Strona 1 z 1

obroty w mazdzie 626 2.0 16 v 116Km

PostNapisane: 25 wrz 2005, 20:39
przez Gość
Czy normalne jest ze po wrzuceniu na luz obroty w moim aucie spadaja do 900, a po chwili jescze troszke nizej??Na postoju wyczuwalne sa lekkie wibracje na kierownicy przez ten spadek obrotow( co mnie troszke drazni:)Dziekuje za odpowiedzi.Pozdrawiam

PostNapisane: 25 wrz 2005, 21:11
przez sołtys
Sławek... napisał(a):Czy normalne jest ze po wrzuceniu na luz obroty w moim aucie spadaja do 900, a po chwili jescze troszke nizej??


martwił bym sie gdyby nie spadały to jest normalne tak ma być a drzenie nie wiem u mnie też tak jest może wiek i nie pierwszej młodości poduszki pod silnikiem ale jakoś mnie to nie drażni przyzwyczaiłem sie

PostNapisane: 25 wrz 2005, 21:28
przez Marcin L
obroty na luzie powinny utrzymywać się około 1 kreske poniżej tysiąca wiec jeżeli sa w tych granicach – to są OK, co do drżenia – może warto zacząć od świec i kabli ?

PostNapisane: 26 wrz 2005, 19:04
przez Misiek-Bełchatów
Wtrące się do wątku ... u mnie też jest problem z obrotami bo z tego co wiem obroty powinny się utrzymywać w granicach 800obr\min, u mnie są w granicach 700 i wyczuwam takie drżenie i delikatne wibracje silnika tak jak przy zbyt małych obrotach ! czy można je podciągnąć delikatnie ? jeśli jest taka mozliwość to w jaki sposób to zrobić ?!
Pozdrawiam !

PostNapisane: 26 wrz 2005, 20:29
przez nemi
Wybaczcie, że się wtrącę:
Obroty dla tego silnika (FS) według Haynes'a to: 700 rpm +/– 50 rpm.
Dla silnika FP to 725 +/– 50 rpm.

Sławek... napisał(a):Czy normalne jest ze po wrzuceniu na luz obroty w moim aucie spadaja do 900, a po chwili jescze troszke nizej??

Tak, jeśli chodzi Ci o "podbicie" obrotów. Prawidłowo wygląda to mniej więcej tak, że wskazówka opada, zatrzymuje się na moment, a potem opada jeszcze trochę. Ci co mają LPG mogą nawet nie wiedzieć :]

PostNapisane: 26 wrz 2005, 20:33
przez sołtys
nemi napisał(a):Wybaczcie, że się wtrącę:
Obroty dla tego silnika (FS) według Haynes'a to: 700 rpm +/– 50 rpm.
Dla silnika FP to 725 +/– 50 rpm.

Sławek... napisał:
Czy normalne jest ze po wrzuceniu na luz obroty w moim aucie spadaja do 900, a po chwili jescze troszke nizej??

Tak, jeśli chodzi Ci o "podbicie" obrotów. Prawidłowo wygląda to mniej więcej tak, że wskazówka opada, zatrzymuje się na moment, a potem opada jeszcze trochę. Ci co mają LPG mogą nawet nie wiedzieć krzywy

<uklon> nid dodać nic ująć

PostNapisane: 26 wrz 2005, 20:41
przez CYŚ
Tez mam taki problem, kabelki ( ori) i swiece wymienilem i polepszylo sie ale tylko troszeczke. Dalej sa drgania.
Mam natomiast inny problem.
Zauwazylem ze co jakis czas przy zwalnianiu, tak gdy jade na biegu bez gazu, przy okolo 1200 obrotow wyzucam bieg, to niekiedy obroty na luzie potrafia mi spac do 500 !, wtedy calkiem niezle zatrzesie silnikiem. Jak myslicie – jaka moze byc tego przyczyna. Jezdze na SGI.

PostNapisane: 26 wrz 2005, 20:44
przez sołtys
CYŚ napisał(a):wtedy calkiem niezle zatrzesie silnikiem. Jak myslicie – jaka moze byc tego przyczyna. Jezdze na SGI.


zawór otwierający baipass biegu jałowego albo brudny brudne kanały albo do wymiany bo szwankuje albo poprostu obroty biegu jałowego do regulacji. oczywiście najpierw bym regulował potem czyścił i regulowała na samym konću po bezowocnych próbach wymienił.

PostNapisane: 26 wrz 2005, 20:44
przez nemi
CYŚ napisał(a):Jak myslicie – jaka moze byc tego przyczyna. Jezdze na SGI.

na benzynie też ??

PostNapisane: 26 wrz 2005, 20:53
przez Misiek-Bełchatów
No cóż ... brak w sumie odp. to wyczuwalne drganie wydaje mi się własnie że jest spowodowane nieco zbyt niskimi obrotami delikatnie rusze pedałem gazu na oko 800obr\min. drgania nie czuć i wydaje mi się że tak powinno być, czy jest możliwość jakoś podnieść obroty ? jeśli tak to w jaki sposób ??

Pozdrawiam !

PostNapisane: 26 wrz 2005, 20:57
przez sołtys
Misiek-Bełchatów napisał(a):czy jest możliwość jakoś podnieść obroty


tak procedura regulacji obrotów biegu jałowego opisywana gdzieś na forum poszukaj przez opcje szukaj.

PostNapisane: 26 wrz 2005, 21:11
przez Misiek-Bełchatów
Sołtys dzięki za podpowiedź, ale mimo wszystko znaleźć tego tematu nie moge :( jeśli dałbyś rade to podrzuć link !

Pozdrawiam

PostNapisane: 26 wrz 2005, 21:16
przez sołtys
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... +obrot%F3w

opcja szukaj na górze strony wpisujesz regulacja obrotów forum mazda 626 kategoria warsztat i klikasz szukaj mi wyskoczyło 6 postów. To jest jeden z przykłądó poczytaj.

PostNapisane: 26 wrz 2005, 21:23
przez Misiek-Bełchatów
Dzięki sołtys ... no coż, dzisiaj znalazłem to forum i musze troche pogrzebać zeby wiedzieć co i jak gdzie szukać ... sorki za problem i dzięki jednoczesnie za pomoc !

Pozdrawiam

PostNapisane: 26 wrz 2005, 21:30
przez sołtys
Misiek-Bełchatów napisał(a):sorki za problem


a tem jaki problem ;)

PostNapisane: 27 wrz 2005, 20:05
przez CYŚ
nemi napisał(a):na benzynie też ??


Wlasnie dokladnie to nie wiem czy tylko na gazie czy na benzynie tez, gdyz jezdze caly czas na gazie ( co jest oczywiste ) a sam fakt spadku obrotow zdaza sie mi nie za czesto , moze raz na 40 km jazdy po miescie...

PostNapisane: 28 wrz 2005, 21:16
przez evolution1
Ja mam 500 obr/min gdy mam luz i autko chodzi, nie ma zadnych drgan i zadnych innych niedogodnosci. Chyba tak powinno byc, no nie? <jupi>

PostNapisane: 28 wrz 2005, 22:48
przez Gość
Jesli chodzi o te niskie obroty to zauwazylem ze obroty sa idealne jak sa swiatla, radio i wlacze jeszcze ogrzewanie tylnej szyby ....od czego to moze byc...pomozcie