Witam
Ostatnio uslyszalem strzal w wydechu no i mam teraz gdzies przed tylnym tlumikiem dziure.
Moje pytanie jest takie: co moze byc przyczyna takiego zachowania?? Jezdze tylko i wylacznie na PB i nie odczuwam zeby byly jakies problemy ze spalaniem czy moca. Czy takie strzaly to normalne i powiedzmy dlugo uzytkowany wydech ma tyle materialu latwopalnego wewnatrz ze w koncu kiedys zawsze strzeli czy jest to jakos inaczej wytlumaczalne?? Powinienem sie tym martwic czy zaspawac dziure i jazda??
Pzdr
Strzał w wydechu – dlaczego?
Strona 1 z 1
ostsnio tez przerabiałem strzały w tłumiku....skutecznie pomogła wymina swieczek na nowe(chciałem kupic ngk,ale nie miał,więc kupiłem denso)-od wymiany cisza
...mam czesciowo stary układ wydech.,czeciowo nowy..wiadomo tam gdzie jest stary,przerdzewiały to przy strałach jest najbardziej narazony na rozerwanie....
...mam czesciowo stary układ wydech.,czeciowo nowy..wiadomo tam gdzie jest stary,przerdzewiały to przy strałach jest najbardziej narazony na rozerwanie....
- Od: 14 lut 2004, 12:10
- Posty: 142
- Skąd: warszawa
- Auto: mazda626,1991,2.0 benz. GD 12v
Swiece co jakis czas ogladam i nie wygladaja na takie ktore nie pala. Nie powiem nowe nie sa. Jak kupilem to byly a ja zrobilem na nich 20kkm. Z drugiej strony NGK to nie Iskry i nie sadze zeby ich zywotnosc wynoisla 10kkm.
U mnie na razie byl to jeden jedyny strzal i mam nadzieje ze ostatni.
Pzdr
piotrek25 napisał(a):ostsnio tez przerabiałem strzały w tłumiku
U mnie na razie byl to jeden jedyny strzal i mam nadzieje ze ostatni.
Pzdr
SHY
SHY napisał(a):Swiece co jakis czas ogladam i nie wygladaja na takie ktore nie pala. Nie powiem nowe nie sa. Jak kupilem to byly a ja zrobilem na nich 20kkm. Z drugiej strony NGK to nie Iskry i nie sadze zeby ich zywotnosc wynoisla 10kkm.
ja tam wymieniam swiece na jesieni i na wiosne,razem z filtrem gazu...koszt niewielki,a nie musze sie zastanawiac nad swieczkami....

czy madzia zakwitnie na wiosne?
jasne..moja juz przekwitła:(
jasne..moja juz przekwitła:(
- Od: 14 lut 2004, 12:10
- Posty: 142
- Skąd: warszawa
- Auto: mazda626,1991,2.0 benz. GD 12v
Strzela w wydechu jak jest zapłon przyśpieszony.
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
- Od: 2 sty 2005, 16:03
- Posty: 93
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r
Tylko wylacznie wysokie napiecie.Sprawdz wszystko.od kopulki po swiece ale najlepiej to wymien.Paliwo nie robi tego,bo dzieje sie tak tylko w zapchanym podcisnieniowym gazniku(iskry z tlumika i strzaly).POZDRO
-
waldii
SHY napisał(a):Z drugiej strony NGK to nie Iskry i nie sadze zeby ich zywotnosc wynoisla 10kkm.
Faktycznie jesli jezdzisz tylko na benzynie, ze swiecami powinno byc wszytko OK po takim przebiegu, ewentualnie ich wada. Jak mowia koledzy, sprawdz palec i kopulke oraz kable WN.
Troche odswieze temat i zobacze co powiedza koledzy ......
Strzela mi z rury jak silnik jest rozgrzany i go przegazuje ...dodam ze nie wywala zadnych bledow , nie szarpie , nie dlawi sie , przyspiesza plynnie , obroty nie skacza ..silnik zachowuje sie normalnie.
Poprostu strzela jak go przegazuje na postoju tak przy 4 tys rpm ....
