Strona 1 z 1

Problem z mocą

PostNapisane: 3 maja 2013, 22:15
przez lucrah
Mam mazde 626 2.0 116 KM i wydaję mi się za słaba.. Do setki leci długoo. Obroty na 5 biegu przy prędkości 80km/h to 2000 tyś, przy 1000 2.5 tyś. Przykładowo na 4 przy 60 na godzine 2000.
Jak jest u was?

PostNapisane: 3 maja 2013, 23:20
przez noxes
To pytanie nadaje się do szybkich pytań. Ja chyba miałem takie same obroty. Co do sprawdzenia jaką mocą dysponujesz polecam hamownię. A najpierw zajeciem się samochodem i doprowadzeniem wszystkiego do porządku, bo jak widzę to wszystko byś chciał a tu silnik nie bardzo pracuje.

PostNapisane: 3 maja 2013, 23:37
przez lucrah
Jutro auto staję u mechanika na cały dzień i wszystko co opisywałem będzie zrobione, zobaczymy jak z mocą. A o obroty pytam bo wydaję mi się, że powinny niżej wchodzić.

PostNapisane: 4 maja 2013, 16:28
przez szumki44
jak masz ponizej 10 sekund do 100 to jest ok :D wtedy wymien plyny filtry i swiece kable itp :) i na koncu przepal go :) czasy dla 2.0 Fs to 9-10 sek do 100 w zaleznosci od warunkow i ogumienia:)

Re: Problem z mocą

PostNapisane: 4 maja 2013, 19:43
przez lucrah
Wymienione wszystkie filtry gazu, oleju, olej. Sprawdzony cały układ wydechowy. Obroty dalej się nie trzymają.. Teraz jeszcze bardziej spadają na gazie, że nawet potrafi zgasnąć na luzie, szczególnie po przegazowaniu. Na benzynie obroty też nie trzymają sie zawsze tak samo, jednak nie gaśnie i nie muli go między 3-4 tysiące.
Odpowietrzałem układ, leciały bąbelki jeszcze po drugim włączeniu wentylatora i dałem spokój..
Mógłby ktoś wytłumaczyć mi dlaczego zapowietrzony układ ma wpływ na obroty?
Po odpięciu przepustnicy: na wyłączonym silniku auto nie dało się odpalić bo od razu gasło ( jedynie odpalałem jak dodałem gazu) wtedy auto chodziło tak jak z podpięta.

Re: Problem z mocą

PostNapisane: 4 maja 2013, 19:52
przez Eklerek323f
Jeśli chodzi o falujące obroty na gazie i gaśnięcie to sprawdź błędy, mogła paść przepływka, podejrzewam też, że gaz jest I albo II gen?

PostNapisane: 4 maja 2013, 20:10
przez lucrah
Sekwencja Stag 200 ,
Jest sens w czyszczeniu przepływki?

Dopisano 4 maja 2013, 20:13:

Jeszcze pytanie, czy dam radę sam sprawdzić błędy? Jest to amerykańska wersja więc powinna mieć kontrolkę błędów? I w którym miejscu znajdę kostkę

Re: Problem z mocą

PostNapisane: 4 maja 2013, 22:20
przez Eklerek323f
Kość jest (powinna być) między akumulatorem a fuse boxem, "diagnostic" taka malutka, po zmostkowaniu GND i TEN powinna zacząć migać kontrolka na desce, jeśli nie to musisz robić jak wersję europejską z diodą, wszystko masz w tym temacie viewtopic.php?p=5519#p5519

Powodzenia

Re: Problem z mocą

PostNapisane: 5 maja 2013, 00:09
przez lucrah
O to pierwszy raz spotykam się z kostką pod maską, zazwyczaj była pod kierownica gdzieś i tam szukałem ;)
Dzięki za informacje, jutro sprawdzę czy mam kontrolkę od błędów.