
Wymiana pompy oleju i zaworu przelewowego – jak to zrobić?
1, 2
To masz szczęście że Ci ucichły. A raczej ja mam nieszczęście że nadal stukają. Mnie to pomogło na jakies 3000km. Teraz juz stukają i zaczyna mnie to coraz bardziej denerwować 

- Od: 13 sty 2006, 00:37
- Posty: 122
- Skąd: Warszawa
- Auto: GE '96 GT
Widocznie musisz wyczyscic te popychacze, albo wymienic. U mnie stukalo tylko po dluzszej trasie lub jak silnik chodzil kilka minut na jałowym. Teraz jest cisza. Po wymianie stukaly, ale po 500km ucichły zupełnie. Zobaczymy na jak dlugo u mnie pomoze 
- Od: 25 cze 2006, 11:15
- Posty: 72
- Skąd: Szczecin
- Auto: 626 GE '95 (1.8 FP)
To i ja podnoszę temat:) Również poproszę o nr tego zaworka do mojej GW.
W Hipolu piszą że w oryginale 25pln + 3-4 dni czekania. Coś tanio. Pytałem o zaworek a nie wiem, czy pan mi nie podał ceny czujnika – bo cena by wskazywała na to.
W Hipolu piszą że w oryginale 25pln + 3-4 dni czekania. Coś tanio. Pytałem o zaworek a nie wiem, czy pan mi nie podał ceny czujnika – bo cena by wskazywała na to.
szerokości
grzech
grzech
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6