Usunięcie EGR – GE FS/FP

Postprzez jaca_626 » 10 gru 2011, 21:37

dobra panowie ;)

krótka piłka ;)

zieloni mnie za bardzo nie interesują :P zaślepiać ten EGR czy nie ?

bo jak spadnie spalanie i wzrośnie dynamika, to ja to nawet w śnieżyce przy -30 stopniach będę zaślepiał :D ;)
mazda 626
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2010, 23:11
Posty: 48
Skąd: Słupsk
Auto: mazda 626
1993 rok
2.0 benzin ( bez gazu, bo na gazie się zupę gotuje) :D

Postprzez noxes » 10 gru 2011, 23:26

zaślepiaj będziesz miał mniej sadzy w dolocie, ale na zmniejszenie spalania to nie licz.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kyluz » 11 gru 2011, 00:14

Ja po zaślepieniu egru poranne dymienie znikło lub trwa sporadycznie 2 s.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez noxes » 11 gru 2011, 00:48

kyluz napisał(a):Ja po zaślepieniu egru poranne dymienie znikło lub trwa sporadycznie 2 s.

bo nie przeżuca Ci oleju spowrotem z kolektora wydechowego do ssącego
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez jaca_626 » 11 gru 2011, 17:24

więc mogę poprosić o jakąś fotkę tego gdzie mogę to znaleźć i zaślepić ??

Pozdrawiam jaca_626
mazda 626
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2010, 23:11
Posty: 48
Skąd: Słupsk
Auto: mazda 626
1993 rok
2.0 benzin ( bez gazu, bo na gazie się zupę gotuje) :D

Postprzez johny2007 » 11 gru 2011, 18:11

tez chciałbym jakos dokłądnie opisane i fotki jak i co dokładnie zaslepic....
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez yaro626 » 11 gru 2011, 19:53

Wystarczy odkręcic rurkę od kolektora wydech.i tam zaślepić i z powrotem zakręcić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2008, 11:17
Posty: 331
Skąd: Lublin/Turka
Auto: 626 GH 2.2 163km

Postprzez jaca_626 » 11 gru 2011, 22:18

w którym miejscu do kolektora dochodzi ta rurka ?
mazda 626
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2010, 23:11
Posty: 48
Skąd: Słupsk
Auto: mazda 626
1993 rok
2.0 benzin ( bez gazu, bo na gazie się zupę gotuje) :D

Postprzez noxes » 11 gru 2011, 22:38

w okolicy aparatu zapłonowego, nad sondą.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez johny2007 » 11 gru 2011, 23:04

widac ja, trudna ja odkrecic?? duza jest dziura do zaslepienia tam
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez jaca_626 » 11 gru 2011, 23:39

byłem w autku przed chwilką ;) ona jest schowana pod tą osłoną z napisem 'hot' stojąc z przodu auta po prawej stronie kolektora tak ?

pozdrawiam
mazda 626
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2010, 23:11
Posty: 48
Skąd: Słupsk
Auto: mazda 626
1993 rok
2.0 benzin ( bez gazu, bo na gazie się zupę gotuje) :D

Postprzez kyluz » 11 gru 2011, 23:55

Jutro wam wykonam zdjęcia i napisze co i jak. Do 12 będzie na forum chyba ze zginę śmiercią tragiczną albo niebęde miał kawy <czarodziej>
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez jaca_626 » 12 gru 2011, 00:05

wyżej ch*** nie podskoczysz :D :P czekamy na pełen opis :D

dobranoc :)
mazda 626
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2010, 23:11
Posty: 48
Skąd: Słupsk
Auto: mazda 626
1993 rok
2.0 benzin ( bez gazu, bo na gazie się zupę gotuje) :D

Postprzez Grzyby » 12 gru 2011, 00:14

CUDA tutaj niektórzy wypisują hahaha <rotfl>
Napiszcie jeszcze że silnik przestał brać olej i ubywa mu km z przebiegu.
A poza tym pali o 3l mniej, zbiera się do 100 w 7s i wyciąga 250km/h

Normalnie odkrycie na miarę XXI wieku, oszczędności i osiągi w jednym <glupek2>

Litości Panowie ...
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez kyluz » 12 gru 2011, 09:35

No pi przestał udawać lokomotywe i nic więcej. Reszta bez zmian.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez yaro626 » 12 gru 2011, 09:46

jaca_626 napisał(a):byłem w autku przed chwilką ;) ona jest schowana pod tą osłoną z napisem 'hot' stojąc z przodu auta po prawej stronie kolektora tak ?

pozdrawiam
Tak,chyba na klucz 23,ja zaślepiłem 1gr.przynajmniej sadza nie będzie walić do ssącego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2008, 11:17
Posty: 331
Skąd: Lublin/Turka
Auto: 626 GH 2.2 163km

Postprzez jaca_626 » 12 gru 2011, 23:26

kyluz napisał(a):Jutro wam wykonam zdjęcia i napisze co i jak. Do 12 będzie na forum chyba ze zginę śmiercią tragiczną albo niebęde miał kawy <czarodziej>


o w mordę :( ;( czyżby kawy zabrakło ?? ;(
mazda 626
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2010, 23:11
Posty: 48
Skąd: Słupsk
Auto: mazda 626
1993 rok
2.0 benzin ( bez gazu, bo na gazie się zupę gotuje) :D

Postprzez kyluz » 13 gru 2011, 09:04

Ehhh,. kochany <nie powiem> windows :/ Zainstalowałem linuxa i już lepiej :| . Własnie spadam do roboty po drodze machnę foty. Klucz do rury to 32 na bank tylko że ta gnida jest zapieczona wiec trzeba ją prysnąć jakimś penetratoprem. Pasuje tam 1 gr albo 2 nie pamiętam bo na ten pomysł wpadłem po wycięci krążka w blaszce od wspornika czapki wentylacji z garażu.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
TAk wygląda wlot do egr.
Odkręcić wlot powietrza lepszy dostęp będzie. a reszta jak wyżej.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez jaca_626 » 15 gru 2011, 10:01

dzięki Kyluz :)

w sobotę podziałam z tematem, swoją drogą ta nakrętka będzie trochę zapieczona jak mówisz :D

ale nic na siłę, wszystko <glupek2> :D dam znać jak poszło ;)

Pozdrawiam jaca_626
mazda 626
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2010, 23:11
Posty: 48
Skąd: Słupsk
Auto: mazda 626
1993 rok
2.0 benzin ( bez gazu, bo na gazie się zupę gotuje) :D

Postprzez kyluz » 15 gru 2011, 10:57

Jak będziesz działał kluczem to pamiętaj aby nie dotykać chłodnicy ja sobie wykruszyłem troche żeberek :/
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6