Wymiana zaworka pompy olejowej – fotorelacja (626 GE FS)
panstasio, z tego co już przeczytałem, bo też nikt mi tu nie odpowiedział, to silnika kl 2.5V6 ten temat nie dotyczy. Jak klekocze to prawdopodobnie sprężynki na wałkach nierządu
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL
qbass napisał(a):silnika kl 2.5V6 ten temat nie dotyczy
To dlaczego w AZ Auto idą jak woda Kosztuje to jakieś grosze zupełnie.
Przy remoncie wymieniono mi zaworek bo on tez się zużywa w Kl-ach, może nie tak szybko ale się zużywa. panstasio jednak jaka procedura wymiany to nie wiem ale możesz zawsze pomęczyć telefonicznie wieśka z dębicy. Namiary masz w dzile xedos9/929 – polecane serwisy millera
Możemy sobie kiedyś obsłuchać swoje KaeLe jak chcesz. Chyba to Twoje MX6 widziałem pare razy pod Kauflandem.
- Od: 6 paź 2005, 16:39
- Posty: 127
- Skąd: Legionowo
- Auto: millenia KL
drednot napisał(a):siemanko. fajna recka ale mam pytanie. Czy w Cronosie '94 2.0i 16V wymiana może wyglądać podobnie?
identycznie
drednot napisał(a): I 2-gie: lepiej uszczelniać silikonem czy skombinować uszczelkę?
Nie ma do tego uszczelki. Fabrycznie uszczelnione jest na silikonie
stasio. W FSie zaworek ten miał fabrycznie wadliwą konstrukcję dlatego tyle się go wymienia. Poprawiono to dopiero chyba w 95 roku. W KLce możliwe że też się to wymienia, ale pewnie tylko sprężynkę zaworka która ma prawo się uklepać po paru latach. Jakby co to długość nominalna nienaprężonej sprężynki to 46,79mm (w KLce tak samo jak w FSie)
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
chciałem jeszcze dodać ,że po uszkodzeniu tego plastra aluminium kupiłem używany na allegro i faktycznie mój był troche inny także uważajcie bo nie wszystkie 2,0 16v rozkręca się tak samo, w nie których zeby zciągnąć ten plaster aluminium trzeba odkręcić skrzynie od silnika ale to zdaża sie bardzo żadko, a zaworek faktycznie można bymienić bez zciągania tego aluminium wystarczy odkręcić tylko miske metalową i już jest dostęp do zaworka
pozdrawiam
pozdrawiam
nie ma to jak japoniec
- Od: 27 maja 2007, 19:10
- Posty: 25
- Skąd: jarosław
- Auto: mazda mx-6 2,0 16v srebrna
No fakt, ja np. nie musiałem ustawiać koła zamochowego aby uzyskać dostęp do tych dwóch śrub. Śrub, u mnie były śruby (w zasadzie to śrubki), a na zdjęciu z fotorelacji to chyba jakieś szpilki są a na nich nakrętka...
Efekt jst 100% zadowalający. Polecam zaworek
Dzięki Egzi za naświetlenie tematu
Pozdrawiam
Efekt jst 100% zadowalający. Polecam zaworek
Dzięki Egzi za naświetlenie tematu
Pozdrawiam
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Redoo napisał(a):Alians napisał(a):olej na Mobil 10w40.
poczytaj na forum o olejach ja bym nie polecał Mobila
egzi ehh niezły meches z Ciebie
osobiście Polecam Valvoline
Piękna fotorelacja, natchnołeś mnie taką odwagą że przy następnej wymianie oleju sam sie za to wezmę
Dzięki.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Dzieki, fajnie ze sie przydala fotorelacja.
Ja od siebie dodam jeszcze, ze z czasem nawet sie poprawila praca silnika. Teraz nawet przy odpalaniu na zimno nie zauwazam stukania a przejechalem juz 4000km. Tyle tylko ze zezarl mi przez ten czas oleju z max na min. Ciekawe czy wymiana zaworka ma z tym jakis zwiazek, wczesniej az takiego ubytku nie zauwazalem. Powodem tego raczej nie jest uszczelnienie michy, nie widac zeby gdzies cieklo i nie zostawaia zadnych plam na postoju.
Ja od siebie dodam jeszcze, ze z czasem nawet sie poprawila praca silnika. Teraz nawet przy odpalaniu na zimno nie zauwazam stukania a przejechalem juz 4000km. Tyle tylko ze zezarl mi przez ten czas oleju z max na min. Ciekawe czy wymiana zaworka ma z tym jakis zwiazek, wczesniej az takiego ubytku nie zauwazalem. Powodem tego raczej nie jest uszczelnienie michy, nie widac zeby gdzies cieklo i nie zostawaia zadnych plam na postoju.
- Od: 15 sie 2006, 19:42
- Posty: 35
- Skąd: Lubartów k Lublina
- Auto: Mazda 626GE 1,8i 16V 1994r.
pytanie czy ten element jest do powtórnego wykorzystania czy z nowym tłoczkiem trzeba wstawić nowy?
W wersji minimum wystarczy ci zaworek (tłoczek) i sprężynka reszte można włożyć starą ja tak zrobiłem i mam spokój koszt części 70zł z przesyłką od smirnoffa
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6