Wolne obroty – za niskie, drgania silnika, na pedale hamulca, gazu, lewarku

Postprzez dziedzictom » 1 paź 2010, 22:30

Hugo napisał(a):
dziedzictom napisał(a):podczas jazdy nic wszytsko eleganko tylko na dogrzanym w pelni silniku na biegu jalowym to wystepuje. Dodam takze ze jezeli na jalowym wlacze cos o duzym poborze pradu np grzanie szyby i lusterek to spadaja mi obroty
Dokładne czyszczenie przepustnicy z rozebraniem jej na czynniki pierwsze na 99% załatwi problem. Przerabiałem to w : Maździe 626 GE FS, dwóch Mitsubishi Coltach, Daihatsu Ferozie, Toyocie RAV4, Hyundai'u Coupe i wczoraj w Nissanie Micra. Zawsze pomagało i nawet spadało spalanie.

Przepustnice juz czysciłem ale chyba bez krokowca bo nie mialem czym go odkrecic.... srubka na gwiazdke.... sprobuje jeszcze raz ale wiem jedno jak regulowalem bypassa to nasililo sie syczenie a dolot usczczelnialem na sylikonie czarnym fiatowskim do uszczelek to na bank szczelny wiec nie wiem czy cos zle zrobilem czy poprostu tego krokowca jeszcze rozebrac.... nawet chyba go ogkrece bez sciagania przepustnicy??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 13:58
Posty: 68
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 1.8 GE 16v DOHC 96r + LPG

Postprzez Hugo » 2 paź 2010, 00:12

dziedzictom napisał(a):jak regulowalem bypassa to nasililo sie syczenie
Normalne. Syczy najbardziej na wkręconej śrubce.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez dziedzictom » 2 paź 2010, 15:43

czy po odlaczenie silniczka krokowego powinno sie cos dziac silnik powinien jakos reagowac?? bo u mnie nic a jak krece bypassem na serwisowym to gora wejdzie mi na 1000 obrotow na full wykreconej srubce.a jak odlacze zworke wraca do poprzedniego stanu czasasami na kresce pierwszej ponizej 1 a czasmi troszke wyzej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 13:58
Posty: 68
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 1.8 GE 16v DOHC 96r + LPG

Postprzez sawmaster » 17 lis 2010, 18:19

Mam do Was pytanie, czy przednia poduszka skrzyni biegów Obrazek
powinna być machająca się tzn mogę machać mocowaniem gumy bez większego oporu, a jak jest zamontowana to praktycznie śruba w mocowaniu poduszki prawie leży. Dodam, że nie widać aby była zerwana, bo wymontowywałem. Mam u siebie efekt, iż jak przyśpieszam szczególnie na 5 biegu to drążek zmiany biegów "chodzi"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2008, 23:51
Posty: 36
Auto: Ford probe 2.0 16V

Postprzez noxes » 17 lis 2010, 20:30

No to masz popsutą poduszkę/poduszki.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez sawmaster » 19 lis 2010, 22:38

a jaką firmę polecacie, Tedgum nada się? http://tedgum.pl/sklep/product_info.php?cPath=48_964_2042_5405&products_id=1984? uwaga 4x4
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2008, 23:51
Posty: 36
Auto: Ford probe 2.0 16V

Postprzez yaro626 » 17 sty 2011, 13:12

U mnie są takie jak na obrazku(zaznaczone na kolor zielony)czyli troche poniżej tej drugiej kreski a jakie u was w GE ?

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2008, 11:17
Posty: 331
Skąd: Lublin/Turka
Auto: 626 GH 2.2 163km

Postprzez desp » 17 sty 2011, 18:34

Są w takim razie podręcznikowe. Powinny zawierać się w granicy 650-750, a w jednym podręczniku do 626 znalazłem nawet zakres od 600 do 750.
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2009, 21:54
Posty: 122
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec

Postprzez yaro626 » 17 sty 2011, 18:39

Chyba zdecyduje sie troche podnieść, bo np.jak uchylam szybe czy coś innego to troche czuc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2008, 11:17
Posty: 331
Skąd: Lublin/Turka
Auto: 626 GH 2.2 163km

Postprzez noxes » 17 sty 2011, 18:50

Heh ja po zmianie przepustnicy to mam różne obroty. Dosyć często mmi się przywieszają ale na starej miałem książkowe 750rpm
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez yaro626 » 17 sty 2011, 18:55

A czyscileś ja,bo ja latem wyczysciłem i też jak odpalilem to obroty poszly ponad 1500,ale jak wyregulowałem to byly ok,ale teraz troche jeszcze podkrece to tej 1 kreski pod 1tys
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2008, 11:17
Posty: 331
Skąd: Lublin/Turka
Auto: 626 GH 2.2 163km

Postprzez noxes » 17 sty 2011, 19:30

Przepustnica wyczyszczona na błysk. Ja mam wrażenie że sie przywiesza bo nieraz ma normalne obroty nawet ciut przy małe. Mam taką nadzieję że może się wszystko jeszcze ułoży dotrze.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Piotr » 26 cze 2011, 15:06

Witam Panowie :)

Mnie też dopadł temat drgania całego przodu, trzęsą się lampy, atrapa – zderzak już mniej ale przenosi się do środka na lewarek, kierownicę i gdzieś na prawy tył budy, obroty są w porządku wg skali 750 (ostatnia kreska przed 1k), w momencie podniesienia obrotów do ok 900 wszystko ustaje i czuć jedynie delikatnie na lewarku. Co do falowania nie wiem czy to ważne ale gdy bardzo delikatnie i powoli naciskam na gaz obroty spadają do ok 400 i momentalnie idą normalnie w górę, gdy nacisnę na gaz normalnie od razu idą do góry. Zaczynać od poduszek ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 14:19
Posty: 533 (0/2)
Skąd: Żywiec
Auto: 626 GE FS 93'

Postprzez noxes » 26 cze 2011, 19:31

Poduszki/ poduszka napewno sa uszkodzone. Przepustnica czysta?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Piotr » 26 cze 2011, 19:35

od poduszek tak czy inaczej muszę zacząć, przepustnica nie była sprawdzana – jestem w stanie sam do tego dojść (rozkręcić i sprawdzić) ? Od razu mówię że nie mam większego pojęcia o budowie silników :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 14:19
Posty: 533 (0/2)
Skąd: Żywiec
Auto: 626 GE FS 93'

Postprzez noxes » 26 cze 2011, 19:57

Jest fotorelacja o czyszczeniu przepustnicy.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Piotr » 26 cze 2011, 20:30

noxes napisał(a):Jest fotorelacja o czyszczeniu przepustnicy.


Dzięki, przeczytane :) Ale rozumiem że ma to rozwiązać jedynie problem z tymi spadającymi obrotami – nie z drganiami ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 14:19
Posty: 533 (0/2)
Skąd: Żywiec
Auto: 626 GE FS 93'

Postprzez noxes » 26 cze 2011, 20:49

no drgania to już najpewniej wina zawieszenia silnika. Chociaż jak silnik będzie równo pracował to nie powinno to być tak odczuwalne. Jak wygląda sprawa z kablami WN, kopułka palcem i świecami?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Piotr » 26 cze 2011, 20:56

kable+świece nowe NGK a kopułka + palec powiem szczerze że nie było zaglądane tam w ogóle
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 14:19
Posty: 533 (0/2)
Skąd: Żywiec
Auto: 626 GE FS 93'

Postprzez noxes » 26 cze 2011, 22:58

No to zacznij od kopułki i palca.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6