Falujące obroty po uruchomieniu na ciepłym silniku i spadki obrotów 626 GE FP

Borykam się z problemem falujących obrotów zaraz po odpaleniu na ciepłym silniku przez jakieś 5 – 10 sec, na zimnym start ma super 3 dni stania na mrozie i odpala od strzała albo od dwóch i trzyma 1.500 tyle że wtedy działa ssanie. No i zdarza się że podczas jazdy przy hamowaniu, przy wrzuceniu na luz w czasie jazdy albo przy parkowaniu obroty mi spadają za nisko do jakiś 500 – 450 i wtedy aż trzęsie budą( raczej na gazie niż na PB), gaziarz ustawił jałowe na 700 ale raczej rzadko je trzyma i jest 650-630 (+ trzęsący, drgający lewarek i kierownica a nawet fotele z przodu).
Płyn chłodzący niedawno wymieniony, układ odpowietrzony, zalany pod korek, w zbiorniczku idealnie na równo z Full. Po odpaleniu na mrozach i 7- 10 minutach jazdy – silnik rozgrzany (nowy termostat), parownik parzy, węże od nagrzewnicy mocno ciepłe ale nie gorące.
Może to być wina nieszczelnej obudowy filtra powietrza i tego że dolot powietrza(ta guma) do obudowy f. pow. jest odłączony ? Poniżej zamieszczam zdjęcia. Będzie ok jeśli ustawię jałowe na 750 – 820 ? Do tego jeszcze coś świszczy-gwiżdże(Jestem pewien absolutnie na 100% że to nie pasek on zupełnie innego rodzaju dźwięki z siebie wydaje
) z komory silnika podczas jazdy w zależności od wys. obrotów (może to być też ta rozwalona obudowa filtra pow. ? albo uszczelka pod kol. ssącym ?)
http://img705.imageshack.us/img705/7166/zdjcie093.jpg
http://img836.imageshack.us/img836/5470/zdjcie096t.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/6461/zdjcie097z.jpg
ps. Najchętniej to bym nazwał ten wątek "co boli mają Mazdę" i opisał jeszcze parę spraw
Płyn chłodzący niedawno wymieniony, układ odpowietrzony, zalany pod korek, w zbiorniczku idealnie na równo z Full. Po odpaleniu na mrozach i 7- 10 minutach jazdy – silnik rozgrzany (nowy termostat), parownik parzy, węże od nagrzewnicy mocno ciepłe ale nie gorące.
Może to być wina nieszczelnej obudowy filtra powietrza i tego że dolot powietrza(ta guma) do obudowy f. pow. jest odłączony ? Poniżej zamieszczam zdjęcia. Będzie ok jeśli ustawię jałowe na 750 – 820 ? Do tego jeszcze coś świszczy-gwiżdże(Jestem pewien absolutnie na 100% że to nie pasek on zupełnie innego rodzaju dźwięki z siebie wydaje
http://img705.imageshack.us/img705/7166/zdjcie093.jpg
http://img836.imageshack.us/img836/5470/zdjcie096t.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/6461/zdjcie097z.jpg
ps. Najchętniej to bym nazwał ten wątek "co boli mają Mazdę" i opisał jeszcze parę spraw
