Mazda 626 2.0 Stożkowy filtr powietrza
1, 2
Witam, mam w aucie do wymiany filtry, no i przy okazji ich zakupu zainteresowałem się stożkowym filtrem powietrza. Chodzi mi głównie o to, żeby silnik dostał jakiegoś pomruku, bo nienawidze wycia benzyniaka
Na allegro znalazłem coś takiego :
http://allegro.pl/filtr-stozkowy-sporto ... 45762.html
Da radę to założyć bez większych przeróbek? I czy nie zaszkodzi?
Dopisano 26 kwi 2013, 17:09:
Czy lepiej inwestować w sportowy tłumik końcowy?
Na allegro znalazłem coś takiego :
http://allegro.pl/filtr-stozkowy-sporto ... 45762.html
Da radę to założyć bez większych przeróbek? I czy nie zaszkodzi?
Dopisano 26 kwi 2013, 17:09:
Czy lepiej inwestować w sportowy tłumik końcowy?
- Od: 17 mar 2013, 10:53
- Posty: 22
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: Mazda 626 2.0 16V USA
bedzie ladnie mruczec na stozku ! ale za drogi ;p kup w przedziale 45-55 zl bo to jedno to samo i nie patrz czy to mazda czy polonez jak twoje autko nie przekracza 200 koni 3l poj silnika to mozesz brac te filtry za 50 zl:) i wywalac je co 10 000km wraz z wymiana oleju:P pomruk bedzie fajny mocy nie odczuwalne:)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
tu masz 1 zdjecie przykladowego prawidlowego montazu na innych jest tyle ze masz stozek i halasuje:D co do mocy i zimnego powietrza czy cieplego to i tak w miescie zmuli na trasie przy 80km/h w gore to masz takie przeciagi w komorze silnika ze nie trzeba zbytnio go zabudowac.. i tak przy silniczkach malych nie spodziewaj cie cudow czy mocy z rzedu 15 Koni i 20 NM
Poprawi Ci dzwiek i moze zmulic autko jak go zle zamontujesz pozatym policz sobie doladowanie dynamiczne itp oraz puszki rezonansowa zeby to dobrze zgrac wtedy mozesz dostac przyrost mocy i momentu .
Ja osobiscie odgrodzilem komore silnika na tyle ze jest zimne powietrze w prawej czesci komory. Ale nie liczylem i nie mam puszek wiec burczy brzeczy jedzi ale du..py nie urywa
Poprawi Ci dzwiek i moze zmulic autko jak go zle zamontujesz pozatym policz sobie doladowanie dynamiczne itp oraz puszki rezonansowa zeby to dobrze zgrac wtedy mozesz dostac przyrost mocy i momentu .
Ja osobiscie odgrodzilem komore silnika na tyle ze jest zimne powietrze w prawej czesci komory. Ale nie liczylem i nie mam puszek wiec burczy brzeczy jedzi ale du..py nie urywa
moc moze wzrosnac jak wszystko jest prawidlowo zrobione ale to sa wartosci nie do odczucia:) w sumie tak samo jak zmiany klimatyczne :0 czy goraco czy zimno oraz wilgotnosc powietrza tak tyle daje nam stozek roznicy czyli prawie w ogole ale za to dzwiek ^_^ dodaje nam 50 KONI
Lucrach, na Twoim miejscu zostawiłbym układ dolotowy w oryginale. Odkręć sobie kiedyś z ciekawości kolektor dolotowy i zobacz ile syfu się zbiera na ściankach mimo dolotu ori. Nie jeździłem nigdy na stożku ale wiadomo że jest bardziej przelotowy. Więc wniosek prosty bardziej zanieczyszczasz dolot i komorę spalania. Dla poprawienia dzwięku grzebałbym przy wydechu
NO RULES JUST RACING
- Od: 18 mar 2008, 00:11
- Posty: 81
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi
to da tez ale tutaj maszaaemek napisał(a):Dla poprawienia dzwięku grzebałbym przy wydechu
2.0 FS caly uklad wydechowy seryjny tylko zamontowany stozek i otwarte okno sorki za jakosc dzwieku ale to telefonem tozek pieknie brzmi w mazdach ! i jest cicho przy granicy burczenia wydechu (2200-2700) a jak otwiera sie przepustnica na maxa to jest ten dzwiek niskiego glebokiego rasowego silniczka
Stozek plus nowy wydech to ladnie gra ! Jak masz 1.8 badz 2.0 to wsadz tlumik seryjny od 2.5 jest cicho i fajnie mruczy
http://www.youtube.com/watch?v=fpgmiBxEt5o
a tu praca na nowym wydechu i dolocie praktycznie autko nie slyszalne nawet nawiew na 1 jest glosniejszy niz praca silnika
http://www.youtube.com/watch?v=DtAAbryYR30
co Ty chcesz od klekotu ropniaka, mam drugie auto w dieslu i lubię jak sobie klekocze
a co do filtra to póki co zrezygnowałem, jak będę kiedyś wymieniał to zrobię dolot zimnego powietrza, na razie zainwestuję w tłumik
a co do filtra to póki co zrezygnowałem, jak będę kiedyś wymieniał to zrobię dolot zimnego powietrza, na razie zainwestuję w tłumik
- Od: 17 mar 2013, 10:53
- Posty: 22
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: Mazda 626 2.0 16V USA
Miałem kiedyś MX-6 z FS i, o ile dobrze pamiętam, to czujnik temperatury powietrza. Najprościej zrobic mały otwór w złączce silikonowej i tam wkręcic bardzo ciasno czujnik. Niestety nie mam już zdjęc mojego dolotu... Pasuje od KLa, trzeba tylko dokupic jedną, albo dwie inne złączki.
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
U mnie kiedyś tak było, przepływka, kawałek kibel rury i stożek. Zrezygnowałem z tego, bo nic to nie daje.
Tylko wiesz tak jak u mnie był przy silniku to wciągał ciepłe powietrze co skutkuje spadkiem mocy, przeniosłem w okolice dołu przy kole to zaraz zawalony syfem, a o stożek trzeba dbać, myć i naolejać co jakiś czas by syfu nie przepuszczał, najlepsze rozwiązanie to chyba CAI, czyli stożek w obudowie przy silniku i powietrze doprowadzone rurą gdzieś z podwozia, ale czy to nie wygłuszy tego stożka to nie wiem.
Zbuduj dolot z rur z kwasu i dźwięk od razu się zmieni.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6