Strona 1 z 3

Stukania,warczenie w silniku na 5 biegu w momencie dodawania

PostNapisane: 22 lip 2005, 16:55
przez Marcin ( Pycia )
Cze

Chcialem sprostowac moja przypadlosc , gdyz wczesniej ciut niechlujnie to opisalem :D
Otoz moj problem jest taki ze w momencie jazdy na 4 badz 5 biegu gdy dodaje ciut mocniej gazu nastepuje ( warkot , stukanie ) nie wiem jak to inaczej jeszcze nazwac ..napewno nie jest to dzwiek metaliczny ustepuje on gdy zdejme noge z gazu natomiast gdy dodaje gazu powolutku dzwiek ten pojawia sie na chwilke i zaraz znika
Jest to bardzo drazniace i denerwujace i musze powiedziec ze ten dzwiek robi sie coraz glosniejszy ... :(
I co wy na to ....
Pozdro

PostNapisane: 22 lip 2005, 18:09
przez Jaksa
Jak Tomek wymieniał zawór w pompie trzeba było odkręcic jedną korbę i oblukać panełki....

PostNapisane: 24 lip 2005, 01:03
przez mayer
Napisz jak warczy.. coś zdiagnozujemy.

PostNapisane: 24 lip 2005, 18:21
przez tomekrvf
Jaksa napisał(a):Jak Tomek wymieniał zawór w pompie trzeba było odkręcic jedną korbę i oblukać panełki....

Nawet o tym myslalem, ale w sumie jak sie odkreci to warto juz zalozyc nowa

PostNapisane: 24 lip 2005, 18:55
przez Jaksa
tomekrvf napisał(a):Nawet o tym myslalem, ale w sumie jak sie odkreci to warto juz zalozyc nowa
To prawda , nawet mam do sprzedania komplecik nowych nominałów do FS ori :P

PostNapisane: 7 wrz 2005, 21:22
przez Marcin ( Pycia )
Jaksa a po ile ten komplecik ..??
Informuje ze zmienilem tytul i opis mojej przypadlosci ... wiec moze cos nowego wniesiecie koledzy...
Pozdro

PostNapisane: 7 wrz 2005, 22:28
przez Jaksa
Marcin ( Pycia ) napisał(a):Jaksa a po ile ten komplecik
Zapłaciłem 420 zł. jak jestes zainteresowany to zadzwon cos uzgodnimy.

PostNapisane: 8 wrz 2005, 14:53
przez Grzyby
Stukanie i warczenie na pewno dochodzi z silnika?
I słychać je przy pełnym zakresie obrotów, czy tylko przy niskich?
Spróbuj wrzucić V przy np. 120 i napisz czy też to słychać.

PostNapisane: 10 wrz 2005, 00:49
przez Marcin ( Pycia )
Stukanie i warczenie na pewno dochodzi z silnika?
Moim zdaniem z silnika ...
I słychać je przy pełnym zakresie obrotów, czy tylko przy niskich?
Najbardziej slychac przy przechodzeniu z 4 na 5 i potem przy znacznym dodawaniu gazu
Spróbuj wrzucić V przy np. 120 i napisz czy też to słychać.
Tego nie zrobie bo obawiam sie ze cos strzeli – a co to da ..? wskaze cos innego ?

PostNapisane: 10 wrz 2005, 02:45
przez xlink
co strzeli przy jezdzie 120km/h na 4ce/5ce?!?!?

PostNapisane: 10 wrz 2005, 12:44
przez Bimbak
xlink napisał(a):co strzeli przy jezdzie 120km/h na 4ce/5ce?!?!?

może ci nadgarstek strzelić jak masz problemy ze stawami <lol>

Marcin (Pycia), to tylko na jednym biegu (piątym) warczy??

PostNapisane: 10 wrz 2005, 21:19
przez Grzyby
A przy jakiej prędkości wrzucasz V bieg ?
Napisz konkretnie, bo mam już pewne podejrzenia.
A co do 120 i zmiany biegu to nie żartuj, śmiało możesz na IV do 170 pociągnąć :D :D :D
pozdr.

PostNapisane: 11 wrz 2005, 00:33
przez Marcin ( Pycia )
Marcin (Pycia), to tylko na jednym biegu (piątym) warczy??[/quote]

Na piatym biegu najbardziej slychac a na nizszych moze i slychac ale ja tego nie wyczuwam ..a 5 bieg wrzucam przy 90 bo mam obawe ze jak pociagne wyzej to przedobrze

PostNapisane: 11 wrz 2005, 03:05
przez xlink
Marcin ( Pycia ) napisał(a):5 bieg wrzucam przy 90 bo mam obawe ze jak pociagne wyzej to przedobrze


upewnie sie: mamy takie same autka? ja rozumiem ze Madzia pociagnie na 5ce i przy 50km/h ( tak, probowalem :P ) ale do dynamicznego wyprzedzania 4ka nadaje sie powyzej 110km/h ...
na prawde musisz miec cos nie dopsz, skoro az tak to opisujesz ... <głaszcze>

PostNapisane: 11 wrz 2005, 11:01
przez Marcin ( Pycia )
Tak xlink mamy takie same autka ...Napewno jest cos nie tak ..bo to czuje przy dynamicznym dodawaniu gazu ... Nawet Tomekrvf jechal nim i powiedzial ze cos jest nie tak ... wiec sam widzisz. Ja tez mam pewna teorie czemu tak tez moze byc .. ale narazie niechce nic sygerowac. Powiem wiecej te warczenie zaczelo tez sie robic wyczuwalne na nizszych biegach jak silnik zaczyna wchodzic w coraz to wyzsze obroty ...

Ciekaw jestem tylko podejrzen MARIUSZA GRZYB na moja przypadlosc ... :)

Pozdro

PostNapisane: 11 wrz 2005, 16:07
przez Grzyby
no to już nie mam podejrzeń jeżeli przy 90 tez tak jest :(
I na niższych biegach również <co?> <nie>

PostNapisane: 11 wrz 2005, 22:39
przez Marcin L
Marcin ( Pycia ) napisał(a):5 bieg wrzucam przy 90 bo mam obawe ze jak pociagne wyzej to przedobrze


chopie – obrotomierz masz wyskalowany do 6 000 obrotow i do tylu mozesz go krecic – to nie stary diesel tylko wysokoobrotowy japonczyk i nic mu sie nie stanie jezeli od czasu do czasu dasz mu po obrotach , a jezeli chcesz jezdzic oszczedniej, to mozesz zmieniac biegi przy 3 500-4 000 obrotow :–) (ewentualnie wczesniej – w stylu jazdy dla leniwych) ;)

PostNapisane: 11 wrz 2005, 23:13
przez Marcin ( Pycia )
[/quote]no to już nie mam podejrzeń jeżeli przy 90 tez tak jest
I na niższych biegach również

Wiec moze powiedz swoja teorie Mariusz ... :|

PostNapisane: 11 wrz 2005, 23:29
przez Jaksa
mariusz.grzyb napisał(a):warczenie na pewno dochodzi z silnika
Własnie , moze to cos od wydechu ?

PostNapisane: 11 wrz 2005, 23:46
przez Marcin ( Pycia )
A czy np bledne ustawienie zaplonu tez moze byc tego przyczyna ..??
Wydech .. chyba nie ..zreszta w czwartek panie Jarku sie zobaczymy to pan oceni