Działanie przepływomierza

Postprzez hubal » 7 lip 2004, 13:14

witam
mam pytanko co do przepływomierza bo moja mazda GE 93r z LPG cosik szwankuje <killer> a mianowicie jak jest zimna i przygazuje (na paliwie) to nie wchodzi na obroty dławi się i dusi jak by coś ją przymulało na gazie tego problemu nie ma chodzi normalnie, następnie jak jade i silnik jest już nagrzany przełącze na paliwo to autko jedzie ale mocy swojej nie uzyskując bardzo długo sie zbiera oglądając wizualnie przepływomierz jest ok kratka cała i druciki całe jakby nie były wogle ruszone, ale wyłączając wtyczki z przepływki nie ma żadnej różnicy w pracy silnika i teraz nie wiem czy to wina przepływki komputera czy coś jeszcze. Będę wdzięczny za pomoc i porady :| bo już nie wiem co robić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez fachura » 9 lip 2004, 19:34

WITAM na bank masz walnięty przepływomierz żarnik który mieży objetość powietrza zasysanego jest uszkodzony to coś co znajduje się tam gdzie przepływa przez to powietrze zasysane przypatrz się temu uważnie to zobaczysz weź lupe o naprawie tego to lepiej zapomnij szukaj coś z uzywańca.Pozdrawiam FACHURA.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 kwi 2004, 20:26
Posty: 56
Skąd: Białystok

Postprzez olek » 10 lip 2004, 15:06

no i tak :| , a podobno mazdy nie kichają częściej niz inne samochody, a tak pozatym jaką masz instalkę hubal ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2003, 16:43
Posty: 187
Skąd: Kraków
Auto: mUćKa 626/GE/FP/GSI

Postprzez hubal » 14 lip 2004, 15:07

witam sorry że długo nie odpisywałem ale sami wiecie urlop ale w czym żecz rozebrałem cały przepływomierz te druciki na żarniku są ok nie ma żadnej przerwy czy może być uszkodzony sam żarnik? i czy to powinno być widać????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez LoB » 14 lip 2004, 18:48

w czym RZecz
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez hubal » 14 lip 2004, 19:04

rzecz ok niech ci będzie postaram sie nie robić byków ale myślałem że coś wiesz na ten temat sprawdzam twoje posty i wytkne ci ywoje błędy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez GrzegorzSz » 14 lip 2004, 20:27

Moze zanim zaczniesz kombinowac z wymiana, sprawdz dokladnie inne elementy – przede wszystki jakie kody bledow wywala. Znaczenie ma tez instalacja LPG, rocznik auta, itp. a tego w opisie nie podales.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez hubal » 14 lip 2004, 20:32

chodzi o sprawdzenie na kompie? czy można inaczej sprawdzić?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez GrzegorzSz » 14 lip 2004, 20:35

Stary – nie rob jaj tylko czytaj wyraznie. Jak mozna Ci pomoc, skoro nawet nie podales dobrze jaki model masz. Wiekszosc ma 626 ( ja nie :D ), a co dalej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez hubal » 14 lip 2004, 21:11

mam 626 GE 2,0 silnik 93r wejdz prosze sprawdz jestem w liście sympatyków i tam są zdjęcia łącznie z komorą silnika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez GrzegorzSz » 14 lip 2004, 21:14

Ok, zerkne – ale dolacz to do opisu, bo zapewne wielu tak jak ja korzysta glownie z linku do forum.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez GrzegorzSz » 14 lip 2004, 21:17

hmm, o ile sie nie myle, to nie jest przeplywka B577. Jesli tak jest, to koszt wymiany w razie czego tylko okolo 200zl. Odczyt kodow masz opisany na stonie – tylko wykonac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez hubal » 14 lip 2004, 21:21

to jest B577 TRZYMAM GO W RĘCE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez GrzegorzSz » 14 lip 2004, 21:24

ujj, wspolczuje jesli jest walniety, a tak zapewne jest. Mi sie ostatnio wszystkie zrodla w tym temacie oproznily w niemczech. Po otwarciu granic masowy wykup czesci poszedl.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez olek » 14 lip 2004, 22:18

czy ten typ przeplywomierza mają mazdy GE 626 1.8 FP '96 ?
(B577 ?)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2003, 16:43
Posty: 187
Skąd: Kraków
Auto: mUćKa 626/GE/FP/GSI

Postprzez hubal » 14 lip 2004, 22:40

nie wiem ale to idzie sprawdzić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez newbie » 14 lip 2004, 23:18

Anemometr B577 miały wszystkie rzędowe GE z manualnymi transmisjami niezależnie od kraju pochodzenia oraz europejskie "speki" z ATX.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Postprzez hubal » 15 lip 2004, 00:44

@-tech odezwij sie mailem albo po gg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez GrzegorzSz » 15 lip 2004, 02:06

@-tech napisał(a):Anemometr B577 miały wszystkie rzędowe GE z manualnymi transmisjami niezależnie od kraju pochodzenia oraz europejskie "speki" z ATX.


No tez tak myslalem, ale przypadek Probe 2.0 MTX, ktore robilem calkiem mnie zbil z tropu, az szukalem czy to nie przerobka z automatu. Kiedys chyba cos wspominalem na forum. Ale to jeden tylko taki wynalazek. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez hubal » 15 lip 2004, 21:04

Mam pytanie co do przepływomierz mam Mazdę 626 GE 1993r 2,0 i od kiedy założyłem instalacje gazową to trafiło mi przepływkę tzn nigdy nie strzelił mi i wizualny wygląd przepływki jest dobry co się stało nie mam pojęcia. Rozebrałem cały przepływomierz a nawet mam go w ręce i w czym problem a mianowicie w środku jest cały ten żarnik (tulejka) a w nim wychodzi coś jak by opornik (okrągły) zakończony blaszką obok niego są dwa druciki i one są całe i te dwa druciki schodzą się do innej blaszki wygląda to tak jakby ta blaszka z drucikami miała by być złączona z blaszką od opornika (właściwie to one były styknięte ze sobą ale nie na stałe) jak to powinno wyglądać proszę o poradę. Przepływka ma symbol B577 no i próbuję ją reanimować bo koszt nowej to nieporozumienie i dlatego proszę o pomoc.

Pozdrawiam (moje gg 4504207)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6