktem odniesienia do gazu są obroty na Pb
radost napisał(a):Mam zamiar podnieść obroty w serwisowym tylko nie jestem pewien która to sróba (mile widziane foto).

nie w tym temacie – wysil się troszkę i użyj szukajki (są tematy o regulacji)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez radost » 6 mar 2007, 22:30

Grzyby napisał(a):użyj szukajki (są tematy o regulacji)


poszukałem, znalazłem, wyregulowałem i teraz cacy obroty jak trzeba i na gazie nie gaśnie <jupi>
Pozdro
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 182 (0/1)
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez Grzyby » 6 mar 2007, 22:43

radost napisał(a):poszukałem, znalazłem, wyregulowałem i teraz cacy obroty jak trzeba i na gazie nie gaśnie

no to brawo :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Gość » 15 kwi 2007, 19:24

Na wstepie witam wszystkich zainteresowanychh tematem.
Zaczne od poczatku. Posiadam mazde 626 2.0 16V z konca roku 1994.Jest to sedan. Model Vachon cos typu cronos ale nie do konca.
Teraz na temat.
Od jakiegos czasu okolo dwoch lat autko to zachowywalo sie czasami dziwnie.Po zapaleniu wchodzilo na okolo 1800 obr/min. po chwili
zmiejszalo je sobie z czasem rozgrzewania sie,to chyba calkiem narmalne. Dziwne bylo to ze kiedy auto bylo rozgrzane zachowywalo sie dziwnie mianowicie wariowaly obroty.
Wygladalo to nastepujaco: np.700 obr. 1500obr. 700obr. 1500obr. i tak przez jakis czas doslownie jakby nie bylo dogrzane.Po chwili wszystko juz bylo ok.
Auto zachowywalo sie tak raz na jakis czas(co okolo 4 miesiace) przez przypadek zauwazylem ze kiedy auto tak sie zaczelo zachowywac bylo za malo plynu chlodzacego.Dolewalem go i pozniej bylo juz wsztystko ok
Nie przejmowalem sie tym az do marca tego roku. Zaczelo sie tak: jechalem po miescie w pewnym momencie auto zgaslo samo z siebie.Mysle sobie hmm dziwne ale co tam to tylko samochod zdarza sie.Zapalilem ponownie
jechalem okolo 15 minut ponownie zgaslo a wtedy juz nie moglem odpalic.Zepchnalem je wsiadlem chwile zaczekalem odpalilo jakos udalo mi sie dojechac do domu i pozniej kaplica.Po rozgrzaniu to samo.
Popytalem troche i wiekszosc stawiala na modul w aparacie zaplonowym.Z wielkimi bolami udalo mi sie zalatwic taki nowy modul, zakupilem go zapalilem no niby ok ale trzeba jeszcze ustawic zaplon.Pojechalem ustawili mi go no i:
dalej cos nie tak po zapaleniu na zimno samochodu obroty od razu na 2000 i tak okolo 5 minut w czasie jazdy podczas zmiany biegow obroty spadaly ponizej 700 az silnikiem zatrzeslo i wracaly ponownie na takie jakie byly.Gosc powiedzial ze zaplon lepiej juz
nie bedzie ustawiony bo jest ok.Znowu troche popytalem i znajomy powiedzial ze mial podobne problemy i ze padlo na regulator jalowego obrotu cos takiego.Wskazal miejsce gdzie sie z tym udac.Pojechalem tam samochodem ktory chodzil jeszcze w miare normalnie gosc stwierdzil ze to zadem problem i da sie naprawic wiec zostawilem auto.
Stalo u niego trzy dni ponoc cos robili.Pojechalem po samochod i rece mi opadly jak go zapalilem,nawet najstarszy maluch chyba chodzi lepiej.Wlasciciel zakladu stwierdzil ze regulator jest ok poczyscili mi tam wszystko stwierdzil ze wszystko tam jest ok a padl prawdopodobnie sterownik wtrysku jakis komputer czy cos takiego.
Powiedzial tez ze nie mogli go podlaczy pod komputer bo nie mogli czy cos takeigo. Auto teraz ma caly czas obroty okolo 2200 nawet jak sie rozgrzeje to takie ma, a po rozgrzaniu zaczynaja tak wariowac ze szok, a co najlepssze auto nie przyspiesza.Zeby uzyskac 60 km trzeba sie ostro napocic.Gosc ktory go naprawiam stwierdzil ze to wina sterownika i ze juz nic na to nie poradzi a co jest dla mnie dziwne auto trzy dni wczesniej chodzilo jeszcze prawie normalnie.

Wielka prosba do wszystkich czytajacych temat. Jesli ktos moglby pomoc lub podpowiedziec gdzie i czego szukac bylbym bardzo wdzieczny.
Ostatnio edytowano 15 kwi 2007, 21:42 przez Gość, łącznie edytowano 2 razy
Gość
 

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 15 kwi 2007, 19:46

Wiesz az nawet nie wiadomo co pisac bo to jest straszne niedbalstwo o auto


xmolx napisał(a):Auto zachowywalo sie tak raz na jakis czas(co okolo 4 miesiace) przez przypadek zauwazylem ze kiedy auto tak sie zaczelo zachowywac bylo za malo plynu chlodzacego.Dolewalem go i pozniej bylo juz wsztystko ok
Nie przejmowalem sie tym az do marca tego roku.


