Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy GE FS

Postprzez kyluz » 23 lut 2012, 11:36

Witam. Musze wymienić już obowiązkowo. Jakiej firmy i w jakich cenach są uszczelniacze. Czy coś przy okazji wymienić?
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez noxes » 23 lut 2012, 11:45

kyluz napisał(a):Czy coś przy okazji wymienić?

Pierścienie i powypalane zawory, uszczelke pod głowicą. Jest taka zasada, że jak uszczelnisz górę puści dół i nie jeden sie juz przekonał.
Jakie części? większość napisze że ori.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kyluz » 23 lut 2012, 11:46

Dlaczego pierścienie?? Dlaczego powypalane zawory?? Uzasadniłeś jakoś? Puści dół? To niech ten ktoś się wypowie!
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez noxes » 23 lut 2012, 11:52

To ja się wypowiem bo ja miałem taki przypadek. Ewentualnie wpisz w google "Po wymianie uszczelniaczy dymi" . Jakis czas temu jeszcze w poprzedniej maździe robiłem remont silnika zostały wymienione tylko uszczelniacze (kompresja była dobra, nafta nie przeciekła przez pierścienie) oczywiście obróbka głowicy, docieranie zaworów. Po złożeniu wszystkiego lekko zakopciła, drugie odpalenie wszystko ładnie, po 30km puścił dół dymiła już cały czas.
Masz uzasadnienie, ale zrobisz jak zechcesz to Twoje pieniadze i Twój samochód.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kyluz » 23 lut 2012, 11:56

Oczywiście ze zrobię co będę chciał. Tylko zawsze do czego się pisze powinno się pisać uzasadnienie. Po 2 chce wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez noxes » 23 lut 2012, 11:59

Wystarczy poczytać troche na forum i uzasadnienie nie potrzebne. Ja życzę Ci powodzenia i poinformuj nas o efektach.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kyluz » 23 lut 2012, 12:12

Widzisz przeczytałem 2 fora wv i na żadnym nie widzałem ze puszcza dół.Ale cóż nieważne. Wymiana dopiero za 2 miechy bo teraz opłaty :/ życie. Dobra to jakie firmy bo Ori nie kupie bo za dużo sobie życzą chłopaczki.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez kamilspider » 23 lut 2012, 20:11

Myślę, że jednak noxes może mieć trochę racji. Jeżeli góra jest już wydupczona, to dół nie będzie lepszy, więc jeżeli górę się uszczelni to dół będzie bardziej dostawał no bo górą już nie będzie uciekać, ale to tylko takie moje myślenie...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez szumki44 » 23 lut 2012, 20:47

dlatego mozna zrobic test kompresji :) pozatym jak ktos jedzi normlanie to watpie zeby byla tragedia.. ja jestem zdania zeby najpier wymienic uszkodzone elementy. Remont silnika fajna sprawa ale nie przydatne bo po remoncie autko bedzie w stanie zrobic kolejne 200 000 km :) ale co z tego ? jak zyjemy w polsce i go sprzedamy za rok bo sie znudzi . zacznie sie psuc co innego albo stukna nas albo my w kogos.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez roccomistrz » 23 lut 2012, 21:05

nie chcesz ori? kup zamienniki (dobry zamiennik nie odbiega jakością od oryginału), pełno tego w ofercie:
Ajusa, Reinz, Takoma, Elring, Corteco i wiele innych.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2010, 22:08
Posty: 189 (0/1)
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 626 GE FS '92

Nissan Primera P10 GA16DE '94

Postprzez noxes » 23 lut 2012, 23:04

szumki44 napisał(a):dlatego mozna zrobic test kompresji

Orzestaje mi sie to podobać. Po raz setny tłumaczę to tu i gdzieś indziej uszkodzone pierścienie nie wyjdą po pomiarze kompresji! Zapamiętaj to. Masz poparte jakimiś faktami, ze wystarczy zrobić tylko górę? Jeśli nie to Twoja opinia dla mnie nic nie znaczy.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Szyna » 24 lut 2012, 00:05

Temat został połączony z podobnym.
Dyskutujemy na temat albo wcale.

