Wersja Silnika w 626

Postprzez kemot » 23 mar 2008, 13:15

Wystarczy popatrzeć na łapę od strony rozrządu.Są dwa rodzaje.Jeśli jest mocowanie w kształcie koła to jest to silnik 90Km a jeśli Kwadrat to 105Km.Oczywiście mowa tu o GE.Ja zauważyłem taką różnicę.
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2007, 09:54
Posty: 101
Skąd: Lublin
Auto: 626 1999r 2.0 16v 115km

Postprzez Koniu25 » 23 mar 2008, 13:18

Co to jest łapa??? :| Nie można do tego dojść po jakichs numerach silnika?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2008, 00:05
Posty: 121 (1/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest Mazda 6 GL 2,5L
Jest Mazda 2 GJ 1,5L PB
Była Mazda 6 GG RF5C 121KM '04
Była Mazda 626 GF Lift HB RF2A 101KM '00
Była Mazda 626 GE FP 105KM '95

Postprzez kemot » 23 mar 2008, 13:53

Można ale do tego potrzebny jest kanał.Łapa to uchwyt łączący silnik z karoserią9chyba tak najprościej wytłumaczyć :D)Wystarczy otworzyć maskę i zobaczyć jaką posiadamy poduchę(łapę)od strony rozrządu (kuł pasowych).
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2007, 09:54
Posty: 101
Skąd: Lublin
Auto: 626 1999r 2.0 16v 115km

Postprzez Koniu25 » 27 mar 2008, 20:57

W tym linku jest zdjecie łapy w mojej Madzi. Niby to 90KM. Co o tym sądzicie???
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3fa ... 47253.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2008, 00:05
Posty: 121 (1/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest Mazda 6 GL 2,5L
Jest Mazda 2 GJ 1,5L PB
Była Mazda 6 GG RF5C 121KM '04
Była Mazda 626 GF Lift HB RF2A 101KM '00
Była Mazda 626 GE FP 105KM '95

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6