Strona 1 z 1

problem z silnikiem

PostNapisane: 26 lip 2010, 15:08
przez grigori_02
Witam!!!
Dwa lata temu sprowadziłem mazde 626 1.8 98r. GE, chodziła jak marzenie, po pół roku zaczęła kopcić i brała około 2 litrów oleju na 1000 km, wymieniłem uszczelniacze, pierścienie, uszczelki. na miesiąc czasu był spokój. po miesiącu zaczęło się to samo, zrobiłem znowu remont w porządnym zakładzie mechanicznym pierścienie,uszczelniacze,planowanie głowicy uszczelki pod głowicą,pokrywą klawiatury,cylindry w bardzo dobrym stanie, żadnych progów zapłaciłem 1800 zł. po remoncie bierze 1 litr na 1000 km. przejechane mam 6 tyś po remoncie, mechanik powiedział że do 10 tyś trzeba zrobić żeby pierścienie się ułożyły. ale ja mam co do tego wątpliwości. O co tu może chodzić? nie wiem czy jest sens dalej bawić się w dalsze szukanie przyczyny:/

Re: problem z silnikiem

PostNapisane: 26 lip 2010, 15:20
przez noxes
Zrób te 4tyś i będziesz wiedział. Moja poprzednia madzia też brała olej po remoncie i tak musiało być, twardsze pierścienie i dłużej się układały.

Re: problem z silnikiem

PostNapisane: 26 lip 2010, 15:24
przez grigori_02
wielkie dzięki za odpowiedź!!
Więc jeszcze trochę poczekam,jeżeli tak będzie to dobrze.
pozdrawiam!

Re: problem z silnikiem

PostNapisane: 10 sie 2010, 08:34
przez ericsson1
Jeśli mechanior pierścionki wstawił jakieś zamienniki to twoje autko dalej bedzie piło olej niestety. Najlepsze pierścionki to RIK do tego silnika. U mnie przed remontem paliła mi ok 2l/1000km a po remoncie zrobielm już prawie 2000km i z miarki nic nie ubyło. Za remont we Wrocku za ul. Buraczanej zapłaciłem za kapitalny remoncik 2800 :( ale czego się nie robi dla madzi :)

Re: problem z silnikiem

PostNapisane: 10 sie 2010, 10:20
przez gwint
czesc! a jest pan grigori_02 morze kolega wysokich obrotow? moja madzia chned nic nie biere oleju, jak ja ponizej 3000 krece, a jak na autostradzie powyzej 4500 ... to lepjej ani nie mowie... <płacze>