Szarpanie podczas jazdy 626GE USA 1996

Postprzez noxes » 11 lut 2012, 00:02

0.5l na bak wystarczy i nie ma tu znaczenia czy to Pb95 czy jakiaś tam verva, woda w zimie zawsze będzie się osadzać.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez jacekasot » 11 lut 2012, 00:06

Dziś stojąc przy dystrybutorze wahałem się, 95 czy 98 ale patrząc na ceny odpowiednio 5.69 i 5.94 wybrałem 95. Denaturatu doleje bo to nie jest duży wydatek i napewno nie zaszkodzi, a pomóc może
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez kamilspider » 11 lut 2012, 00:59

jacekasot napisał(a):Dziś stojąc przy dystrybutorze wahałem się, 95 czy 98 ale patrząc na ceny odpowiednio 5.69 i 5.94 wybrałem 95. Denaturatu doleje bo to nie jest duży wydatek i napewno nie zaszkodzi, a pomóc może

To drogo u Ciebie. U mnie verva 98 za 5,84. Ale Shell 100 po ok 6,30 <rotfl>
Uważam, że jednak chociaż zimą lepiej lać 98, żeby auto miało lżej, a poza tym niby tam jakichś ulepszaczy dodają...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez jacekasot » 11 lut 2012, 01:50

98 to i cały rok napewno lepiej lać. Wlałem denaturat, pojeźdze, zobaczę co się będzie działo. Jeśliby to nie pomogło to inną przyczyną mogą być np. wadliwie działające wtryski?
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez luk-kk » 11 lut 2012, 02:11

jacekasot napisał(a):98 to i cały rok napewno lepiej lać. Wlałem denaturat, pojeźdze, zobaczę co się będzie działo. Jeśliby to nie pomogło to inną przyczyną mogą być np. wadliwie działające wtryski?


Opcja z wtryskami też istnieje mogą być np zanieczyszczone, ja na twoim miejscu upewniłbym się
3-krotnie czy nie ssie lewego powietrza bo to właśnie objawia się szarpaniem/przerywaniem. Mogło coś na tych mrozach się rozszczelnić tak jak u mnie :( .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 13:13
Posty: 165
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.

Postprzez jacekasot » 11 lut 2012, 03:04

ale u mnie to się zaczęło wczesną jesienią, jeszcze nie było mrozów. Dolot wydaje się szczelny, jednak dla pewności go rozmontuje i przyjrze mu się bliżej.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez noxes » 11 lut 2012, 11:37

kamilspider napisał(a):Uważam, że jednak chociaż zimą lepiej lać 98, żeby auto miało lżej, a poza tym niby tam jakichś ulepszaczy dodają...

A ja uważam zupełnie odwrotnie, nalezy lać benzyne taka jaką przewidział producent samochodu. Dla 626 z informacji znalezionych na forum jest to Pb95.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez jacekasot » 11 lut 2012, 11:53

wlałem pół litra denaturatu, przejechałem kilkanaście kilometrów, i odpukać, szarpanie i dławienie ustało zupełnie. Od kilku miesięcy nie zdarzyło się to ani razu...
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez kamilspider » 11 lut 2012, 12:06

jacekasot napisał(a):wlałem pół litra denaturatu, przejechałem kilkanaście kilometrów, i odpukać, szarpanie i dławienie ustało zupełnie. Od kilku miesięcy nie zdarzyło się to ani razu...

A widzisz :)
Noxes niektórzy producenci do aut zalecają min 95 (np do Citroena C4), ale masz rację, że niby powinno się lać taką jak zalecają. Ja już od dawna leję verve 98 i jestem zadowolony, a jak czasem się zdarzy 95 to od razu czuje, że jest gorzej. A czy w ogóle jest sens lania innego paliwa jeżeli komp się do niego przyzwyczaił? Tzn czy może byłoby lepiej odłączyć aku po przejściu na inne paliwo, aby komp mógł się przystosować?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 11 lut 2012, 14:40

kamilspider napisał(a): Tzn czy może byłoby lepiej odłączyć aku po przejściu na inne paliwo, aby komp mógł się przystosować?

