kłopot z uruchomieniem mazdy GE (1,8 97)

Postprzez radecki » 10 gru 2010, 00:04

Mam problem z moim autem . Otóz uruchamia sie ono kiedy jej sie podoba . świece i przewody są nowe. Nie odpala po kazdej wilgotnej nocy i gdy wczesniej nie była ciskana na wyzszych obrotach (powyzej 3000 obr/min) . Co tej cholerze dolega ???????? rozrusznik ? alternator ? pasek za luzny ? juz nie mam pomysłów co to może być .............
Paliwo jest zalane do pełna .
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2008, 07:28
Posty: 50
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback

Postprzez Ania69 » 10 gru 2010, 09:58

Sprawdz czy przewody lub aparat nie maja przebicia to ze nowe nie znaczy ze sa ok.Mozesz podlaczyc pod kompa i zobaczyc czy pokaze bledy
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 14:11
Posty: 378

Postprzez bokser1111 » 10 gru 2010, 10:18

radecki napisał(a):Mam problem z moim autem . Otóz uruchamia sie ono kiedy jej sie podoba . świece i przewody są nowe. Nie odpala po kazdej wilgotnej nocy i gdy wczesniej nie była ciskana na wyzszych obrotach (powyzej 3000 obr/min) . Co tej cholerze dolega ???????? rozrusznik ? alternator ? pasek za luzny ? juz nie mam pomysłów co to może być .............
Paliwo jest zalane do pełna .


jakie masz przewody i swiece ? jak inne niz NGK to do smietnika !kopulka i palec wymienione ?
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2010, 09:40
Posty: 170
Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.

Postprzez andree » 10 gru 2010, 11:40

bokser1111 napisał(a):jakie masz przewody i swiece ? jak inne niz NGK to do smietnika !

świece Denso (ze zmniejszona przerwą do 0.8) do "gazowca" ponoć lepsze od NGK ;)
Moja (była) Obrazek >>> K l i c k
Pozdrawiam. Obrazekndrzej.
Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...Obrazek

Kupię stary motocykl; JAWA, CZ, SHL, WSK 175 !!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 15:09
Posty: 1609 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Suzuki Ignis 4x4 ;)
CZ 350, CZ 175 Sport

Postprzez radecki » 12 gru 2010, 21:27

świece jak pamietam to NGK przewody oryginalne fabryczne ( ja jednym jest lekki luz na kopułce...) lecz jeszcze dodam dziwny fenomen.. otóz jak łoic ja po obrotach w trakcie jazdy to nastepnego nawet dnia nie ma kłopotów z odpaleniem.. a jak ja jeżdze grzecnie max 2000 obrotów, to na drugi dzień nie da sie jej odpalić ..
Wczoraj zrobiłem mały test .. na wieczór odpiąłem minusową klemę od od akumulatora
zostawiłęm auto na całą noc i pół dnia. dziś tak około 12 podpiałem ją z powrotem i próbowałem odpalić .. za pierwszym razem słyszałem jak by sprezenie w jednym cylindrze za drugim nie było słychać nawet sprezenia .. 3 i 4 raz wykonałem przy podniesionej masce druga osoba odpalała a ja przysłuchiwałem sie pracy.. przed odpaleniem sprawdziłęm paski ( na jednym jak by luz był- bo sie uginał od nacisku) a przy odpaleniu słychać było dzwiek podobny do pierdniecia cichego ...
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2008, 07:28
Posty: 50
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback

Postprzez radecki » 12 gru 2010, 21:32

[quote="bokser1111*] jakie masz przewody i swiece ? jak inne niz NGK to do smietnika !kopulka i palec wymienione ?[/quote]
masz na myśli kopułkę i palec aparatu zapłonowego ?
Jak tak to ci powiem ze kopułka jest uszczelniona specjalnym preparatem na bazie siliconu by woda nie zalewałą go do srodka..
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2008, 07:28
Posty: 50
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback

Postprzez radecki » 12 gru 2010, 21:33

Ania69 napisał(a):Sprawdz czy przewody lub aparat nie maja przebicia to ze nowe nie znaczy ze sa ok.Mozesz podlaczyc pod kompa i zobaczyc czy pokaze bledy

Nie mam dostepu do kompa diagnozującego....... :(
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2008, 07:28
Posty: 50
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback

Postprzez m.wol » 13 gru 2010, 12:27

Za te 3 posty jeden pod drugim to dostaniesz baty! a co do sprawdzenia kabli to nie trzeba żadnego kompa u mnie na walniętych kablach wystarczyło w nocy otworzyć maskę a w środku jak w dzień tak z kabli waliło możesz też je spryskać wodą. Ale to u ciebie nie będą chyba kable bo ja oprócz problemu z odpaleniem magdy podczas wysokiej wilgotności też mi przerywała podczas jazdy i ciężko było ją wkręcić na obroty ale co przypadek to inna diagnoza w sumie.
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2010, 13:43
Posty: 45
Skąd: Jasło
Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.

Postprzez radecki » 13 gru 2010, 15:11

mwox tatusiu :0 moze póżniej :) a jak na razie wyjasnijta mi skad te wszytkie kłopoty .. a na dodatek rozłądował sie akumulator .. sam z siebie .. takie dziwy sie mi dzieją ..
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2008, 07:28
Posty: 50
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback

Postprzez radecki » 13 gru 2010, 19:53

hmm jutro spróbuję go uruchomić .. przez cała noc podłąduję akumulator...
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2008, 07:28
Posty: 50
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback

Postprzez siegu » 18 gru 2010, 21:18

Nie piszemy postów pod postem – regulamin się kłania <czytaj>, do tego służy opcja edytuj.
Ponad to na forum przestrzegamy poprawności pisowni języka polskiego.
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 17:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: 626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez victorios1 » 19 gru 2010, 22:04

radecki napisał(a):hmm jutro spróbuję go uruchomić .. przez cała noc podłąduję akumulator...


Ja też ostatnio ładowałem.Miałem ten sam problem...Nie wiem czy to ważne,ale na paliwie 3000 obrotów daję i odpala.Ruszam po 15 minutach rano jak już się rozgrzeje,później już bez problemów.
Też mam podobne problemy tej zimy.
Sprzedam felgi z oponami "lato" 225/55/16 Stan felg jedna mała ryska na 1.Opony bez szału ale jeszcze w miarę na 1 sezon.
Felgi "ARTEC"
Opony "Kumho Supra"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2006, 13:45
Posty: 63
Skąd: Lubień Kujawski/Bydgoszcz
Auto: Mazda 626GE 1.8 LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6