Remont czy swap ? 626 GE

Postprzez LongerD » 11 mar 2012, 22:24

Ponawiam pytanie czy silnik od Cronosa podchodzi bez problemu?
Pomierzyłem ciśnienie na cylindrach.
1-15 2-14,5 3-15 4-15.2
po okręceniu świec zauważyłem że tłoki są mokre- a ja odpalam zawsze na gazie-uszkodzona przepływka.
O czym to świadczy??
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2012, 14:17
Posty: 34
Skąd: Lębork
Auto: Mazda 626 1.8 1992r.

Postprzez jacekasot » 14 mar 2012, 10:07

ja postanowiłem kupić używany silnik bo na remont nie było mnie stać. Szczęśliwie udało się kupić go wraz z osprzętem za nieduże pieniądze i nie żałuję bo silniczek jest igła. Więc decyzja należy do Ciebie...
Ostatnio edytowano 14 mar 2012, 17:00 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: skasowalem niepotrzebne OT
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez Bystryyy » 5 wrz 2012, 02:09

noxes napisał(a):remont czy swap, jest to pytanie które nurtuje wielu użytkownikow. Robiąć remont wydasz 2tysie i wiesz co masz, kupując drugi silnik wydasz około 1tysia, ale znów masz zagadkę. Jesli wiążesz jakeś poważne plany z tym samochodem to rób remont :)

To właściwie mówi mi co chcę zrobić... Planuję mieć jeszcze jakiś czas mazdę. Kupiłem ją trochę ponad miesiąc temu w kiepskim stanie do zabawy w remont głównie przy blacharce. W silniku LPG nie wiem od kiedy w sumie. Za to na benzynie nie pali na wszystkie cylindry – tak twierdzi poprzedni właściciel. Przejechane 202k km. Po kilku dzwonkach... Myślę nad swapem bo benzyna do remontu na pewno. Gdy zapalam auto i przekręcam kluczyk to auto wchodzi na obroty, po chwili gaśnie i znów wskakuje na obroty i zapala na ogół za drugim razem. Dziś zaczęło mu to zajmować nawet dłużej... Wymieniłem wczoraj tłumik środkowy bo się urwał... Tłumik końcowy buczące rury, przerobiony tak że muszę coś pogiąć bo tłumik środkowy wystaje. Znajomy mechanik nie zna się na japońcach... Powiedział mi jedynie coś o tym że golf 3 ma w silniku 3 podciśnienia a moja mazda 30. Nie wiem ile w tym prawdy bo się nie znam, ale inny mechanik powiedział że może to być sprawa rozszczelnionego silnika – rozkręcać cały silnik? Sam sobie nie poradzę, mechanik skasuje tak że mnie nie stać:D Nikt inny znajomy nie był taki dzielny żeby kupić mazdę bo wszyscy narzekali... Dane silnika i samochodu które podałem przy rejestracji mam nadzieję powinny wystarczyć. Proszę o doradzenie czegoś:)

Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2012, 02:27
Posty: 29
Skąd: Knurów
Auto: Mazda MX-6, 2.0 l 16/DOHC + gaz FS, 1992r.

Postprzez BaRoNeQ » 9 lis 2012, 23:15

Ja mam 2.0 nie rób Swap'a na ten silnik zrób przeróbkę i wstaw większy ....
4.5 na niedzielne wypady ;D
BaRoNeQ
 

Postprzez noxes » 9 lis 2012, 23:52

BaRoNeQ napisał(a):Ja mam 2.0 nie rób Swap'a na ten silnik zrób przeróbkę i wstaw większy .... 4.5 na niedzielne wypady ;D

Bo niby czego nie na 2.0? Co masz do niego? Jest lepszym rozwiązaniem od 1.8."
4.5? Powodzenia i współczuję...
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez todi » 10 lis 2012, 13:57

Witam
a ja mam taki problem z moją Magda bo miałem objawy kopcenia najczęściej z rana a później jak silnik się nagrzewał było ok no i stawiałem na pierścienie olejowe więc dałem mechanikowi wymienił mi je bez zdejmowania głowicy i do tego rozrząd przy okazji wymienił i wyniosło mnie to 950zł moim zdaniem dużo ale nie o to chodzi ale problem delikatnie się uspokoił a od wczoraj z rana jak odpalałem to już kopcił tak jak wcześniej czyli pierścienie olejowe i moje pytanie brzmi następująco czy kupić drugą mazdę na części lub drugi silnik czy inwestować w ten silnik co mam obecnie? no i ile by taka robota pierścieni mnie wyniosła ,chodzi mi mniej więcej orientacyjnie żeby wiedział na czym stoję. pozdrawiam i czekam na odpowiedź
sprzedam czesci do mazda 626 2.0 16v 1993r. Tanioo :)


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 12:36
Posty: 145
Skąd: Sochaczew
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.

Postprzez mark.87 » 10 lis 2012, 16:43

skoro pierscienie wymieniles i nadal dymi to raczej nie one byly winne, a moze uszczelniacze na glowicy sa do wymiany a nie pierscienie, bez rozebrania raczej nie trafisz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez todi » 10 lis 2012, 17:54

sorki ale sam się pomyliłem zamiast pierścieni wymieniłem uszczelniacze :)
ale on ma takie akcje że z rana raz kopci a raz nie wczoraj ostro dymek puścił a dzisiaj nic nie widziałem
sprzedam czesci do mazda 626 2.0 16v 1993r. Tanioo :)


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 12:36
Posty: 145
Skąd: Sochaczew
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.

Postprzez noxes » 10 lis 2012, 20:21

Ja nie wiem co się dzieje, czy to wina zbliżającego się gruświata? Kiedy wszyscy nauczą się czytać ze zrozumieniem. Uszczelniając górę puści doł i odwrotnie. Włozyłes 1tysiąc w remont. Jeśli kupisz teraz silnik używany to dołożysz kolejne 700-1000zł więc już masz 2tysie, a to jest kapitalny silnika.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 10 lis 2012, 23:43

jak uszczelniacze :) wlej dodatek do oleju :D ktory regeneruje uszczelki itp :P 25 zl i masz spokoj od wymiany oleju do wymiany oleju :) i jedzisz dopoki nie padnie :) a to dziala testowane w aucie mamy ^_^
i tak nie masz nic do stracenia oprocz 25 zl a to dziala juz po 200-300 km:) kopcilo ostro przez 10 min teraz tylko przez 2 sek:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 11 lis 2012, 00:14

szumki44 napisał(a):jak uszczelniacze wlej dodatek do oleju ktory regeneruje uszczelki itp 25 zl i masz spokoj od wymiany oleju do wymiany oleju i jedzisz dopoki nie padnie a to dziala testowane w aucie mamy ^_^i tak nie masz nic do stracenia oprocz 25 zl a to dziala juz po 200-300 km:) kopcilo ostro przez 10 min teraz tylko przez 2 sek:)

Wiesz co?
o wszystko to o kant <dupa> potłuc. W poprzednim samochodzie miałem prawie 50/50 z olejem i nic nie pomogło.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kamilspider » 11 lis 2012, 00:30

szumki44 napisał(a):jak uszczelniacze :) wlej dodatek do oleju :D ktory regeneruje uszczelki itp :P

Takie zabawy to można robić jak się chce sprzedać auto lub na krótką metę ;) A tak w ogóle to co wlewałeś?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez szumki44 » 11 lis 2012, 00:40

Obrazek
nie che robic reklamy ale po 300 km pomoglo :) ale to uszczelniacze zaworowe poszly minimalnie. zmienilem na 10w40 przy wlewaniu tego .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6