Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy GE FS
Witam. Musze wymienić już obowiązkowo. Jakiej firmy i w jakich cenach są uszczelniacze. Czy coś przy okazji wymienić?
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
kyluz napisał(a):Czy coś przy okazji wymienić?
Pierścienie i powypalane zawory, uszczelke pod głowicą. Jest taka zasada, że jak uszczelnisz górę puści dół i nie jeden sie juz przekonał.
Jakie części? większość napisze że ori.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
To ja się wypowiem bo ja miałem taki przypadek. Ewentualnie wpisz w google "Po wymianie uszczelniaczy dymi" . Jakis czas temu jeszcze w poprzedniej maździe robiłem remont silnika zostały wymienione tylko uszczelniacze (kompresja była dobra, nafta nie przeciekła przez pierścienie) oczywiście obróbka głowicy, docieranie zaworów. Po złożeniu wszystkiego lekko zakopciła, drugie odpalenie wszystko ładnie, po 30km puścił dół dymiła już cały czas.
Masz uzasadnienie, ale zrobisz jak zechcesz to Twoje pieniadze i Twój samochód.
Masz uzasadnienie, ale zrobisz jak zechcesz to Twoje pieniadze i Twój samochód.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Oczywiście ze zrobię co będę chciał. Tylko zawsze do czego się pisze powinno się pisać uzasadnienie. Po 2 chce wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Widzisz przeczytałem 2 fora wv i na żadnym nie widzałem ze puszcza dół.Ale cóż nieważne. Wymiana dopiero za 2 miechy bo teraz opłaty :/ życie. Dobra to jakie firmy bo Ori nie kupie bo za dużo sobie życzą chłopaczki.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Myślę, że jednak noxes może mieć trochę racji. Jeżeli góra jest już wydupczona, to dół nie będzie lepszy, więc jeżeli górę się uszczelni to dół będzie bardziej dostawał no bo górą już nie będzie uciekać, ale to tylko takie moje myślenie...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
dlatego mozna zrobic test kompresji pozatym jak ktos jedzi normlanie to watpie zeby byla tragedia.. ja jestem zdania zeby najpier wymienic uszkodzone elementy. Remont silnika fajna sprawa ale nie przydatne bo po remoncie autko bedzie w stanie zrobic kolejne 200 000 km ale co z tego ? jak zyjemy w polsce i go sprzedamy za rok bo sie znudzi . zacznie sie psuc co innego albo stukna nas albo my w kogos.
nie chcesz ori? kup zamienniki (dobry zamiennik nie odbiega jakością od oryginału), pełno tego w ofercie:
Ajusa, Reinz, Takoma, Elring, Corteco i wiele innych.
Ajusa, Reinz, Takoma, Elring, Corteco i wiele innych.
szumki44 napisał(a):dlatego mozna zrobic test kompresji
Orzestaje mi sie to podobać. Po raz setny tłumaczę to tu i gdzieś indziej uszkodzone pierścienie nie wyjdą po pomiarze kompresji! Zapamiętaj to. Masz poparte jakimiś faktami, ze wystarczy zrobić tylko górę? Jeśli nie to Twoja opinia dla mnie nic nie znaczy.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Temat został połączony z podobnym.
Dyskutujemy na temat albo wcale.
A tu coś o pierścieniach jak się kolegą szukać nie chce.
viewtopic.php?f=126&t=21778&hilit=uszczelniacze+zawor%C3%B3w
Wystarczy poczytać, to nie boli.
Dyskutujemy na temat albo wcale.
A tu coś o pierścieniach jak się kolegą szukać nie chce.
viewtopic.php?f=126&t=21778&hilit=uszczelniacze+zawor%C3%B3w
Wystarczy poczytać, to nie boli.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
noxes napisał(a):Po raz setny tłumaczę to tu i gdzieś indziej uszkodzone pierścienie nie wyjdą po pomiarze kompresji! Zapamiętaj to.
sprawdza się pomiarem kompresji pierścienie, tzw próbą olejową.
mierzysz ciśnienie sprężanie, następnie wstrzykujesz olej do danego cylindra i powtarzasz pomiar, jak ciśnienie wzrośnie to masz do du.. pierścienie
a przykładem na to że po zrobieniu góry dół poleci jestem JA. przerabiałem już to wiec wymieniaj wszystko, szkoda dodatkowych kosztów...
i daruj sobie firmy wymienione wyżej... tylko ori!! dla przykłady uszcz pod pokrywę zaworowa erlinga wytrzymała u mnie niecały miesiąc, na ori jeżdżę już ponad rok
Co do firm
viewtopic.php?f=329&t=93736
viewtopic.php?f=329&t=93736
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
arkadiuszek1 napisał(a):sprawdza się pomiarem kompresji pierścienie, tzw próbą olejową.mierzysz ciśnienie sprężanie, następnie wstrzykujesz olej do danego cylindra i powtarzasz pomiar, jak ciśnienie wzrośnie to masz do du.. pierścienie
Ale tylko pierścienie uszczelniajace, nie zgarniające.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Witam serdecznie. A jeśli auto kopci dopiero po rozgrzaniu i dym nie jest niebieski. Bierze olej (dużooo oleju). Olej był na świecach. Czy wystarczy wymienić uszczelniacze zaworów , czy też raczej czeka mnie remont ? A ile Waszym zdaniem kosztowała by wymiana tych uszczelniaczy (tzn. robocizna) ?
-
jumajeej1984
Żadna wymiana uszczelniaczy zaworowych nie pomoże niestety A już w szczególności w silnikach KF 2,0...Tylko kompletny remont góra-dół i to na ori podzespołach.
Jest na forum mnóstwo info o tym, jak to wielu przekonało się o słuszności takiego postępowania.
Mazda to specyficzne auto, to nie VW, gdzie Erling, czy Reinz(choć dobre) wystarczą.
Prosty przykład: kiedyś w swoim xedosie zmieniałem uszczelkę pokrywy zaworów, bo ciekło.Kupiłem dedykowaną firmy Erling za 45zł. Wszystko ładnie wyczyściłem,odtłuściłem i założyłem.Po 2 tygodniach ciekło bardziej, niż przed wymianą.
Poczytałem tu trochę i założyłem ori(kupioną w carspeed) za ok65zł...susza przez 2 lata, potem auto sprzedałem
Jest na forum mnóstwo info o tym, jak to wielu przekonało się o słuszności takiego postępowania.
Mazda to specyficzne auto, to nie VW, gdzie Erling, czy Reinz(choć dobre) wystarczą.
Prosty przykład: kiedyś w swoim xedosie zmieniałem uszczelkę pokrywy zaworów, bo ciekło.Kupiłem dedykowaną firmy Erling za 45zł. Wszystko ładnie wyczyściłem,odtłuściłem i założyłem.Po 2 tygodniach ciekło bardziej, niż przed wymianą.
Poczytałem tu trochę i założyłem ori(kupioną w carspeed) za ok65zł...susza przez 2 lata, potem auto sprzedałem
W fs ok rok temu wymieniłem starą uszczelkę pokrywy zaworów na erling i trzyma bez problemu do dziś
fałki mają to do siebie że pokrywy są pod kątem i dolna krawędź jest bardziej obciążona. ale i tak nie ma takiego dramatu jak w oplowskich 2.6 czy 3.2 gdzie pokrywy są z plastiku i przykręcane są tylko na środku. a plastik jak wiadomo się odkształci a dokręcając zrywa się jedynie gwinty w głowicy. w fs tez mam tylko erlinga bez dwóch śrub bo się ukręciły i nie cieknie nic. może olej do głowicy nie dochodzi?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6