Co to jest "układ sprzężenia zwrotnego" ( błąd nr 17 ) i co moze być przyczyną błędu?
Zdaje się, że nie można. Zmostkowanie pinów w gnieździe diagnostycznym przestawia pracę komputera w tryb diagnostyczny. Zobacz, że nawet obroty biegu jałowego ustawiasz na zmostkowanych pinach, później mostek usuwasz i dopieszczasz co tam trzeba. Tak samo zapłon i pewnie wiele innych, choć teraz nie kojarzę. Powiem tak. Możesz spróbować po parkingu. Zaszkodzić nie powinno, ale czy pomoże???
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
- Od: 23 lis 2009, 21:54
- Posty: 122
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
Koledze chodzi o silnik krokowy zapewne...hmmm miałem czyszczony/regulowany jakoś 1,5 – 2 lata temu...może już się zasyfił 
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Lekkie odgrzanie...
Czy może ktoś uściślić czy przy błedzie numer 17 – sonda lambda (która????) może "dół"silnika być słaby, tzn. do 3k jeździe słabo a przy 4 jakby VTEC się włączał...
Czy może ktoś uściślić czy przy błedzie numer 17 – sonda lambda (która????) może "dół"silnika być słaby, tzn. do 3k jeździe słabo a przy 4 jakby VTEC się włączał...
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
zibi626 napisał(a):Lekkie odgrzanie...
Czy może ktoś uściślić czy przy błedzie numer 17 – sonda lambda (która????) może "dół"silnika być słaby, tzn. do 3k jeździe słabo a przy 4 jakby VTEC się włączał...
rozwiązałeś problem ?
LeeAdama tak jak pisałem na PW,ale napisze u tutaj dla potomnych – mechanik sprawdził sonde i ona jest ok,ale powiedział,że może się przywieszać (np. z powodu złej jakości paliwa). Jakies 1,5-2 miesiace temu ustawił zapłon stroboskopem i...check przestał się świecić przy jednostajnej jeździe a autko odzyskało moc i możną "szaleć" 
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
zibi626 napisał(a):LeeAdama tak jak pisałem na PW,ale napisze u tutaj dla potomnych – mechanik sprawdził sonde i ona jest ok,ale powiedział,że może się przywieszać (np. z powodu złej jakości paliwa). Jakies 1,5-2 miesiace temu ustawił zapłon stroboskopem i...check przestał się świecić przy jednostajnej jeździe a autko odzyskało moc i możną "szaleć"
Ciekawe i dzięki za info
od zawsze wywala mi błędy 15, 17, 23 i 24 czyli 2 sondy, ale jak tylko odpalę auto w trybie serwisowym to te błędy giną i pojawiają się dopiero po dłuższej jeździe. Spalanie i moc w normie. Co jest nie tak?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
kamilspider napisał(a):od zawsze wywala mi błędy 15, 17, 23 i 24 czyli 2 sondy, ale jak tylko odpalę auto w trybie serwisowym to te błędy giną i pojawiają się dopiero po dłuższej jeździe. Spalanie i moc w normie. Co jest nie tak?
to mi wywala tylko 17-tke
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
sondy były już podmieniane kilka razy i przez jakiś czas nawet miałem nowe i to samo :/
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Hmmm jeśli jeździsz na gazie to może byc od niego, chociaż ja miałem migający check jak nie miałem LPG w ogóle...
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Nie mam gazu
ale kiedyś w tym aucie na innym silniku był i się trochę zastanawiam czy nie było nic grzebane przy sondach? Ale jeśli błąd ginie po odpaleniu auta to nie wiem.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
LeeAdama napisał(a):Sonda wymieniona na używkę, błędów brakvtec'a też już nie ma
Jak Ci padnie ta sonda to daj znać po ilu km
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
kamilspider napisał(a):LeeAdama napisał(a):Sonda wymieniona na używkę, błędów brakvtec'a też już nie ma
Jak Ci padnie ta sonda to daj znać po ilu kmJak ktoś zamierza kupować nową to nie polecam jakiejś francuskiej Begar czy coś (5kkm i się rozsypała porcelanka w środku w dwóch sondach).
Tak szczerze mówiąc to nie mam pojęcia ile ta używka ma przejechane
Co może się dziać jeżeli prawdopodobnie mam zamienione przewody od sond?? Tzn przewody od tylnej idą do przedniej i na odwrót.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
komp nie będzie źle dawkował paliwa?? mam V6.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6