Przecież to nie lamborgini tu się komp nie przestawia na Pb. Co byś nie wlał to i tak pojedzie no oczywiście mówimy o Pb
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez jacekasot » 11 lut 2012, 18:39

Racja. Dziś pojeździłem trochę i szarpanie tak do końca jeszcze nie ustało, aczkolwiek zdarza się bardzo, bardzo rzadko. Teraz wiem, że jakbym na początku zimy zaczął stosować denaturat problem by pewnie nie zaistniał w ogóle.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez kamilspider » 11 lut 2012, 22:06

noxes napisał(a):
kamilspider napisał(a): Tzn czy może byłoby lepiej odłączyć aku po przejściu na inne paliwo, aby komp mógł się przystosować?

Przecież to nie lamborgini tu się komp nie przestawia na Pb. Co byś nie wlał to i tak pojedzie no oczywiście mówimy o Pb

No ale wiesz o co mi chodzi :) o tą adaptacje kompa, która trwa przez kilkadziesiąt km po odłączeniu aku. Może by się inaczej dostosował do mocniejszego paliwa?:)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 11 lut 2012, 23:52

kamilspider napisał(a):Może by się inaczej dostosował do mocniejszego paliwa?:)

<lol> Nie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez cronos2500 » 12 lut 2012, 13:44

Wroce do tematu. u mnie szarpie przy dodawaniu gazu. Gdy przepustnica jest zamknieta i ja lekko otworze zaczyna szarpac. Jak caly czas przyspieszam nic sie nie dzieje. Uszczelnilem dolot i byl spokoj na 200km. Pomyslalem o przeplywce,bo przy majstrowaniu przy filtrze byla w ruchu i moze sie naprawila na 200km. Wsadzilem druga ze szrota i to samo. Gdy wracalem ze zlomowca auto zaczelo dzialac poprawnie i narazie jezdzi. Ciekawe jak dlugo. Wczoraj wymienilem filtr paliwa i zalalem Pb98. Przewody i swiece nowe. Tps regulowany kilkakrotnie roznymi sposobami z forum. Teraz jest na 0.5v. Przepustnica i silnik krokowy czyszczony. Obroty trzyma w zaleznosci od dnia( 750obr-1200obr moze linka od gazu). Kiedys fachowiec od lpg wspominal o sondzie,moze to pomoze :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2009, 11:45
Posty: 55
Auto: Mazda 626 Cronos 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Piotr » 12 lut 2012, 13:48

Jak masz ustawiony TPS ? chodzi mi o dolną i górną wartość ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 14:19
Posty: 533 (0/2)
Skąd: Żywiec
Auto: 626 GE FS 93'

Postprzez cronos2500 » 12 lut 2012, 14:09

na zamknietej przepustnicy ustawilem 0.5v. gdzies tak wyczytalem na forum i tylko tyle. wczesniej kombinowalem szczelinomierzem,bo z elektryka mam malo wspolnego,ale nie pomagalo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2009, 11:45
Posty: 55
Auto: Mazda 626 Cronos 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Piotr » 12 lut 2012, 14:22

wczoraj na mojej ustawilismy 0,34v przy zamkniętej a przy pełnym otwarciu wychodzi 4,7v, jednak wydaje mi się że ciut trzeba go podciągnąć na te 0,4 0,44 bo delikatnie drży :) ale już jestem na dobrej drodze ku całkowitemu uzdrowieniu :) cylinderek w krokowcu był w kiepsim stanie – mocno zabrudzony i jego podejrzewam jako głównego winowajcę problemu z zawieszającymi się obrotami :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 14:19
Posty: 533 (0/2)
Skąd: Żywiec
Auto: 626 GE FS 93'

Postprzez cronos2500 » 12 lut 2012, 14:33

ja u siebie tez sie jeszcze pobawie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2009, 11:45
Posty: 55
Auto: Mazda 626 Cronos 2.5 V6 KL-DE

Postprzez jaro23 » 13 lut 2012, 15:58

Witam! napisze tak identyczny problem jak wasz miałem w sobotę:
odpaliłem pojechałem do znajomego było wszystko ok,
po ok 5h wychudzę jadę do domu i szarpie przy ruszaniu.
następnego dnia przekładam przewody wysokiego napięcia od brata problemu nie ma,
dziś założyłem nowe janmor silikonowe klasa A
Polecam zacząć od tego.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 17:52
Posty: 199 (2/0)
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V PBLPG

Postprzez cronos2500 » 13 lut 2012, 16:52

kurde,a moje przewody ngk maja moze 4 miesiace i lipa?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2009, 11:45
Posty: 55
Auto: Mazda 626 Cronos 2.5 V6 KL-DE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6