Strona 1 z 4

Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 12 gru 2010, 14:27
przez waldek.kom
Witam problem jest taki auto stoi nockę pod blokiem i rano jest problem z uruchomieniem silnika za pierwszym razem musze długo kręcić, aby zaskoczył, popracuje 10sekund i go zgaszę to już zapali za pierwszym razem. Rzeczy, które wymieniłem
– Kopułka i palec rozdzielacza
-przewody wysokiego napięcia
-czujnik temperatury silnika
-świece zapłonowe koło maja były wymieniane
Dodatkowo założyłem zawór zwrotny nad filtrem paliwa paliwo w baku jest prawie na połowie.Jesli samochód jest użytkowany np. pojadę do pracy i postoi ze dwie godziny silnik wystygnie to niema problemu z odpaleniem. Niewinem, co jest grane błędy sprawdzone i żadnych niema,
Worgule to ten problem zauważyłem koło jesieni, a może jakaś masa jest luźna gdzie jej można szukać w mazdzie? :( <nauka>

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 19 gru 2010, 10:17
przez waldek.kom
Czekam na odpowieć a tu nic czy nikt nie miał takiego problemu z mazdą ja osobiście podejrzewam regulator ciśnienia paliwa, ale mogę sie mylić, może ktoś ma na zbyci taki regulator do 626 1, 8 Ge.

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 19 gru 2010, 12:08
przez noxes
Pompka paliwa?

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 19 gru 2010, 12:27
przez Slawioster
też mam podobny problem ,rano muszę sporo kręcić zanim załapie , a jak załapie to za chwilkę gaśnie i tak z trzy, cztery razy zanim zacznie chodzić , chociaż jak już odpali to w czasie jazdy nie ma żadnych problemów to obstawiam także pompke paliwa u Ciebie również wszystko wskazuje na kończącą się pompe

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 19 gru 2010, 13:54
przez waldek.kom
Dzięki za odpowiedzi, czyli czeka mnie wymiana pompy paliwa? A pompa mieści sie podobno pod bakiem, czyli żeby ją zdemontować to trzeba cały zbiornik paliwa demontować??? Czy można to zrobić jakoś inaczej???

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 19 gru 2010, 15:57
przez noxes
możesz wyciąć dziurę w karoserii :D

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 19 gru 2010, 16:20
przez bokser1111
waldek.kom napisał(a):Dzięki za odpowiedzi, czyli czeka mnie wymiana pompy paliwa? A pompa mieści sie podobno pod bakiem, czyli żeby ją zdemontować to trzeba cały zbiornik paliwa demontować??? Czy można to zrobić jakoś inaczej???


tez to samo mam i wychodzi na to ze pompka nie trzyma cisnienia :( dostałem sie do pompki od gory .wyciałem kawałek blachy w kierunku oparcia,odgiąłem i pompke mialem widoczna.zreszta zobacz w fotorelacjach.tam jeden chlop tak zrobił i sa pokazane zdjęcia jak to wyglada.ja wyciałem zwykłymi nozycami do blachy ;) zalatwie pompke to wymienie i dam znaka jaki efekt ;)
:)

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 19 gru 2010, 23:09
przez victorios1
Macie rację jak wlałem do pełna paliwa to pompka się zanurzyła i mazda pali lepiej rano.Chyba tutaj rzeczywiście jest problem.

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 20 gru 2010, 22:48
przez waldek.kom
ja też sprubuje zalać do pełma może zaczeni palic normalnie

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 21 gru 2010, 11:56
przez bokser1111
waldek.kom napisał(a):ja też sprubuje zalać do pełma może zaczeni palic normalnie


to ze zacznie palic normalnie to jest na 100% pewne.problem pojawia sie gdy jest blisko rezerwy.ja kupiłem sobie zawor zwrotny paliwa ale nic nie pomogło.a teraz w jego miejsce wstawiłem taki filterek http://zapodaj.net/6f2d27f89bec.jpg.html
poczekam do rana,otworze maske i zobacze czy jest w nim paliwo.Jeżeli nie tzn. ze pompka nie trzyma cisnienia.jutro sie wyjaśni.Jeżeli chodzi o tzw. ''ZAWÓR ZWROTNY PALIWA'' to nie polecam! wyjąłem teraz swój i gdy dmuchnąłem w przeciwnym kierunku to nie blokował a powinien!! miałem go moze miesiac i 30zł w plecy.pozdr. :)


dzisiaj rano otworzylem maske i patrze a w filterku paliwo.wniosek taki ze pompka trzyma paliwo tak jak powinna.podjechalem do znajomego mechanika i powiedzial ze pompka nie jest problemem a smog ktory zaciaga paliwo.powiedzial tez ze nie lezy dostatecznie nisko i gdy jest mało paliwa nie da rady zaciagnac dobrze paliwa a gdy jest polowa smog jest caly zamoczony i wtedy nie ma problemu z odpaleniem.zapytalem co zrobic to powiedzial ze trzeba wyjac pompke i ustawic odpowiednio aby smog lezal na samym dnie.sprobuje sam to zrobic i zobaczymy co z tego wyjdzie.


