Co o tym sądzicie? Kiepskiej jakości rozrząd mi założono i padła pompa wody czy może silnik się kończy?
Wymiana paska od alternatora, dziwny wyciek płynu
1, 2
Jakieś 60 tys kilometrów temu odegrałem moją GE od mechanika. Zamulona była ale po powrocie do warsztatu coś przy silniku przestawiono i auto odzyskało swój słaby wigor (90KM). Po tej wymianie rozrządu zauważyłem biały dym z wydechu, szczególnie gdy auto jest zimne. Może to zbieg okoliczności. Niedawno zauważyłem zieloną plamę gdzieś po stronie rozrządu – tak jak autor wątku.
Co o tym sądzicie? Kiepskiej jakości rozrząd mi założono i padła pompa wody czy może silnik się kończy?
Co o tym sądzicie? Kiepskiej jakości rozrząd mi założono i padła pompa wody czy może silnik się kończy?
pozdrawiam
tok5
tok5
A pompę wody wymieniali? Może jakaś felerna była i teraz przecieka.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
witam rzuciłem temat ale komp mi padł i dlatego mnie nie było. czujnik położenia wały jest cały. pompka podaje paliwo sprawdzałem. wiem ze należy sprawdzić błędy w kompie ale muszę jechać z nim na serwis. Tak jest w Belgii nie znam mechanika z komputerem do mazdy
. Czy ząbek na pasku wyrwał się raczej nie bo normalnie kręci. Autko załapuje i za chwile go muli jak by nie miał siły. Najbardziej stawiam na przestawienie rozrządu tylko nie wiem jak się do tego zabrać. Wydaje mi się że to zapłon się przestawił przynajmniej takie objawy. To bym sprawdził ale nie wiem jak. Więc jak tylko coś będę wiedział na pewno się odezwę i was poinformuje co się stało.
- Od: 7 sty 2013, 19:25
- Posty: 7
- Auto: mazda 626 gf 2.0 16v 115KM
Jakbyś więcej szukał to byś wiedział, że błędy można sprawdzić samemu. Nie pytaj jak bo jest na forum, a wyszukiwarka działa dobrze.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Poszukaj na forum, wszystko jest. A to jest GF czy GE?
Twoja uwaga jest nie na miejscu. nie wiadomo czy ma GE czy GF.
kamilspider napisał(a):Jakbyś więcej szukał to byś wiedział, że błędy można sprawdzić samemu. Nie pytaj jak bo jest na forum, a wyszukiwarka działa dobrze.
Twoja uwaga jest nie na miejscu. nie wiadomo czy ma GE czy GF.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Myślałem, że we wszystkich mazdach z tamtych lat można sprawdzać sobie błędy samemu
misiekh pewnie będziesz musiał i tak sprawdzić błędy bo to by dużo powiedziało, a tak to można sobie szukać po omacku i się wkurzać...
misiekh pewnie będziesz musiał i tak sprawdzić błędy bo to by dużo powiedziało, a tak to można sobie szukać po omacku i się wkurzać...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
GF – viewforum.php?f=125
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3366 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
witam. autko już chodzi. 
Dopisano 10 lut 2013, 12:58:
okazało się że że przestawił się rozrząd a co najdziwniejsze poszedł sterownik od immobilaizera gdzie mechanikowi tyle zeszło żeby do tego dojść.
Dopisano 10 lut 2013, 12:58:
okazało się że że przestawił się rozrząd a co najdziwniejsze poszedł sterownik od immobilaizera gdzie mechanikowi tyle zeszło żeby do tego dojść.
- Od: 7 sty 2013, 19:25
- Posty: 7
- Auto: mazda 626 gf 2.0 16v 115KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6