
Dziura w puszcze filtra powietrza
Strona 1 z 1
od zakupu auta (juz na gazie) zauwazylem dziure wielkosci srednicy okolo 4cm w puszcze filtra pow pod wkladem z lewej strony moje pytanie czy ktos tak ma u siebie czy to poprostu musi tak byc do gazu dostosowane 

Ostatnio edytowano 5 kwi 2007, 07:19 przez moku, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 16 sty 2007, 14:59
- Posty: 6
- Skąd: szczecin
- Auto: 626 cronos 2.0 95r.lpg
Może to pozostałość po klapce antystrzałowej/antywybuchowej...?
Filtr powietrza, przepływomierz i rura między nimi a przepustnicą powinny być szczelne!
Pozdrawiam
..::GofNet::..

Filtr powietrza, przepływomierz i rura między nimi a przepustnicą powinny być szczelne!
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Należałoby sprawdzić czemu pali się ten check – może np od nadmiaru powietrza. Spróbuj ją zatkać, wyjmij bezpiecznik od silnika (w lancerze jest to zwykły bezpiecznik oznaczony takim samym symbolem jak kontrolna silnika. To powinno skasować błąd i check powinien zgasnąć. Zapal silnik i sprawdz czy check dalej będzie wyskakiwał. W lancerze tak bardzo łatwo mogłem skasować błąd bez kasowania godziny ,radia itp – możliwe że tak jest tez w Mazdach
Szczelność dolotu w końcu jest bardzo ważna (inaczej źle się wkręca, obroty mogą falować itp. )A jeżeli jest dziura wielkości jabłuszka to pewnie po klapce zabezpieczającej
Szczelność dolotu w końcu jest bardzo ważna (inaczej źle się wkręca, obroty mogą falować itp. )A jeżeli jest dziura wielkości jabłuszka to pewnie po klapce zabezpieczającej
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
[quote="GofNet"]Może to pozostałość po klapce antystrzałowej/antywybuchowej...?
nie wiem czy to mozliwe jak wspomnialem otwor jest pod wkladem filtra czyli za nim od strony przeplywomierza wystrzal musialby rozwalic najpier sam filtr....
mysle ze to sprawka gazownikow aby lepiej trzymal obroty na wolnym...

nie wiem czy to mozliwe jak wspomnialem otwor jest pod wkladem filtra czyli za nim od strony przeplywomierza wystrzal musialby rozwalic najpier sam filtr....
mysle ze to sprawka gazownikow aby lepiej trzymal obroty na wolnym...
- Od: 16 sty 2007, 14:59
- Posty: 6
- Skąd: szczecin
- Auto: 626 cronos 2.0 95r.lpg
Może przysłonili wejście powietrza nad chłodnicą i zauważyli, że nie jest jednak dobrze, więc wykroili dziurę w obudowie filtra powietrza.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Check engine gasie sie w kazdym aucie tak samo, zwierajac klemy akumulatora na 5 s. oczywiscie odpiete. Albo czasami pomaga odpiac kleme w moim przypatku dziala. To nie znaczy ze auto naprawione lepiej udac sie do serwisu i dowiedziec sie czemu sie pali bo napewno cos jest nie tak. mam czytnik to wiem
- Od: 1 sty 2006, 23:01
- Posty: 54
- Skąd: PL
- Auto: Chrysler
Tego raczej bym nie proponował. Najlepiej odłączyć klemy i rozładować układ poprzez wciśnięcie hamulca roboczego i przytrzymanie przed chwilę.adikow napisał(a):zwierajac klemy akumulatora na 5 s
Gorzej jest już z odczytem ewentualnych błędów – jeśli takie występują/wystąpią. Zworka i dioda na 12V nie pomogą...
Masz dwa wyjścia: Albo podjedziesz do ASO i tam zdiagnozują Ci, jakie to są błędy, albo nabędziesz odpowiedni skaner OBD-II i sam odczytasz i zinterpretujesz kody. Z OBD-I diagnostyka jest prostrza...
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet napisał(a):Zworka i dioda na 12V nie pomogą... Z OBD-I diagnostyka jest prostrza
i taka jest właśnie w Cronosie
Nie potrzebujesz nawet diody bo po przejściu w tryb serwisowy to kontrolka CHECK (MIL) wybłyskuje kody błędów.
moku napisał(a):zauwazylem dziure wielkosci srednicy okolo 4cm w puszcze filtra pow pod wkladem
daj foto – będzie najprościej
Podejrzewam gazowników papraczy – nie potrafili zrobić regulacji (pewnie gasła w trakcie jady na jałowym) to zmniejszyli ilość powietrza robiąc dziurę

A to przepraszam. Święce byłem przekonany, że siedzi tam OBD-II. Cóż... Idę sobie dopisać minusa...i taka jest właśnie w Cronosie
Opis kodów błędów OBD-I znajdziesz Tutaj.
Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
adikow napisał(a):OBD II od 96' roku bylo wprowadzone
tak, ale w Cronosach (GE) do końca produkcji było OBD I
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6