Kopci przy rozruchu (626 GE FS)

Postprzez johny2007 » 4 gru 2011, 16:55

mi za robocizne powiedział 800zł wiec to nie jest zbyt tanio ze wzgledu iz tu duzo roboty nie maja... ale kazdy mowi ze do 2tys sie zmiesci... ale mechanik odradził mi robote ze wzgledu na niska jakosc zamienników pierscieni do japonczyków....
wiec niech bierze olej napewno mu to nie zaszkodzi.. lepsze smarowanie ma ;D
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez mark.87 » 4 gru 2011, 17:36

johny2007 napisał(a): ale mechanik odradził mi robote ze wzgledu na niska jakosc zamienników pierscieni do japonczyków....

Zmien mechanika, nie kazdemu chce sie rozbierac silnik w mak i dlatego tak mowia ze lepiej nie ruszac, a co do zamiennikow to nie powiedzial bym ze sa kiepskie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez jacekasot » 4 gru 2011, 22:14

jeździć tak dalej nie mam zamiaru. Remont jest koniecznością. Bo jak mam co miesiąc kupować bańkę oleju na dolewkę to koszty eksploatacji tak mocno wzrosną że po roku z tej kwoty wydanej na olej spokojnie byłoby mnie stać na generalkę silnika, która tak czy tak jest najlepszym wyjściem.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez jacekasot » 1 lut 2012, 17:07

i stało się. Kupiłem silnik (tu podziękowania dla Damiana626), do tego w świetnym stanie, rok bodajże 97'. Wszystkie problemy znikły, a koszta czyli silnik plus wysyłka to 650zł plus robocizna 150 zł. Razem 800zł.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez jacekasot » 2 lut 2012, 17:50

Mojej narzeczonej dwaj bracia robią w blacharce ale nie jeden silnik już przerzucali, do tego jeszcze pomagał im kolega mechanik. Jeden dzień pracy i po robocie. Każdy wziął po 50 dyszek na głowę i wszyscy zadowoleni :D W pobliskim warsztacie chcieli 600 zł za robociznę więc wybór był prosty :).
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez szumki44 » 6 lut 2012, 00:16

temat stary :D
powiem tak ja cisne swoj non stop 3000-5500 RMP bez problemow :) i nie tylko na 1 biegu na 2,3,4 i czasami na 5 :)

Co do stanu oleju to Fs-2.0 lubi wysoki poziom oleju i nie zagesty 5w60 np mu sluzy:) jak masz kreske Full to odejmij 1mm badz 2 mm i tyle lubi:) poniejz polowy miarki popychacze sie odzywaja a jak popychacz sie odezwie to i dymek sie pojawi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 6 lut 2012, 11:43

szumki44 napisał(a): a jak popychacz sie odezwie to i dymek sie pojawi

Bo? Co to za dziwna zależność?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 6 lut 2012, 23:18

mi jak spada olej ponizej polowy to popychacz 1 klepie .... ( klepal notorycznie przed wymiana zaworka oleju) i gdy klepie moc spada obtory sa nierowne i kopci bo niedomyka 1 z zaworow na czas. Po dolewce na prawie max wszystkie objawy ustaly :) wiec stwierdzam w tym fs-ie ze moze byc taka zaleznosc:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 7 lut 2012, 00:55

heh u mnie teraz praktycznie cały czas klepie i jest wszystko ok, nie ma spadku mocy i nic nie kopci.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez jacekasot » 7 lut 2012, 03:14

Ja w poprzednim silniku miałem olej gęsty jak smoła do tego super magiczny "regenerator" silnika i nie słyszałem popychaczy :D teraz nowa jednostka śmiga na półsyntetyku i też jest git :)
Nie to żebym polecał mineralne oleje i jakieś tam cudowne specyfiki tudzież dodatki ale tak w moim przypadku było. Pomijam fakt że silnik kopcił jak komin :D
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez szumki44 » 7 lut 2012, 23:17

u mnie wraz z zaworkiem nowy olej poszedl cala skrzynia i efekt niebo – ziemia :) im szybciej lepiej bo szkoda zaworow meczyc:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez kamilspider » 9 lut 2012, 11:38

szumki44 dobrze kombinuje z tym cieniasem :D bo by mógł odrestaurować MXa, a cieniasem jeździć po części. 900 i 1100 nie są takie złe, ale 700 to shit. Poważnie za 200zł można kupić? Z jakim silnikiem? A żeby nie było zupełnego OT to napisze, że jak silnik jest rozklekotany to, zmiana oleju na inny nie pomoże, a tylko remont...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez jacekasot » 16 lut 2012, 19:38

kamilspider napisał(a):A żeby nie było zupełnego OT to napisze, że jak silnik jest rozklekotany to, zmiana oleju na inny nie pomoże, a tylko remont...

Ale wlanie motodoctora pomoże jak najbardziej :D... jakby nie było ludzi wierzących ślepo w takie wynalazki to zapewno nikt by ich nie produkował :)
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6