Usunięcie EGR – GE FS/FP
Poszukuje informacji jak dobrze usunąć EGR W fs/fp , przekopałem forum i nie znalazłem konkretów .

. Tylko taka ciekawostka, wkręca się nakrętka na kolektor i śruba w tą nakrętke ale śruba w nakrętkę od egr'u już nie.
. Muszę skrócić tą śrubę, no i zalepić rurkę od egru jakimś poxipolem albo czymś takim. Ale ogólnie silnik jakoś delikatniej pracuje teraz. Więc jak dla mnie to mega 
. Teraz wyciąłem z blaszki krążek wielkości jednogroszówki i wstawiłem pomiędzy nakrętkę a kolektor i jest w porządku. Fote miałem robić ale tutaj ewidentnie niema nic ciekawego.kyluz napisał(a):Dzisiaj zrobiłem przeróbkę gdyż śruba wyszła podczas jazdy. Teraz wyciąłem z blaszki krążek wielkości jednogroszówki i wstawiłem pomiędzy nakrętkę a kolektor i jest w porządku. Fote miałem robić ale tutaj ewidentnie niema nic ciekawego.
kamilspider napisał(a):A dlaczego nie wstawiłeś 1 gr tylko się męczyłeś z blachą??
johny2007 napisał(a):to wiec drugie pytanie.... wogóle po co ktos montował ten zawór EGR, jak ma same wady???

kyluz napisał(a):greenpeace K***

ale dodatkowe spalenie nie przepalonych spalin czyli recyklning ;] ktory jest super sprawa bo sa i zalety