Trudności w odpaleniu
Strona 1 z 1
Witam. Jestem świeżo po wymianie uszczelki pod głowica. Po wymianie auto zapaliło idealnie oraz równo pracowało. Poprawnie odpowietrzyłem układ, po czym udałem się na jazdę testową. Wszystko było w najlepszym porządku do około 12 km jazdy. Auto nagle zgasło, udało się go odpalić na kilka sekund i znowu zgasło. Po odholowaniu pod dom udało się go odpalić po bardzo długim czasie, lecz auto pracowało tylko na wolnych obrotach, przy nagłym dodaniu gazu auto gasło i znowu nie dało się go uruchomić. Po kolejnym odpaleniu i stopniowym dodawaniu gazu auto wchodziło na obroty i po czasie gasło. Ten sam objaw na gazie jak i LPG. Niedawno wymienione zostały przewody ( testowałem też na " starych"), kopułka, palec. Sprawdzałem pasek rozrządu oraz kąt wyprzedzenia wszystko w najlepszym porządku. Iskra jest, paliwo dochodzi. Z tego co doczytałem wina może leżeć po stronie modułu zapłonowego. W jaki sposób można go wykluczyć?
- Od: 26 mar 2016, 00:05
- Posty: 5
- Auto: Mazda 626 GE, 1.8 90 KM,
rok produkcji 1997
A czy rozrzad jest napewno ustawiony na znaki bo uwazam ze to on jest winny,u siebie ustawilem o 1 zabek za wczesnie i silnik nie wkrecal sie na obroty a pracowal i odpalil normalnie, Poza tym kto wymienial uszczelke?ty czy mechanik-jesli mechanik to ja bym domagal sie poprawki zeby wszystko bylo ok
Sam zmieniałem uszczelkę. Co do rozrządu jestem pewien. Dziś po wielu próbach udało mi sie zapalić samochód. Wrzucam film jak zachowywał się pojazd. https://www.youtube.com/watch?v=VU6DEDrwjTc Proszę o chwilę cierpliwości. Na koniec filmu widać jak auto " zdechnie" i nie można go ponownie odpalić. W drugim filmie https://youtu.be/7XYrVw0QMqY pokazuję miganie diody podczas diagnostyki. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu kodu.
- Od: 26 mar 2016, 00:05
- Posty: 5
- Auto: Mazda 626 GE, 1.8 90 KM,
rok produkcji 1997
Rozrząd ponownie sprawdzony. Wszystko jest ok. Pomiar ciśnienia na wszystkich cylindrach 12 bar. Niestety zauważyłem jeszcze jeden poważny objaw. Mazda zaczęła strasznie dymić oraz świece czarne. Podejrzewam, że silnik był zalany jakim motodoktorem i po wymianie na świeży wszystko wróciło do "normy". Auto kupiłem niedawno. Układ chłodzenia po czasie zaczął się zapowietrzać oraz jego przewody stwardniały , po kilku solidnych próbach odpowietrzenia ( bez rezultatu) zrobiłem test na obecność spalin w układzie chłodzenia. Wynik okazał się pozytywny. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą oraz olej. Układ od razu udało się odpowietrzyć, przewody miękkie. Po tym zabiegu udałem się na test jak wspomniałem wyżej. Dalsza część objawów jest opisana w poście powyżej. Teraz tylko pytanie, czy kopcenie można wiązać z bardzo trudnym odpalaniem i gaśnięciem, czy to po prostu niezależny od tego objaw.
- Od: 26 mar 2016, 00:05
- Posty: 5
- Auto: Mazda 626 GE, 1.8 90 KM,
rok produkcji 1997
Jak jednoznacznie wykluczyć lub potwierdzić usterkę aparatu zapłonowego
poprzez wymianę na inny, sprawny..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6