Siw-y napisał(a):Być może, sprawdź czy układ chłodzenia się nie zapowietrzył
Sprawdziłem... Układ chłodzenia wydaje się być w pełni sprawny :/
www.mazdaspeed.pl
steven napisał(a):tuleja drążka zmiany biegów
Yasiu22 napisał(a):Mój bracholek mając Fiata Tipo olał poduszki (miał wszystkie cztery do wymiany) i urwał belkę pod silnikiem
Dokładnie.andree napisał(a):ten drażek jest chyba nie ruchomy
to napewno nie jest. Prędzej nazwałbym to wspornikiem skrzyni biegów. andree odkręć to i podejdź do sklepu. Coś dopasują. Wcześniej zadzwoń do ASO i spróbuj wytłumaczyć o co Ci chodzi.steven napisał(a):tuleja drążka zmiany biegów
Ja u siebie (w byłej GE) też miałem objawy jak Twoja Madzia i dopiero po wymianie wszystkich 5 poduszek silnika i skrzyni biegów problem drgań znikł.andree napisał(a):.., byłem wczoraj u mechanika, podniósł mnie z autem na podnosniku i szukał luzów na poduchach.., niestety takowego nie znalazł, w/g niego wszystkie poduszki są ok..,
Hugo napisał(a):steven napisał:
tuleja drążka zmiany biegów
to napewno nie jest.
Hugo napisał(a):po wymianie wszystkich 5 poduszek silnika i skrzyni biegów
To nie jest drążek zmiany biegów. Na załączonej przez kolegę fotce drążek zmiany biegów byłby widoczny po odkręceniu dolnej belki silnika (widocznej na fotce). Ten "wspornik" na pierwszym planie jest nieruchomy, przymocowany równolegle do drążka zmiany biegów na jednym końcu, jak widać, do obudowy skrzyni biegów, a na drugim, pod mechanizmem lewarka zmiany biegów, do nadwozia. Ja bym go odkręcił i sprawdził sam stan gum na nim.steven napisał(a):przecież przy całym drążku i wsporniku nie ma innej tuleji
Oj przepraszam, zapędziłem się, tzn. nie wymieniłem tylko poduszki na górze skrzyni biegów (nie zdążyłem przed sprzedażą). Co do pytania to żadna nie była oberwana (ewntualnie ta za silnikiem była delikatnie naderwana), ale podejrzewam, że powodem drgań było po prostu zmęczenie materiału (gumy), tzn. jej stwardnienie po kilkunastu latach.steven napisał(a):wszystkie były wywalone?
Hugo napisał(a):To nie jest drążek zmiany biegów. Na załączonej przez kolegę fotce drążek zmiany biegów byłby widoczny po odkręceniu dolnej belki silnika (widocznej na fotce). Ten "wspornik" na pierwszym planie jest nieruchomy, przymocowany równolegle do drążka zmiany biegów na jednym końcu, jak widać, do obudowy skrzyni biegów, a na drugim, pod mechanizmem lewarka zmiany biegów, do nadwozia. Ja bym go odkręcił i sprawdził sam stan gum na nim.
Tłumaczyłem Tobie, nie wiedziałem, że masz na myśli sprzedawcęsteven napisał(a):wyobraź sobie sprzedawcę któremu to tłumaczysz
steven napisał(a):a wogóle odnośnie tej tuleji to prawdopodobnie pozostaje ASO
Ten objaw zniknął u mnie całkowicie po wymianie poduszki przy chłodnicy i przy scianie grodziowej (szczególnie tej drugiej). Obejrzyj je dokładnie.andree napisał(a):najwiecej przy zapalaniu zatrzęsie..
andree napisał(a):przy zapalaniu, lekkim dodawaniu gazu, zmianie biegów na wolniejszych obrotach, są lekkie drgania całej deski rozdzielczej i lewarka zmiany biegów, poczytałem trochę, no i z opini ludzi co mieli podobne objawy w swoich autach wywnioskowałem że to poduszka, lub poduszki silnika .., byłem wczoraj u mechanika, podniósł mnie z autem na podnosniku i szukał luzów na poduchach.., niestety takowego nie znalazł, w/g niego wszystkie poduszki są ok.., jedyny luz który znalazł to na drążku, a dokładniej na tulejce gumowej, która jest w końcówce tego drążka, myślę że ma rację i chciał bym ta część wymienić, ale nie wiem jak się to nazywa ( ta guma) żeby sie w sklepie o nia zapytać , zrobiłem fotkę , może ktos wie jak ta guma sie nazywa i jeszcze jedno.., czy przez tą gumę ( stwierdzilismy że jest wyrobiona i ma luzy) mogą byc lekkie drgania deski rozdzielczej i lewarka
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6