MazDarek napisał(a):– szczelność dolotu, może gdzieś lewe powietrze łapie za przepływomierzem.
Wtedy na wolnych obrotach powinien falować. a przynajmniej tak sądze
biały8301,
Zacznij tak, jak mówi MazDarek, wymrugaj sobie kody
Potem, sprawdź przepustnicę może tam coś źle ustawione, możesz poszukać na forum o regulacji pzrepustnicy i TPS'u, chociarz jakos bym tego nie obstawiał. Może też Lambda choc i to mało prawdopodobne i troche nie pasuje. Dopisuje bo napewno ktoś by zaraz doradził
1.Przepływomierz był wsadzony nowy, czy "prawie nowy allegro"? Bo z doswiadczenia wiem że te "Prawie nowe" często są walnięte
2.Sprawdź wydech, zwłaszcza jego pierwszą połówkę z kolektorem wydechowym włącznie. Szukaj dziury, peknięć etc. -U mnie był podobny scenariusz
3. Czujnik położenia wałka rozrzadu/wału korbowego. Jeśli sa uszkodzone, komputer nie synchronizuje wałów i dzieje się róznie. sam z tym walcze. Ale tu lepiej poczekać aż ktos madrzejszy się wypowie
4. Źle ustawiony/przesuniety rozrząd, równierz może powodować problemy...
W sumie pierdółki wymieniłeś więc zostaja te gorsze scenariusze. Chociarz ciężko coś mi dopasować do tych kichnięć