Aha mam obecnie paliwko z BP 98 Ultimate wiec raczej odpada kiepskie paliwo ..... bo auto ladnie na tym chodzi ....a no i nie mam LPG ....
czyzby to ..
w moim przypadku ...
Strzela mi z rury jak silnik jest rozgrzany i go przegazuje ...dodam ze nie wywala zadnych bledow , nie szarpie , nie dlawi sie , przyspiesza plynnie , obroty nie skacza ..silnik zachowuje sie normalnie.
Poprostu strzela jak go przegazuje na postoju tak przy 4 tys rpm ....
Aha mam obecnie paliwko z BP 98 Ultimate wiec raczej odpada kiepskie paliwo ..... bo auto ladnie na tym chodzi ....a no i nie mam LPG ....
krzysiek626 napisał(a):Strzela w wydechu jak jest zapłon przyśpieszony.
czyzby to ..
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
Mi rozerwało tłumik na srzępy, powodu jeszcze nie znam. Zazneczę że auto przez jakiś czas próbowało odpalić ale z wielkim trudem (kichał strzelał i strasznie kopcił na biało) teraz nie odpala wogóle. Brak lpg
Sprawdziłem rozrzą, świece (dwie nie miały iskry) po wymianie świec brak rezultatu, iskry są, ale zalewa gary. Nie wiem jak sprawdzić czujnik obrotów i halla( są niby dwa jeden w aparacie zapłonowym i następny indukcyjny przy kole) Z tego co wiem za wtrysk i dawkę paliwa są odpowiedzialne przepływomierz, komputer, i czujnik temp płynu. Ten ostatni sprawdziłem jest ok. Kompa nie mam jak sprawdzić:( Diagnoza nic już nie pokazuje wcześniej wyświetlił mi błąd czujnika temp. cieczy – ale najprawdopodobniej dlatego że podpinałem pod wtycznę potencjometr) Czy macie jeszcze jakieś pomysły co może być przyczyną zalewania ? Ewentualnych wybuchów z wydechu ?
Sprawdziłem rozrzą, świece (dwie nie miały iskry) po wymianie świec brak rezultatu, iskry są, ale zalewa gary. Nie wiem jak sprawdzić czujnik obrotów i halla( są niby dwa jeden w aparacie zapłonowym i następny indukcyjny przy kole) Z tego co wiem za wtrysk i dawkę paliwa są odpowiedzialne przepływomierz, komputer, i czujnik temp płynu. Ten ostatni sprawdziłem jest ok. Kompa nie mam jak sprawdzić:( Diagnoza nic już nie pokazuje wcześniej wyświetlił mi błąd czujnika temp. cieczy – ale najprawdopodobniej dlatego że podpinałem pod wtycznę potencjometr) Czy macie jeszcze jakieś pomysły co może być przyczyną zalewania ? Ewentualnych wybuchów z wydechu ?
- Od: 1 gru 2011, 15:16
- Posty: 5
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 2.0i 92r 85kW GE FS M/T
666 Made in Hell
Thomsen napisał(a):( są niby dwa jeden w aparacie zapłonowym i następny indukcyjny przy kole
Przy którym kole jest drugi w GE?
Thomsen napisał(a):Czy macie jeszcze jakieś pomysły co może być przyczyną zalewania ? Ewentualnych wybuchów z wydechu ?
żle ustawiony zapłon, przestawiony rozrząd niesprawny aparat zaplonowy zważywszy że nie masz iskry.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
prosta zasada działanie silnika czterosuwowego rozjaśniłaby wszystkie domysły.
strzał w wydech może nastąpić jedynie w przypadku gdy nastąpi zapłon mieszanki w cylindrze przy jednoczesnym niedomknięciu/otwarciu zaworu wydechowego.
http://www.youtube.com/watch?v=iPlKIxJO ... ure=fvwrel
prawie jak FS,gdyby nie ten łańcuch
strzał w wydech może nastąpić jedynie w przypadku gdy nastąpi zapłon mieszanki w cylindrze przy jednoczesnym niedomknięciu/otwarciu zaworu wydechowego.
http://www.youtube.com/watch?v=iPlKIxJO ... ure=fvwrel
prawie jak FS,gdyby nie ten łańcuch

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6