A tu coś o pierścieniach jak się kolegą szukać nie chce.
viewtopic.php?f=126&t=21778&hilit=uszczelniacze+zawor%C3%B3w

Wystarczy poczytać, to nie boli.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez arkadiuszek1 » 6 mar 2012, 16:51

noxes napisał(a):Po raz setny tłumaczę to tu i gdzieś indziej uszkodzone pierścienie nie wyjdą po pomiarze kompresji! Zapamiętaj to.


sprawdza się pomiarem kompresji pierścienie, tzw próbą olejową.
mierzysz ciśnienie sprężanie, następnie wstrzykujesz olej do danego cylindra i powtarzasz pomiar, jak ciśnienie wzrośnie to masz do du.. pierścienie

a przykładem na to że po zrobieniu góry dół poleci jestem JA. przerabiałem już to wiec wymieniaj wszystko, szkoda dodatkowych kosztów...

i daruj sobie firmy wymienione wyżej... tylko ori!! dla przykłady uszcz pod pokrywę zaworowa erlinga wytrzymała u mnie niecały miesiąc, na ori jeżdżę już ponad rok
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2009, 20:38
Posty: 94 (0/1)
Skąd: Gdańsk
Auto: 323F 1.8 16v 114kM 95r

Postprzez Szyna » 6 mar 2012, 18:47

To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez noxes » 6 mar 2012, 19:17

arkadiuszek1 napisał(a):sprawdza się pomiarem kompresji pierścienie, tzw próbą olejową.mierzysz ciśnienie sprężanie, następnie wstrzykujesz olej do danego cylindra i powtarzasz pomiar, jak ciśnienie wzrośnie to masz do du.. pierścienie

Ale tylko pierścienie uszczelniajace, nie zgarniające.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez jumajeej1984 » 16 sty 2016, 20:47

Witam serdecznie. A jeśli auto kopci dopiero po rozgrzaniu i dym nie jest niebieski. Bierze olej (dużooo oleju). Olej był na świecach. Czy wystarczy wymienić uszczelniacze zaworów , czy też raczej czeka mnie remont ? A ile Waszym zdaniem kosztowała by wymiana tych uszczelniaczy (tzn. robocizna) ?
jumajeej1984
 

Postprzez sebek-71 » 17 sty 2016, 21:17

Żadna wymiana uszczelniaczy zaworowych nie pomoże niestety :( A już w szczególności w silnikach KF 2,0...Tylko kompletny remont góra-dół i to na ori podzespołach.
Jest na forum mnóstwo info o tym, jak to wielu przekonało się o słuszności takiego postępowania.
Mazda to specyficzne auto, to nie VW, gdzie Erling, czy Reinz(choć dobre) wystarczą.
Prosty przykład: kiedyś w swoim xedosie zmieniałem uszczelkę pokrywy zaworów, bo ciekło.Kupiłem dedykowaną firmy Erling za 45zł. Wszystko ładnie wyczyściłem,odtłuściłem i założyłem.Po 2 tygodniach ciekło bardziej, niż przed wymianą.
Poczytałem tu trochę i założyłem ori(kupioną w carspeed) za ok65zł...susza przez 2 lata, potem auto sprzedałem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1113 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez jarek43_16 » 18 sty 2016, 16:14

W fs ok rok temu wymieniłem starą uszczelkę pokrywy zaworów na erling i trzyma bez problemu do dziś <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2013, 22:50
Posty: 167 (0/2)
Skąd: Lisów, Lubartów
Auto: Mazda MX-6 GE FS 2.0 94'

Postprzez sebek-71 » 18 sty 2016, 16:24

No to miałeś szczęście i ci się udało.Czasem inne uszczelki trzymają, ale na pewno do remontu silnika, jeśli robiłbym dla siebie...tylko oryginały :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1113 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez sebekle » 18 sty 2016, 18:36

fałki mają to do siebie że pokrywy są pod kątem i dolna krawędź jest bardziej obciążona. ale i tak nie ma takiego dramatu jak w oplowskich 2.6 czy 3.2 gdzie pokrywy są z plastiku i przykręcane są tylko na środku. a plastik jak wiadomo się odkształci a dokręcając zrywa się jedynie gwinty w głowicy. w fs tez mam tylko erlinga bez dwóch śrub bo się ukręciły i nie cieknie nic. może olej do głowicy nie dochodzi? <lol>
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6