Przeplywomierz powietrza B3H7

Postprzez Tygrysek21krk » 18 sty 2008, 12:52

Witam wszystkich z tego tytułu ze dużo sie pisze na temat przeplywki i czytajc te wszystkie wypowiedzi widze ze caly czas problem w przeplywce jest ten precik umieszczony centralnie w niej natomiast u mnie wystepuje inny problem poniewaz zabralem sie za rozbieranie tego w samochodzie i po wyciagnieciu tej Przplywki oznaczonej B3H7 jest ten drucik i chyba ma sie calkiem niezle a samochod dalej nie chce za bardzo jezdic na Benzynie jedynie jak jest zimny i go odpalam na benzynie to odpali bez problemu lecz pozniej po nagzaniu robia sie problemu poniewaz zaczynaja mu falowac obroty natomiast jesli odlacze przeplywke to samochod idealnie jezdzi na benzynie z tym ze spalanie jest o wiele gorsze wiec pytanie do kolegow co zrobic tym problemem za wszelki rady z gory dziekuje.Nie to ze nie moge jezdzic z tym problemem bo jezdze na Gazie ale jak cos jest to czemu by to mialo nie dzialac wlasciwie.Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 18 sty 2008, 14:05 przez Tygrysek21krk, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez bazyl wspaniały » 18 sty 2008, 13:44

wymień przepływkę, albo na sprawdzenie pożycz od kogoś kto ma taką mazdę i załóż na parę kilometrów żeby obadać czy to to się spsuło
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Tygrysek21krk » 18 sty 2008, 14:04

Niestety jest maly problem poniewaz jestem teraz na emigraji tzn w Belgii i nikt z moich znajomych nieposiada Mazdy tutaj .Ale dzieki za Rade
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez Tygrysek21krk » 18 sty 2008, 17:25

Noi chyba wiem gdzie jest pies pogrzebany i dla czego to nalezycie niedziala poniewaz serfujac po necie zauwazylem ze ta przplywka B3H7 jest adaptowana tylko do modeli Mazdy 323 a nie 626 GE i dla tego to nie dziala .No wiec trzeba jezdic jak jest lub ewentualnie ja sprzedac i kupic nalezyta.Chyba ze sie myle??
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez bazyl wspaniały » 19 sty 2008, 01:34

Tygrysek21krk napisał(a):Noi chyba wiem gdzie jest pies pogrzebany i dla czego to nalezycie niedziala poniewaz serfujac po necie zauwazylem ze ta przplywka B3H7 jest adaptowana tylko do modeli Mazdy 323 a nie 626 GE i dla tego to nie dziala .No wiec trzeba jezdic jak jest lub ewentualnie ja sprzedac i kupic nalezyta.Chyba ze sie myle??

no w mojej FP była właśnie inna, B577 czy jakoś tak. ale jeszcze pozerkaj na forum i się upewnij czy na pewno
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6