Strona 1 z 2

2.0 L 4 DOHC 16V 167 KM to możliwe ?

PostNapisane: 19 cze 2012, 22:28
przez Mx6 Zabrze
witam z ciekawości wpisałem swój Vin w dekoder i pokazało mi coś takiego to możliwe że te auto ma tyle koni dodam że jest przerobione na manuala ?


Numer VIN 1YVGE31A3P5125879
Region Usa
Fabryka/Producent AAI: Flat Rock, MI
Marka Mazda
Model Mx-6
Wersja IV
Rok modelowy 1993
Nadwozie Sedan / limousine
Drzwi 4/5
Silnik 2.0L L4 DOHC 16V
Moc silnika 167 KM (123 kW)
Skrzynia biegów Automatic
Rodzaj paliwa Petrol
Benzyna
Numer seryjny 125879

PostNapisane: 19 cze 2012, 22:49
przez noxes
a jak to możliwe że mx6 to limuzyna i ma 4/5 drzwi? hy? Masz coś kombinowane bo i win nie jest od GE

PostNapisane: 19 cze 2012, 23:37
przez Mx6 Zabrze
dlatego pytam skapłem się ze 4-5 drzwi nie mam :) ten sam Vin widnieję w lewym dolnym rogu szyby jeszcze poszukam bo gdzieś podobno jest wyryty na miejscu pasażera moim zdaniem ten dekoder coś szwankuje bo na przykład mojego Civica nie znalazł ...

PostNapisane: 20 cze 2012, 07:35
przez Szyna
Tu masz wszystkie silniki jakie wychodziły w generacji GE viewtopic.php?f=126&t=133552

Re: 2.0 L 4 DOHC 16V 167 KM to możliwe ?

PostNapisane: 20 cze 2012, 10:53
przez szumki44
z cala prawda mozliwe FS-ZE do 170 koni dobijal :P z 2.0 :) wersja made in japan. Sprawdz na bloku silnika czy masz napis Fs-Ze :D wez lusterko i latarke i szperaj :D

Tu masz lepiej opisane
http://www.protege323.com/content/24_engines/index.php

PostNapisane: 4 lip 2012, 01:58
przez Mx6 Zabrze
cholera jest tylko FS 2 a szkoda :)

PostNapisane: 4 lip 2012, 10:12
przez Sputnik1
Jesli na obrotomierzu czerwone pole zaczyna sie dość wysoko tzn okolice 8000 to taka moc moze byc jak najbardziej realnie osiagana, np b18c4 z hondy osiaga 169 KM z 1,8 litra.

Re: 2.0 L 4 DOHC 16V 167 KM to możliwe ?

PostNapisane: 4 lip 2012, 10:56
przez szumki44
Fs2 :P to mogles popatrzec na aparat zaplonowy :) to czekaj masz teraz 136 koni ? ;>

PostNapisane: 4 lip 2012, 12:15
przez Mx6 Zabrze
teraz to już nic nie wiem ale auto ładnie się zbiera czuć te moc na bloku było wyryte FS2 Sputnik wiem wiem sam mam jeszcze Jajko z D15Z1 a co do B18 wiem że to lata :)

PostNapisane: 4 lip 2012, 15:01
przez noxes
135KM to na pewno nie. Masz 115KM, albo japońską jednostkę napędową coś około 170KM i tyle

Re: 2.0 L 4 DOHC 16V 167 KM to możliwe ?

PostNapisane: 4 lip 2012, 18:09
przez szumki44
poka foty :)

PostNapisane: 4 lip 2012, 19:10
przez Szyna
Najlepsze rozwiązanie to hamownia ;) Wtedy będzie wszystko jak na dłoni :P

PostNapisane: 5 lip 2012, 12:46
przez Mx6 Zabrze
dokładnie SZYNA ;) foty spoko będą :)

Re: 2.0 L 4 DOHC 16V 167 KM to możliwe ?

PostNapisane: 5 lip 2012, 22:59
przez szumki44
u mnie na dzielni chca 150 za hamowanie :D masakra ;p za to mam cos do silniczka ^_^

PostNapisane: 6 lip 2012, 23:06
przez Mx6 Zabrze
u mnie też 150 chcą ale przynajmniej potem wiadomo co można :)

PostNapisane: 7 lip 2012, 08:44
przez jacobs
Nie róbcie mu nadziei, na pewno ma FS'a 115KM, a te 167 to tylko błąd dekodera VIN.

Re: 2.0 L 4 DOHC 16V 167 KM to możliwe ?

PostNapisane: 7 lip 2012, 12:40
przez szumki44
jak by mial te 167 koni to by wiedzial :D roznica miedzy 115 a prawie 170 jest :D ;p

PostNapisane: 7 lip 2012, 13:29
przez noxes
weź zrób w końcu te zdjecia i bedzie jasność.

PostNapisane: 7 lip 2012, 15:36
przez Mx6 Zabrze
mam Honde 100 KM i dużo lżejsza i gorzej się zbiera niż Mazda także raczej te 115 km nie ma ale też nie wydaję mi się żeby było te 170 KM podejrzewam że 136 będzie miała zresztą te auto jest poskładane silnik z tego co wiem wpadł z Probe ale to to jest to samo to tam nie ma znaczenia na skrzynce bezpieczników jest 2.5 V 6 ale to też nie ma nic do znaczenia auto było kiedyś w automacie teraz jest manual bez hamowni się nie obejdzie bo nie wiadomo czy poprzedni właściciel przy okazji swapa czegoś nie porobił w silniku

PostNapisane: 7 lip 2012, 16:19
przez kamilspider
Zrób pomiar przyspieszenia to już będzie jakiś obraz