Ile może kosztować porządny silnik FP lub FS?
Strona 1 z 1
2700-3500 zł z udokumentowanym przebiegiem....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
chiba że bez "papierów" to wtedy taniej, dla porównania moja B5 z papierami ok 1300 – 1700 zł , a prosto od Gebelsa oczywiście bez celulozy 650 zł , tylko że ja wiedziałem co biorę , a w ciemno to lepiej dołożyć i łyknąć udokumentowaną, powodzenia w poszukiwaniach , ja mam nietypówke więc zajęłó mi to 5 miesięcy, mogłem szybciej ale cena...
ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE
????????????
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
- Od: 19 sty 2004, 16:52
- Posty: 245
- Skąd: RADOM
- Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI
zapomnialem dodać ze oczywiście bez osprzętu
ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE
????????????
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
- Od: 19 sty 2004, 16:52
- Posty: 245
- Skąd: RADOM
- Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI
Raczej tak zostawiają tylko kolektor ssący i wydechowy reszty osprzętu brak. ( Ja mam taki motor FP po 105 tysiącach jak ktos chce to zapraszam )nemi napisał(a):Ale to cena za samo "żelastwo"
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
xXx napisał(a):jak chcesz to załatwię Ci silnik FS
Co do silnika, to jeszcze nie kupuję, ale wiem, że zbliża się ten dzień, bo mój troszkę oliwy łyka i słabo już ciągnie powyżej 130 km/h i myślę, że więcej niż licznikowe 170 nie pójdzie, a remont jest drogi więc chcę się zorientować w temacie (co lepiej robić – remont czy wymiana, a pewnie to drugie), chociaż na swoim silniku chciałbym latać do upadłego
I jeszcze dzięki za odpowiedzi i oferty – widzę, że w razie czego można na Was liczyć
Nemi, jest aż tak źle?
Trzeba by się spotkać i zobaczyć, czemu ta Twoja maździnka nie kce się bujnąć szybciej.
A co do silnika – da rade taki zorganizować.
JEsli chciałbyś FS to trzeba jeszcze do tego podmienić ECU, co by otrzymać te 10KM więcej, bo na ECU od FP będziesz miał porównywalną moc co FP w serii.
Pozdr
SM
Trzeba by się spotkać i zobaczyć, czemu ta Twoja maździnka nie kce się bujnąć szybciej.
A co do silnika – da rade taki zorganizować.
JEsli chciałbyś FS to trzeba jeszcze do tego podmienić ECU, co by otrzymać te 10KM więcej, bo na ECU od FP będziesz miał porównywalną moc co FP w serii.
Pozdr
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Smirnoff napisał(a):Trzeba by się spotkać i zobaczyć, czemu ta Twoja maździnka nie kce się bujnąć szybciej.
Może mam lekkie buty???? Ale raczej to nie to, bo na odcinku około 3 km udało mi się rozpędzić z prędkości 90 km/h do 160 km/h w 3 osoby więc cóś mało... (to było na LPG, ale na PB jest raczej niewiele lepiej, choć z takimi prędkościami nie jeździłem).
I nasuneło mi się takie pytanie – czy ten samochód na V odczuwalnie przyspiesza, czy tylko powoli nabiera prędkości tak jak mój? Moja mazda rwie jak wariatka na 1 i 2, że można fotel połamać
Jak będzie okazja to jeszcze wszystko przeanalizuję co i przy jakich obrotach, jakie prędkości i przyspieszenia, bo może mi się wydje, że octavia to rakieta, przez to, że tam jest rzadziej wyskalowany licznik i przez co wskazówka idzie szybciej i dlatego, że to mniejszy samochód i może się niepotrzebnie zamartwiam
Ale co by nie mówić, to V-max jest cieniutki, bo 200 km/h nie pójdzie choćbym antenę schował i lusterka złożył
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6