stuk napisał(a):A jak to w końcu się robi? Bo czytam że ludzie podnoszą, zdejmują mostek i im wraca do poprzednich ustawień. I która to w końcu śruba jest do tej regulacji?
to nie takie proste, ja to robie tak:
1 resetujemy kompa
2 zakładam mostek oczywiście na rozgrzanym silniku
3 zapalam
4 obroty w trybie serwis są u mnie wyższe niż normalnie nie wiem dlaczego ale tak jest, kręce śrubą regulacyjną przy przepustnicy jeszcze je podnosząc.
5 czekam 3 minuty
6 gasze
8 wyjmuje moste.
po ponowym odpaleniu oborty są wyższe niestety jak sie śrubę regulacji odkręci za dużo to potem obroty nie chcą schodzić z podbicia i zostają na 1200obr. wtedy czynność powtażam wkręcając śrubę o 1/4 obrotu i znów 3min itd gaszę zapalam i sprawdzam czy jest ok.
jest z tym trochę zabawy ale da się ustawić tak że chodzi na jakieś 850-950 obrotów i nie trzęsie.