wyjałem pompke i zauwazyłem ze jest cala zamoczona w benzynie wiec to napewno nie to o czym pisałem wczesniej.jeszcze ostatnia możliwosc jaka mi przychodzi do głowy.zdejme przewod przed filtrem paliwa i poprosze kogos zeby zakrecił.jezeli za pierwszym trysnie z niego paliwem tzn ze jest ok a jezeli dopiero za 5 razem jak jest teraz tzn ze jednak pompka .

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 22 gru 2010, 17:47
przez waldek.kom
Witam u mnie problem z odpalaniem jest nawet, jeśli paliwa jest prawie pół baku, więc ja nie jeżdżę na rezerwie tylko jak poziom spadnie do ¼ to tankuje benzynę do połowy baku i dalej jeżdżę na gazie. Ja też założyłem zawór zwrotny i jak zdejmowałem regulator ciśnienia paliwa to paliwo wyciekło mi z listwy wtryskowej, więc chyba paliwo dochodzi do układu wtryskowego. U mnie regulator jest chyba niesprawny, bo z każdej strony jak zasysam go to on trzyma ciśnienie a powinien chyba w jedną stronę przepuszczać a w drugą trzymać???? A jeszcze czy wyjdzie na sprawdzeniu kodów błędów na walnięty regulator ciśnienia paliwa. Naprawde problem mam i nie potrafię sobie z nim poradzić czekam na jakieś wskazówki może Tobie się uda to zdiagnozować 
Pozdrawiam

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 22 gru 2010, 23:40
przez kaczmander
mialem podonby problem jak mialem mazda z silnikiem 1,8 przyczyna byl zawór który znajduje sie za silnikiem paliwo cofalo sie do baku dostawalo sie powietrze dlatego trzeba bylo dlugo krecic jak zalapal to dzialal tak dlugo az nie dostal powietrza i tak kilka razy jak juz sie nagrzal to podczas dziennej eksploatacji dziala ok jak zostawialem na noc zaczynalo sie od poczatku

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 22 gru 2010, 23:46
przez Slawioster
kaczmander napisał(a):mialem podonby problem jak mialem mazda z silnikiem 1,8 przyczyna byl zawór który znajduje sie za silnikiem paliwo cofalo sie do baku dostawalo sie powietrze dlatego trzeba bylo dlugo krecic jak zalapal to dzialal tak dlugo az nie dostal powietrza i tak kilka razy jak juz sie nagrzal to podczas dziennej eksploatacji dziala ok jak zostawialem na noc zaczynalo sie od poczatku


i rozwiązałeś jakoś ten problem ? i gdzie dokładnie znajduję się ten zawór ?

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 22 gru 2010, 23:52
przez kaczmander
wiesz co napisz mi na gg to ci szybciej to opisze 2411907 czekam :)

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 23 gru 2010, 10:42
przez m.wol
to napisz tutaj dla potomnych sie przyda dla mnie też bo mam podobny problem!!

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 23 gru 2010, 11:03
przez bokser1111
hmmm zapewne chodzilo mu o zawor regulacji cisnienia kolo listwy.ale ok czekamy na odpowiedz o jaki chodzi konkretnie :)

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 23 gru 2010, 11:32
przez Slawioster
rozmawiałem z kolegą wczoraj na gg rzeczywiście chodzi o zawór ciśnienia koło listwy

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 23 gru 2010, 11:49
przez bokser1111
Slawioster napisał(a):rozmawiałem z kolegą wczoraj na gg rzeczywiście chodzi o zawór ciśnienia koło listwy


tak myślałem ;) tylko co wiecej Tobie powiedział ? :) z kad wziać ten zawór ?

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 23 gru 2010, 12:13
przez Slawioster
kupił używkę na szrocie sprawną i działa

Re: Zimny silnik ciężko pali

PostNapisane: 23 gru 2010, 12:16
przez bokser1111
to chyba najlepsze wyjscie bo dzwonilem do serwisu i powiedzieli ze jak z japoni na zamowienie to 740zł a miał na polce to powiedzial ze za 430zł moze oddac czyli kosmos ! he. a jak samochod sie u niego sprawuje ?wszystko jest ok i pali na dotyk rano ? :)