mi za robocizne powiedział 800zł wiec to nie jest zbyt tanio ze wzgledu iz tu duzo roboty nie maja... ale kazdy mowi ze do 2tys sie zmiesci... ale mechanik odradził mi robote ze wzgledu na niska jakosc zamienników pierscieni do japonczyków....
wiec niech bierze olej napewno mu to nie zaszkodzi.. lepsze smarowanie ma ;D
Kopci przy rozruchu (626 GE FS)
johny2007 napisał(a): ale mechanik odradził mi robote ze wzgledu na niska jakosc zamienników pierscieni do japonczyków....
Zmien mechanika, nie kazdemu chce sie rozbierac silnik w mak i dlatego tak mowia ze lepiej nie ruszac, a co do zamiennikow to nie powiedzial bym ze sa kiepskie.
jeździć tak dalej nie mam zamiaru. Remont jest koniecznością. Bo jak mam co miesiąc kupować bańkę oleju na dolewkę to koszty eksploatacji tak mocno wzrosną że po roku z tej kwoty wydanej na olej spokojnie byłoby mnie stać na generalkę silnika, która tak czy tak jest najlepszym wyjściem.
- Od: 9 kwi 2011, 00:07
- Posty: 291
- Skąd: Wilkowo
- Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC
i stało się. Kupiłem silnik (tu podziękowania dla Damiana626), do tego w świetnym stanie, rok bodajże 97'. Wszystkie problemy znikły, a koszta czyli silnik plus wysyłka to 650zł plus robocizna 150 zł. Razem 800zł.
- Od: 9 kwi 2011, 00:07
- Posty: 291
- Skąd: Wilkowo
- Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC
Mojej narzeczonej dwaj bracia robią w blacharce ale nie jeden silnik już przerzucali, do tego jeszcze pomagał im kolega mechanik. Jeden dzień pracy i po robocie. Każdy wziął po 50 dyszek na głowę i wszyscy zadowoleni
W pobliskim warsztacie chcieli 600 zł za robociznę więc wybór był prosty
.
- Od: 9 kwi 2011, 00:07
- Posty: 291
- Skąd: Wilkowo
- Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC
temat stary
powiem tak ja cisne swoj non stop 3000-5500 RMP bez problemow
i nie tylko na 1 biegu na 2,3,4 i czasami na 5
Co do stanu oleju to Fs-2.0 lubi wysoki poziom oleju i nie zagesty 5w60 np mu sluzy:) jak masz kreske Full to odejmij 1mm badz 2 mm i tyle lubi:) poniejz polowy miarki popychacze sie odzywaja a jak popychacz sie odezwie to i dymek sie pojawi
powiem tak ja cisne swoj non stop 3000-5500 RMP bez problemow
Co do stanu oleju to Fs-2.0 lubi wysoki poziom oleju i nie zagesty 5w60 np mu sluzy:) jak masz kreske Full to odejmij 1mm badz 2 mm i tyle lubi:) poniejz polowy miarki popychacze sie odzywaja a jak popychacz sie odezwie to i dymek sie pojawi
mi jak spada olej ponizej polowy to popychacz 1 klepie .... ( klepal notorycznie przed wymiana zaworka oleju) i gdy klepie moc spada obtory sa nierowne i kopci bo niedomyka 1 z zaworow na czas. Po dolewce na prawie max wszystkie objawy ustaly
wiec stwierdzam w tym fs-ie ze moze byc taka zaleznosc:)
Ja w poprzednim silniku miałem olej gęsty jak smoła do tego super magiczny "regenerator" silnika i nie słyszałem popychaczy
teraz nowa jednostka śmiga na półsyntetyku i też jest git 
Nie to żebym polecał mineralne oleje i jakieś tam cudowne specyfiki tudzież dodatki ale tak w moim przypadku było. Pomijam fakt że silnik kopcił jak komin
Nie to żebym polecał mineralne oleje i jakieś tam cudowne specyfiki tudzież dodatki ale tak w moim przypadku było. Pomijam fakt że silnik kopcił jak komin
- Od: 9 kwi 2011, 00:07
- Posty: 291
- Skąd: Wilkowo
- Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC
szumki44 dobrze kombinuje z tym cieniasem
bo by mógł odrestaurować MXa, a cieniasem jeździć po części. 900 i 1100 nie są takie złe, ale 700 to shit. Poważnie za 200zł można kupić? Z jakim silnikiem? A żeby nie było zupełnego OT to napisze, że jak silnik jest rozklekotany to, zmiana oleju na inny nie pomoże, a tylko remont...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
kamilspider napisał(a):A żeby nie było zupełnego OT to napisze, że jak silnik jest rozklekotany to, zmiana oleju na inny nie pomoże, a tylko remont...
Ale wlanie motodoctora pomoże jak najbardziej
- Od: 9 kwi 2011, 00:07
- Posty: 291
- Skąd: Wilkowo
- Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6