Strona 1 z 1
Przy ok. 2 tys obrotów się dławi.

Napisane:
3 lip 2011, 12:45
przez gruby121995
Cześć. tak jak w tytule mam problem. Moja mazda 626 1.8L GE na zimnym silniku nie chce się wkręcić na powyżej 2tys obrotów... jak dojdzie do około dwóch tysięcy to zaczyna dławić się. Dopiero po uzyskaniu wyższej temperatury wraca wszystko do normy.
Bardzo proszę o udzielenie jakiejś rady co może powodować ten problem z góry dziękuje.
Re: Przy ok. 2 tys obrotów się dławi.

Napisane:
3 lip 2011, 12:52
przez drix1987
może świece?
Re: Przy ok. 2 tys obrotów się dławi.

Napisane:
3 lip 2011, 13:06
przez noxes
Przewody WN, kopułka, palec i świece w jakim stanie? Po odpaleniu jakie ma obroty?
Re: Przy ok. 2 tys obrotów się dławi.

Napisane:
3 lip 2011, 13:24
przez gruby121995
przewody w dobrym stanie świece nie były sprawdzane. A obroty po odpaleniu to ok 1700.
Dodam że samochód pali bardzo dobrze, chodzi na wszystkie gary.
Re: Przy ok. 2 tys obrotów się dławi.

Napisane:
3 lip 2011, 13:45
przez noxes
to sprawdż świece, kopułkę i palec, a najlepiej wymień wszystko.
Re: Przy ok. 2 tys obrotów się dławi.

Napisane:
6 lip 2011, 15:41
przez arkadiuszek1
witam,
w postach osób który miały podobny problem wyczytałem że przeważnie zawodzi TPS a dokładniej ustawienie jego. mam dwa pytanie...
-po odpięciu wtyczki TPS powinna być jakaś różnica w pracy silnika lub we wkręcaniu się??
-jak go ustawić lub sprawdzić czy jest wszystko prawidłowo?? wynalazłem tylko metodę na szczelinomierz ale to sprawdza się tam gdzie jest śruba odbojnikowa a nie jak u mnie ala krańcówka, która w trybie serwisowym po naciśnięciu gazu załącza lub rozłącza wentylator
Re: Przy ok. 2 tys obrotów się dławi.

Napisane:
6 lip 2011, 19:17
przez noxes
arkadiuszek1 napisał(a):-po odpięciu wtyczki TPS powinna być jakaś różnica w pracy silnika lub we wkręcaniu się??
Tak silnik nie będzie wkręcał się na obroty. Dajesz gazu a on gaśnie.
arkadiuszek1 napisał(a):-jak go ustawić lub sprawdzić czy jest wszystko prawidłowo?? wynalazłem tylko metodę na szczelinomierz ale to sprawdza się tam gdzie jest śruba odbojnikowa a nie jak u mnie ala krańcówka, która w trybie serwisowym po naciśnięciu gazu załącza lub rozłącza wentylator
Czytałeś mój temat "Szarpniecie przy puszczeniu gazu"? Tam jest napisane co nieco.