Falujące obroty silnika na biegu jałowym (626/MX-6 GE)
niewiem ile litrow bo jak mowilem wymieniali w warsztacie a jak narazie to ja sie splukalem z kasy na kilku kilometrowe przejazdzki po kazdym odpowietrzaniu i ciagle dolewki plynu a ukladu nie plukalem i jak narazie to chyba odpuszcze sobie ten temat do poniedzialku idzie week wiec trzeba zajac sie czym innym no i musze poczekac na wyplaten by znow moc pobawic sie z mym zacynm i nie ugietym wehikułem marki MAAAzda. moze po wyplukaniu i kolejnym odpowietrzeniu wkoncu zacznie dzialac a jesli nie hmm mysle ze piatak 98Pb zalatwi sprawe efektownie iskutecznie
a wtedy kupie kolejna 626 z silnikiem KL i bede sie borykal z moze nieco ciekawszymi zgadkami bo ta juz mnie troszke znudzila
W kazdym razie pozdrawiam wszystkich zagladajcych tu i probojacych pomoc w tej jakze nie typowej sprawie klubowiczow, to milo z waszej strony i zycze milego odpoczynku:) wtym nadchodzacym pieknym letnio jesiennym i barowym w porywach weekendzie







W kazdym razie pozdrawiam wszystkich zagladajcych tu i probojacych pomoc w tej jakze nie typowej sprawie klubowiczow, to milo z waszej strony i zycze milego odpoczynku:) wtym nadchodzacym pieknym letnio jesiennym i barowym w porywach weekendzie
Soul of Motion ...791 791 600...
no wiec tak plyn spuszczony i zalany na nowo auto odpowietrzone zgodnie z instrukcjami na forum ale niestety nic to nie dalo wiec jesli ktos ma jakies pomysly to zapraszam a i mam pytanko jak sprawdzic czy ten zawor wodno elktryczny sterujacy obrotami jest sprawny?? i czy moze to byc ta cala sprawa wina termostatu??
Soul of Motion ...791 791 600...
zauwazylem jedna rzecz a minowice ze cala sprawa sie konczy gdy odlacze czujnik polozenia przepustnicy a wie ktos moze dlaczego tak sie dzieje?? i co jest przyczyna??
Soul of Motion ...791 791 600...
ok temat zamykam po wizycie i Szanownego Jaksy ktory zlikwidowal usterke
przyczyna – zle zamontowany aparat zaplonowy
Dzieki Jarku za pomoc:)
pozdrawiam wszystkich zainteresowanych
przyczyna – zle zamontowany aparat zaplonowy
Dzieki Jarku za pomoc:)
pozdrawiam wszystkich zainteresowanych
Soul of Motion ...791 791 600...
Witam jestem od niedawna posiadaczem mazdy mx-6 2,0 . Gdy kupiłem samochód wszystko było ok. Wymieniłem rozrząd i też było ok , ale zauważyłem lekki wyciek płynu chłodniczego , wtedy mechanik poradził wymianę pompy wody. Teraz nic nie cieknie ale obroty dziwnie skaczą , przez jakiś czas jest ok a za chwile spadają prawie do zera i znowu wzrastają . Co to jest pomóżcie!! z góry dzięki 
-
marcinnMX-6
Miałem wymieniony płyn chłodzący więc myślę że mechanik powinien to zrobić , ale podejrzewam że mógł coś skopać. Można jakiś link do tego odpowietrzania ? 
-
marcinnMX-6
Zamiast czekać w prawym górnym rogu masz szukajke.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Znalazłem przyczynę skoków obrotu po podpięciu do kompa wskazuje czujnik temp. cieczy chłodzącej , wie ktoś może gdzie on jest w fs-ie?
-
marcinnMX-6
W przypadku zapowietrzenia się układu chłodzącego będziesz miał prawdopodobnie błąd czujnika – łapie po prostu od czasu do czasu gorące powietrze i się gubi...
Zacznij od dokładnego odpowietrzenia układu. Jak pisali wcześniej koledzy – użyj szukajki – podpowiem – Gofnet napisał doskonałą instrukcję przy okazji wymiany termostatu.
Pozdrawiam
Zacznij od dokładnego odpowietrzenia układu. Jak pisali wcześniej koledzy – użyj szukajki – podpowiem – Gofnet napisał doskonałą instrukcję przy okazji wymiany termostatu.
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Układ odpowietrzalem a problem teraz wygląda tak : otóż wolne obroty utrzymuja sie na stałym poziomie ok 750 – 800 nic nie faluje czyli niby jest ok, no ale jak jade sobie jade i jak dam na "luz" to obroty nie zejda odrazu na 800 tylko sie przywieszą na 1200 a później spadną. Czasem jest tak że spadną na 800 podbije do 1200 i znów na 800".
-
marcinnMX-6
Jeśli odpowietrzałeś zgodnie z instrukcją i dopiero później sprawdziłeś błędy komputerka (błąd czujnika temp.) to teraz zresetuj komputer i powinno się wszystko uspokoić. Komputer resetuje się przez odłączenie minusowej klemy i naciśnięcie hamulca na ok 30 sek. Pamiętaj, że wszystkie dane z czujników są zbierane na nowo i dopiero po przejażdżce powinny dobrze funkcjonować. Błędem jest grzanie silnika na postoju.
Po rundce (z 5km) sprawdź ponownie błędy kompa i wtedy zdecydujesz co dalej
Pozdrawiam
Po rundce (z 5km) sprawdź ponownie błędy kompa i wtedy zdecydujesz co dalej
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Tak uczyniłem i jest to samo
obroty się jakby zawieszają , zresztą jest tak jak opisałem wyżej
-
marcinnMX-6
Sprawdź dokładnie czy gdzieś dolot nie łyka lewego powietrza. Czasami wystarczy się lekko oprzeć o "karbowankę" i się rozszczelnia. Może przepustnica Ci się przycina?
Tak naprawdę z Twojego pierwszego postu wynika, że masz nieodpowietrzony układ chłodniczy, ale cholera wie...
Jak możesz to sprawdź jeszcze raz błędy – komputer nie od razu je wykazuje.
Pozdrawiam
Tak naprawdę z Twojego pierwszego postu wynika, że masz nieodpowietrzony układ chłodniczy, ale cholera wie...
Jak możesz to sprawdź jeszcze raz błędy – komputer nie od razu je wykazuje.
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
WItam,
W walce z nierównymi obrotami ściągnąłem przepustnicę w celu wyczyszczenia, odkręciłem silniczek, ale wszystko wygląda na czyste
Skręciłem spowrorotem
Tą oryginalną uszczelkę pod przepustnicą powinno się odtłuścić rozcieńczalnikiem ekstrakcyjnym i posmarować lekko uszczelką w tybce przed założeniem całości, czy wystarczy tylko dobrze wytrzeć? Podobno często zdarzają się tam przedmuchy jak sięniewłaściwie założy
W walce z nierównymi obrotami ściągnąłem przepustnicę w celu wyczyszczenia, odkręciłem silniczek, ale wszystko wygląda na czyste

Tą oryginalną uszczelkę pod przepustnicą powinno się odtłuścić rozcieńczalnikiem ekstrakcyjnym i posmarować lekko uszczelką w tybce przed założeniem całości, czy wystarczy tylko dobrze wytrzeć? Podobno często zdarzają się tam przedmuchy jak sięniewłaściwie założy
Było 171500km, jest 282000km(lipiec 2013 ;–) )
- Od: 5 lip 2007, 19:44
- Posty: 69
- Auto: 626 97' 90KM 1,8 GE + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6