problem z silnikiem

Witam!!!
Dwa lata temu sprowadziłem mazde 626 1.8 98r. GE, chodziła jak marzenie, po pół roku zaczęła kopcić i brała około 2 litrów oleju na 1000 km, wymieniłem uszczelniacze, pierścienie, uszczelki. na miesiąc czasu był spokój. po miesiącu zaczęło się to samo, zrobiłem znowu remont w porządnym zakładzie mechanicznym pierścienie,uszczelniacze,planowanie głowicy uszczelki pod głowicą,pokrywą klawiatury,cylindry w bardzo dobrym stanie, żadnych progów zapłaciłem 1800 zł. po remoncie bierze 1 litr na 1000 km. przejechane mam 6 tyś po remoncie, mechanik powiedział że do 10 tyś trzeba zrobić żeby pierścienie się ułożyły. ale ja mam co do tego wątpliwości. O co tu może chodzić? nie wiem czy jest sens dalej bawić się w dalsze szukanie przyczyny:/
Dwa lata temu sprowadziłem mazde 626 1.8 98r. GE, chodziła jak marzenie, po pół roku zaczęła kopcić i brała około 2 litrów oleju na 1000 km, wymieniłem uszczelniacze, pierścienie, uszczelki. na miesiąc czasu był spokój. po miesiącu zaczęło się to samo, zrobiłem znowu remont w porządnym zakładzie mechanicznym pierścienie,uszczelniacze,planowanie głowicy uszczelki pod głowicą,pokrywą klawiatury,cylindry w bardzo dobrym stanie, żadnych progów zapłaciłem 1800 zł. po remoncie bierze 1 litr na 1000 km. przejechane mam 6 tyś po remoncie, mechanik powiedział że do 10 tyś trzeba zrobić żeby pierścienie się ułożyły. ale ja mam co do tego wątpliwości. O co tu może chodzić? nie wiem czy jest sens dalej bawić się w dalsze szukanie przyczyny:/