Jeżeli mił by uszkodzone sewki wtryskiwaczy benzynowych to na gazie chodził by dobrze.
Wtryskiwacze gazowe pracuja wszystkie gdy nie pali na jeden cylinder?– przecież to łatwo sprawdzić bez zadnej aparatury.
Przy instalacji SGI nie powinno wywalać żadnych błedów o ile wszystko jes dobrze zrobione.
U mnie po rozgrzanu nie chodził czasem jeden lub wiecej wtryskiwaczy gazowych ale to było spowodowane padniętą sondą lambda.
to uszkodzenie powodowało zapętlanie wtrysków skutkiem czego było blokowanie sie wtryskiwaczy.
problem z pracą silnika – przestaje chodzić na 4 cylinder- ROZWIąZANE
1, 2
elektryk stwierdził że to wiązka jest gdzieś padnięta i pod wpływem temperatury w komorze silnika materiał może się rozszerzać i powodować zwarcie. za wyprucie całej instalacji zawołał 200-300zł. jak dla mnie trochę dużo.
są szanse żeby zrobić to samemu nie mając pojęcia na temat elektroniki? czy lepiej nie ryzykować?
druga sprawa, że kolejny elektryk powiedział że to napewno nie instalacja, że to może być jakiś rozdzielacz, który też steruje wtryskami (między innymi).
jest coś takiego bo słyszałem już nie raz że sterowanie jest bezpośrednio z kompa.
są szanse żeby zrobić to samemu nie mając pojęcia na temat elektroniki? czy lepiej nie ryzykować?
druga sprawa, że kolejny elektryk powiedział że to napewno nie instalacja, że to może być jakiś rozdzielacz, który też steruje wtryskami (między innymi).
jest coś takiego bo słyszałem już nie raz że sterowanie jest bezpośrednio z kompa.
- Od: 6 sie 2006, 09:01
- Posty: 35
- Skąd: Lubin
- Auto: 626- 2,0- 16V- 94r.SGI
Witam,
zasilanie wtryskiwaczy jest z kompa (engine control module).
Numery zacisków na kompie:
wtryskiwacz 1 – 4U
wtryskiwacz 2 – 4V
wtryskiwacz 3 – 4W
wtryskiwacz 4 – 4X
Pozdrawiam
Marek
zasilanie wtryskiwaczy jest z kompa (engine control module).
Numery zacisków na kompie:
wtryskiwacz 1 – 4U
wtryskiwacz 2 – 4V
wtryskiwacz 3 – 4W
wtryskiwacz 4 – 4X
Pozdrawiam
Marek
President Valery + drut na magnesie
sory ale to
to mi kompletnie nic nie mówi. czy możesz mi to jakoś wyjaśnić jak krowie na rowie
np wytnij taki i taki kabel z kompa i puść za "oknem" do kostki etrysku.
sory ale z elektryki to ja mogę akumulator podłączyć i jeszcze PWN.
pozdrawiam
genewa napisał(a):Numery zacisków na kompie:
wtryskiwacz 1 – 4U
wtryskiwacz 2 – 4V
wtryskiwacz 3 – 4W
wtryskiwacz 4 – 4X
to mi kompletnie nic nie mówi. czy możesz mi to jakoś wyjaśnić jak krowie na rowie
np wytnij taki i taki kabel z kompa i puść za "oknem" do kostki etrysku.
sory ale z elektryki to ja mogę akumulator podłączyć i jeszcze PWN.
pozdrawiam
- Od: 6 sie 2006, 09:01
- Posty: 35
- Skąd: Lubin
- Auto: 626- 2,0- 16V- 94r.SGI
PROBLEM ROZWIąZANY. Dzęki wszystkim za chęci pomocy, ale w końcu poddałem się i zaprowadziłem moją madzie do elektromech.
Grzebał dwa dni i ....... znalazł przyczynę. Przejrzał calutką instalację i nic nie znalazł (stwierdził że to nie możliwe żeby w madzi padła instalacja).
PRZYCZYNA- poprzedni właściciel zainstalował zabezpieczenie (jakaś samoruba na przekaźnikach), które były wpięte gdzieś w kompa i miało za zadanie odcinać wtryski. łeżało to coś na kompie pod radiem. Pod wpływem temp. jeden z przekaźników odcinał sterowanie 4 cylindra i wtedy robiła buba.
NAPRAWA- wystarczyło tylko wymienić przekaźnik ale poprosiłem gościa żeby wyrzucił to ustrojstwo całkiem. Kosztowało mnie to 200zł, stracony czas (wasz i mój) no inne części eksploatacyjne, które już zdążyłem wymienić (2 x świece, kopułka, PWN)
Jeszcze raz wszyskim udzielającym się dziękuje.
Sami przyznacie, że cięzko byłoby wpaść na to.
Grzebał dwa dni i ....... znalazł przyczynę. Przejrzał calutką instalację i nic nie znalazł (stwierdził że to nie możliwe żeby w madzi padła instalacja).
PRZYCZYNA- poprzedni właściciel zainstalował zabezpieczenie (jakaś samoruba na przekaźnikach), które były wpięte gdzieś w kompa i miało za zadanie odcinać wtryski. łeżało to coś na kompie pod radiem. Pod wpływem temp. jeden z przekaźników odcinał sterowanie 4 cylindra i wtedy robiła buba.
NAPRAWA- wystarczyło tylko wymienić przekaźnik ale poprosiłem gościa żeby wyrzucił to ustrojstwo całkiem. Kosztowało mnie to 200zł, stracony czas (wasz i mój) no inne części eksploatacyjne, które już zdążyłem wymienić (2 x świece, kopułka, PWN)
Jeszcze raz wszyskim udzielającym się dziękuje.
Sami przyznacie, że cięzko byłoby wpaść na to.
- Od: 6 sie 2006, 09:01
- Posty: 35
- Skąd: Lubin
- Auto: 626- 2,0- 16V- 94r.SGI
jb79 napisał(a):cięzko byłoby wpaść na to
niestety ale kombinacje poprzednich właścicieli naszych wozów czasem przyprawiają o niezły ból głowy.
Ja też znalazłem u siebie "ciekawe" rozwiązania
ciekawi mnie tylko jedno, że poprzedni właściciel nie wpadł na to (bo pewnie dlatego sprzedawał auto) albo jeździł krótkimi odcinkami albo zaczeło mu nawalać po dłuższym okresie od zamontowania tego czegoś. No cóż ja jestem szczęśliwy, że tylko na tym się skończyło .
- Od: 6 sie 2006, 09:01
- Posty: 35
- Skąd: Lubin
- Auto: 626- 2,0- 16V- 94r.SGI
A skąd miałeś pożyczonego kompa do FS'a??
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):A skąd miałeś pożyczonego kompa do FS'a
a potrzebujesz? to daj znać bo u mnie na półce lezy wymontowany.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6