To i auto ci podziekowalo jak widze ... :D

Dobra rada czytaj regulamin podpinaj sie z tym pod inne podobne badz wrecz identyczne tematy ....
A generalnie znajdz dobrego mechanika ... i nie dzialaj na zasadzie ...


xmolx napisał(a):Popytalem troche i wiekszosc stawiala


Wiekszosc to moze ci wiesz co postawic ... hehehe piwo ....

Powodzenia ....
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez xANDy » 15 kwi 2007, 19:54

Marcin ( Pycia ) napisał(a):A generalnie znajdz dobrego mechanika
To jest pierwsza zasada. Możliwości może być wiele albo jeszcze więcej – ale najpierw dobry mechanik a dopiero potem cokolwiek. Ilość spraw, które opisujesz jest zbyt obfita na raz. Jak coś zaczyna się dziać to trzeba się tym zając od razu a nie czekać miesiącami aż padnie całkiem :| bo inacej wyjdziesz na <jelen>
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Domelxyz » 16 kwi 2007, 01:00

U mnie silnik jest niestabilny na niskich obrotach przez uszkodzenie aparatu zapłonowego. Z tym, że nie da się regenerować aparatu, a trzeba wymienić w moim przypadku ...
Może u Ciebie też nadal aparat nawala ?
Ja mam podwyższone obroty na luzie, żeby nie gasł bo się zdarzało jak obroty były poprawnie ustawione.
Never let your sense of morals get in the way of doing what's right
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2006, 18:59
Posty: 247 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Jest:Skoda Octavia SCOUT
Była: 626 Cronos

Postprzez Grzyby » 16 kwi 2007, 12:47

xmolx, na przyszłość proszę
Porek napisał(a):Skorzystaj też z opcji 'szukaj', w archiwum jest wiele tematów o falujących obrotach

:)

Następnym razem będzie kosz
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez zakmil » 10 cze 2007, 13:34

Witam. Mi obroty falują a jak wlacze klime to przestaja i zatrzymuja sie na 1,5 tysiaca. Mam pekniety zbiorniczek wyrównawczy ale plyn jest. Auto kupilem wczoraj wiec nie mialem jak zmienic tego zbironiczka. Mam nadzieje ze to jest wlasnie winowajca.
zakmil
 

Postprzez Pajko » 10 cze 2007, 23:25

Witajcie ,

Mam pyatnie po wymianie sprzęgła mam taka dziwna w sumie sprawe gdy auto stoi na luzie obroty wskakuja na jakies 1100 rpm a jak wcisne sprzegło spadaja do normalnej wartosci czyli 800 rpm , straszliwie mnie to denerwuje , co na to poradzic ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Domelxyz » 11 cze 2007, 10:34

Pajko napisał(a):gdy auto stoi na luzie obroty wskakuja na jakies 1100 rpm

Nie jestem pewien jak u Ciebie powinno być, ale u mnie obroty na luzie są około 600rpm i też troszkę spadają jak się wrzuci bieg. Ale ja mam automat.
Never let your sense of morals get in the way of doing what's right
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2006, 18:59
Posty: 247 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Jest:Skoda Octavia SCOUT
Była: 626 Cronos

Postprzez Pajko » 11 cze 2007, 10:46

widzisz u mnie zawsze bylo 800 rpm a teraz tak jak pisalem wyzej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Domelxyz » 11 cze 2007, 11:01

Pajko napisał(a):widzisz u mnie zawsze bylo 800 rpm a teraz tak jak pisalem wyzej

Ale mówisz o zimnym silniku, czy na ciepłym też?
Never let your sense of morals get in the way of doing what's right
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2006, 18:59
Posty: 247 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Jest:Skoda Octavia SCOUT
Była: 626 Cronos

Postprzez Pajko » 11 cze 2007, 11:07

oczywiscie o cieplym
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Bimbak » 11 cze 2007, 11:18

tak się dzieje tylko ja dusisz na sprzęgło czy jak wciśniesz hamulec też spadają obroty?
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Pajko » 11 cze 2007, 11:31

Bimbak jak jest na luzie to wskakuja na 1100 a jak tylko wcisne sprzeglo spadaja na 800 hamulec nic nie pomagal , jeszcze jedno co mnie zastanawia dzieje sie tak tylko na postoju bo np gdy jade z gorki na luzie obroty sa normalnie na 800
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Bimbak » 11 cze 2007, 11:36

Pajko napisał(a):jeszcze jedno co mnie zastanawia dzieje sie tak tylko na postoju bo np gdy jade z gorki na luzie obroty sa normalnie na 800

:| przepływka?!?!?! czujnik temp powietrza?!?!?!!... sprawdzałeś kody błędów?
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez sołtys » 11 cze 2007, 11:42

Pajko napisał(a):Bimbak jak jest na luzie to wskakuja na 1100 a jak tylko wcisne sprzeglo spadaja na 800 hamulec nic nie pomagal , jeszcze jedno co mnie zastanawia dzieje sie tak tylko na postoju bo np gdy jade z gorki na luzie obroty sa normalnie na 800


A zestyk sprzęgła masz sprawny?? ewentualnie sprawdz jeszcze czujnik położenia neutralnego w skrzyni. Oraz czujnik zamknięcia przepustnicy.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6