Strona 1 z 1
Regeneracja głowicy FS/FP

Napisane:
31 lip 2012, 12:25
przez Pajko
Witajcie ,
Regeneruje u Siebie głowice w FS'ie , przy rozbieraniu wałków rozrządu zauważyłem niepokojące rysy , z racji że nie znam się aż tak na mechanice chciałbym was zapytać czy jest to groźne czy to standard i nie ma się co przejmować . I śmiało można oddawać głowicę do planowania i składać na nowych gratach .
Posiadam drugi silnik kupiony od Damian626 i nie wiem czy składać silnik na tej głowicy czy brać z zapasowego silnika .
O to fotki , chodzi mi o rysy w prowadnicach jak i na samych wałkach





Re: Regeneracja głowicy FS/FP

Napisane:
1 sie 2012, 13:10
przez Solar
Walki i igniazda sa przytarte, efekt nie pilnowania poziomu oleju, lub slaba jego jakosc. Ogolnie mechanicy skladaja i takie i auta jezdza, ale jak masz druga glowice wybralbym ta lepsza.

Napisane:
1 sie 2012, 13:31
przez Pajko
Poziom oleju zawsze był pilnowany i nigdy auto nie robiło wiecej niż 8k km na jednym oleju w prawdzie lałem mineralny ale Castrola

Napisane:
1 sie 2012, 17:55
przez mark.87
Solar napisał(a):efekt nie pilnowania poziomu oleju, lub slaba jego jakosc.
Pajko napisał(a):Poziom oleju zawsze był pilnowany i nigdy auto nie robiło wiecej niż 8k km na jednym oleju w prawdzie lałem mineralny ale Castrola
Kolego mineralny lac do takiego silnika

, a to na wykonczeniu juz był silnik ze mineralny lales czy ze wzgledow finansowych??
Ogolnie mowiac oleje mineralne nie sluza silnikom bo wycieraja sie szybko walki rozrzadu tak jak u ciebie, niezaleznie czy to castrol czy lotos, znam juz kilka takich przypadkow,
Odp: Regeneracja głowicy FS/FP

Napisane:
1 sie 2012, 21:54
przez Pajko
mark.87 napisał(a):Solar napisał(a):efekt nie pilnowania poziomu oleju, lub slaba jego jakosc.
Pajko napisał(a):Poziom oleju zawsze był pilnowany i nigdy auto nie robiło wiecej niż 8k km na jednym oleju w prawdzie lałem mineralny ale Castrola
Kolego mineralny lac do takiego silnika

, a to na wykonczeniu juz był silnik ze mineralny lales czy ze wzgledow finansowych??
Ogolnie mowiac oleje mineralne nie sluza silnikom bo wycieraja sie szybko walki rozrzadu tak jak u ciebie, niezaleznie czy to castrol czy lotos, znam juz kilka takich przypadkow,
Kolego popatrz Sobie do działu nasze mazdy a później oceń czy oszczędzam na tym aucie .
A co do samego oleju to pomimo tego że miał przelatane około 400 000 to nie brał ani kropli oliwy , olej mineralny był lany nie z mojej winy ale to nie temat o tym jaki olej byl lany do mojego silnika
[Usunięte]

Napisane:
1 sie 2012, 21:55
przez Pajko

Ten post został usunięty
przez
Szyna 1 sie 2012, 22:02.
Re: Regeneracja głowicy FS/FP

Napisane:
2 sie 2012, 18:21
przez mark.87
Kolego znam twoj temat bardzo dobrze bo przejrzalem go od samego poczatku do konca juz dawno, dlatego dziwi mnie jak mozna bylo lac mineralny do takiego odszykowanego auta, co do glowicy to popieram kolege sprawdz druga jesli bedzie lepsza to regeneruj a jesli takie same to skladaj na takiej, takie zuzycie nie powinno w niczym przeszkodzic

Napisane:
2 sie 2012, 22:50
przez Paweł
To nie kwestia jakości, poziomu, czy częstości wymian. Ślady powstały od jakiegoś syfu, może uwolnionego nagaru? Sam mogę powiedzieć tylko tyle, że u mnie były niemal identyczne przytarcia przy przebiegu 200 kkm. Oczywiście zobacz, który zestaw jest lepszy, ale imho te rysy nie są jakimś szczególnym powodem do zmartwień.

Napisane:
3 sie 2012, 10:31
przez Pajko
Paweł ale nagaru na czym ?
Teraz po remoncie mam zamiar od nowa silnik zalać syntetykiem , mam nadzieje że nie zabije to silnika
Re: Regeneracja głowicy FS/FP

Napisane:
12 sie 2012, 22:24
przez szumki44
to z ciekawosci jak ktos juz lal mineral i teraz zarzuci sobie syntetyk ktory oczyszcza z takich syfow to nie powstanie wiecej syfow ktore moga wtrafic w takie o to miejsca i narobic wiecej rys

wiadomo filtr oleju itp czy sie myle ?

Napisane:
12 sie 2012, 22:41
przez noxes
w przypadku autora nie ma to większego znaczenia ponieważ będzie robił remont. A jak widze jego podejście do auta to jestem spokojny o jakość wykonanego remontu
szumki44 napisał(a):to z ciekawosci jak ktos juz lal mineral i teraz zarzuci sobie syntetyk ktory oczyszcza z takich syfow to nie powstanie wiecej syfow ktore moga wtrafic w takie o to miejsca i narobic wiecej rys
teoretycznie tak, ale w praktyce z róznymi praktykami się spotkałem i było ok

Re: Regeneracja głowicy FS/FP

Napisane:
15 sie 2012, 08:21
przez szumki44
Ok dzieki


Napisane:
20 sie 2013, 10:13
przez Pajko
Witajcie , po długich i bez owocnych miesiącach zabawę z mazdą zaczynam od nowa . Jest więcej czasu i chęci . W tym momencie mam już gotową głowicę i czekającą na składanie do kupy . Mam tylko jeden problem . Mianowicie poszukuje manuala z jakim momentem dokręcać głowicę i w jakiej kolejności . Dysponuje ktoś taką wiedzą lub schematem ?

Napisane:
20 sie 2013, 10:21
przez noxes
W necie jest jakiś manual. mam nawet na kompie go. Ściągalem z chomika.
http://chomikuj.pl/rzmudzior/Samochody/ ... 937868.pdf
Re: Regeneracja głowicy FS/FP

Napisane:
20 sie 2013, 10:30
przez Pajko
Tego mi było trzeba , dzięki wielkie . Już się zasysa