Wibracje silnika po odpaleniu

Postprzez sywiza » 8 sie 2005, 16:36

Witam Wszystkich!!
Mazde mam niedługo bo dopiero miesiąc. Ostatnio odbyłem dłuższą trasę (400 km) którą pokonałem z prędkościami 120 – 140 km/h ;P . Następnego dnia kiedy wsiadłem do auta i odpaliłem silnik po czym przygazowałem i puściłem gaz – silnik zgasł :( . Po ponownym uruchomieniu zaczęło strasznie telepać autem (silnik wpadł w jakieś wibracje) :D . Po przygazowaniu dalej gasł. Musiałem jednak jechać na umówione spotkanie. W czasie jazdy nic się nie działo. Moje pytanie jest następujące: Co miało na to wpływ, dlaczego i jak takiego stanu rzeczy na przyszłość uniknąć??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2005, 00:38
Posty: 164 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: M5 MZR-CD Top 06'

Postprzez mrdok » 8 sie 2005, 18:38

Piszesz tak jak by to się już nie działo, jeśli się tak nadal dzieje, to:

1 – Sprawdź wszystkie węże podciśnienia (może sie któryś przetarł, lub spadł),
2 – Dokonaj oględzin filtra powietrza (jeśli go nie wymieniłeś),
3 – Wymień filtr paliwa (jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej),
4 – Jeśli nic nie pomogło to zabierz się za sprawdzanie ciśnienia w układzie paliwowym.

Czy o czymś zapomniałem???
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2004, 01:49
Posty: 82
Skąd: Szczecin
Auto: Nissan Primera 2.0TD 2000r

Postprzez GofNet » 9 sie 2005, 01:54

O:
<czytaj> przewodach Wysokiego Napięcia
<czytaj> świecach
<czytaj> ewentualnej nieszczelności rury od przepływomierza
<czytaj> słabym (czyt. padniętym) akumulatorze ( ?? )

Więcej grzechów nie pamiętam <diabełek>
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez sołtys » 9 sie 2005, 06:09

U mnie pomogło wyczyszczenie elektrozaworu bajpassu wolnych obrotów ( nie wiem czy tak sie to nazywa fachowo) było w nim dużo syfu co powodowało że nie zawsze sie otwierał był sklejony czyli na wolnych obrotach nie dostawał powietrza i gasł albo dostawał go za mało. Możesz też sprawdzić regulację wolnych obrotów( temat szeroko opisany na forum) zanim rozpoczniesz ładować kase na nowe świece kable itd.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez sywiza » 9 sie 2005, 09:44

Dzięki bardzo za rady. Zamierzam wymienić wszelkie filtry i płyny, świece niedawno wymieniłem, a nieszczelności sprawdze. Pozdrawiam
V-max: 210 km/h – 28.07.2008 (626 GE)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2005, 00:38
Posty: 164 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: M5 MZR-CD Top 06'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6