Strona 1 z 1

nurkujące obroty na ciepłym silniku

PostNapisane: 9 sty 2011, 21:35
przez ajarski
witam
problem jak w temacie, obroty i lpg (sekwencja) i pb – choć bardziej na lpg po osiągnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury i puszczeniu na luz spadają w okolice 300-400 obrotów po czy podbijają się ma 800. jak chodzi na ssaniu – nawet gdy już załapie trochę temperatury działają jak w książce pisze czyli puszczam na luz na sekundę zatrzymują się na 1200 i opadają na 800, jak się nagrzeje – tragedia – czasem aż do zgaśnięcia. Boje się o kolejny przepływomierz bo mimo sekwencji jeden już załatwiłem.
do tematu:
– świeczki nowe
– przewody oki
– filtr powietrza też
– poziom płynu w normie
błagam pomocy bo już mnie h... strzela z tym autem i zaczynam mieć kudłate myśli o VW :–)

Re: nurkujące obroty na ciepłym silniku

PostNapisane: 9 sty 2011, 21:45
przez noxes
Układ odpowietrzony? Przepustnica/krokowy czyste?

Re: nurkujące obroty na ciepłym silniku

PostNapisane: 9 sty 2011, 21:59
przez ajarski
układ odpowietrzony przepustnica czysta krokowy – jutro się za niego zabieram, ale wątpię, tak naprawdę problem z obrotami zaczął się (tak mi się teraz prypomniało) jak jakiś czas temu pękł mi przewód który doprowadza płyn do krokowego, wymieniłem przewód a problem został – czy w takiej sytuacji mógł on ulec uszkodzeniu?
pozdro

Re: nurkujące obroty na ciepłym silniku

PostNapisane: 9 sty 2011, 22:03
przez noxes
Wątpie w to. Mi ostatnio opaska puściła od niego i też woda lała się na niego a nie w niego i nic się nie stało.

Re: nurkujące obroty na ciepłym silniku

PostNapisane: 9 sty 2011, 23:03
przez wasylSDZ
mialem podobny problem, nasz kolega z tego forum doradzil mi, ze to moze byc czujnik biegu jalowego. pod pedalem sprzegla masz taki czujnik z takim plastikowym trzpieniem i on jak wciskasz sprzeglo to sie wychyla, wcisnij sprzeglo dlonia i pozniej wcisnij ten trzpien z tego czujnika i zobacz czy autko bedzie reagowalo. u mnie reaguje ;), ale jeszcze z tym nic nie zrobilem :/

PostNapisane: 11 wrz 2014, 07:42
przez rafal700
Mam taki sam problem ale w 323f bj 1.6. Czujnik wyczyszczony. Co może być przyczyną? Może jeszcze czujnik biegu jałowego który jest w skrzyni?