Wymiana zaworka pompy olejowej – fotorelacja (626 GE FS)
pytałem ale na razie brak odp.
,a widze ze w tym dziale ten temat byl najliczniej poruszany.w dziale BJ raczej o spalaniu tdvi sie pisze 
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Nie no u mnie tragedi nie ma,tylko rano jak zimniej to chwile poklekocze,ale ponoc to norma.ja jezdze na syntetyku i szczerze to przez pierwsze 2 – 3 tys po zmianie (valvoline max life)byla cisza nawet rano.a co tam odpowietrzac,przeciez tam nie ma hla.tam jest regulacja plytkowa.
Wysłane z mojego WT19i
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
To o odpowietrzaniu to masz z pewnego źródła? Myślę, że to się samo odpowietrza zaraz po odpaleniu auta.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
tutaj zrodeklo nie bede zasmiecac forum :d kopiowaniem tekstu
http://www.zssplus.pl/transport/budowa/ ... acze09.htm
http://www.zssplus.pl/transport/budowa/ ... acze09.htm
patrzę i patrzę i znów sprzedawca obówia
I tak za każdym razem chcesz robić? Bezsens poprostu.
Dokładnie tak, HLA masz napełnione olejem wystarczy im tylko odpowiednie ciśnienie oleju.
Jak zdązyłeś zobaczyć podane masz w linku odpowietrzanie HLA po montażu, nie po normalnej pracy silnika!

szumki44 napisał(a):popychacze hydrauliczne 4000rpm przez 4min i sa odpowietrzone a co do klekotania to po wymianie klekocze jak olej zejdzie do min 60 % wiec dolewasz i cisza
I tak za każdym razem chcesz robić? Bezsens poprostu.
kamilspider napisał(a):To o odpowietrzaniu to masz z pewnego źródła? Myślę, że to się samo odpowietrza zaraz po odpaleniu auta.
Dokładnie tak, HLA masz napełnione olejem wystarczy im tylko odpowiednie ciśnienie oleju.
szumki44 napisał(a):tutaj zrodeklo nie bede zasmiecac forum :d kopiowaniem tekstu
http://www.zssplus.pl/transport/budowa/ ... acze09.htm
Jak zdązyłeś zobaczyć podane masz w linku odpowietrzanie HLA po montażu, nie po normalnej pracy silnika!
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
No i mam zaworek wymieniony przy przebiegu prawie 300 tys. Powiem tak jestem w SZOKU jak duża jest poprawa po wymianie, aż żałuję że nie nagrałem silnika przed wymianą i po. Przed wymianą popychacze zagłuszały resztę, a teraz dopóki praktycznie nie przyłożę ucha do pokrywy to ich nie słychać
, najgłośniejszy teraz jest pasek od alternatora, na światłach można zapomnieć że jest silnik uruchomiony
.
Żeby być uczciwym to dodam że razem z zaworkiem została zrobiona płukanka Amsoila, olej wymieniony na elfa 10w40 competition sti i filtr oleju na ori. Także polecam wymianę zaworka, nawet jak mechanicy będą marudzić że to nic nie da (jak w moim przypadku). Warto.

Żeby być uczciwym to dodam że razem z zaworkiem została zrobiona płukanka Amsoila, olej wymieniony na elfa 10w40 competition sti i filtr oleju na ori. Także polecam wymianę zaworka, nawet jak mechanicy będą marudzić że to nic nie da (jak w moim przypadku). Warto.
Ostatnio edytowano 3 mar 2013, 02:05 przez luk-kk, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 lip 2010, 13:13
- Posty: 165
- Skąd: Kędzierzyn Koźle
- Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.
Przed wymiana to doslownie jest jak bys mial 4 malpki i dal im 8 Mloteczkow;p i tak stukaly... Po wymianie zaworka 0
tylko paski i inne elementy ruchome slyuchac:) . Wymien paski na nowe wszystkie klonowe a zobaczysz ze zapomnisz o wlaczonym silniku
0 cisza na maxa ja sadzilem ze pompa wspomagania padla a tu tylko pasek ocieral wiec kup czym predzej
Tylko szkoda ze zawory dostaly i tak po pupie bo by bylo ich wogole nie slychac

Tylko szkoda ze zawory dostaly i tak po pupie bo by bylo ich wogole nie slychac
Witam też mam problem z tym klekotaniem, znalzałem takie coś:
http://www.forte-nwe.pl/zastosowanie/silnik
Kiedyś czytałem na forum o tych preparatach, ale jakoś wątek mi zgnoił:)
http://www.forte-nwe.pl/zastosowanie/silnik
Kiedyś czytałem na forum o tych preparatach, ale jakoś wątek mi zgnoił:)
- Od: 11 lut 2010, 19:34
- Posty: 111
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r
Poważnie ten preparat nic nie działa a już chciałem go kupować a może coś na wyciszenie hydrauliki, ale sprawdzone
- Od: 11 lut 2010, 19:34
- Posty: 111
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r
stary temat zaworka to już przerabiałem nawet dwa razy i zamiennik z inter cars a ostatnio orginał z ASO, do tego olej mobi 10w40 najlepiej by było wymienić szklanki ale orginał to oko 200 zł za sztuke 
- Od: 11 lut 2010, 19:34
- Posty: 111
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r
jeszcze nie ale jak by przyszło robić głowice tokoszty bedą obłedne
- Od: 11 lut 2010, 19:34
- Posty: 111
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r
witam dzis glownie za wasza namowa wymienilem ten nieszczesny zaworek i musze powiedziec ze jestem bardzo rozczarowany..wszyscy pisali ze nie klekocze ze jest cisza a u mnie jak klekotal tak klekocze..nie wiem moze jak pojezdze troche bedzie jakis rezultat ,bo narazie zadnej poprawy 
- Od: 18 mar 2012, 23:35
- Posty: 49
- Skąd: Szczytno
- Auto: Mazda626GF 2.0 1998 Ben-Lpg
jak zaczęło się u was to stukanie, jakaś dłuższa trasa czy coś?
- Od: 8 mar 2012, 20:02
- Posty: 200
- Skąd: Tczew
- Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6