Pękajace przewody gumowe
Strona 1 z 1
Od jakiegos czasu systematycznie pękaja mi przewody gumowe z chłodzenia, nie wiem dlaczego tak sie dzieje, czy to jest wina tylko i wyłacznie przewodów czy moze czegos jeszcze??????
-
Hanfik
jeśli pękają przewody już raz wymienione to możesz miec za wysokie ciśnienie w układzie.Trzeba przeszyścić.A silnik sie nie grzeje?Napisz coś więcej.Np.czy podczas pracy sil.węże są napęczniałe,czy to węże przed czy za termostatem,te przy chłodnicy czy z tyłu od ogrzewania itd.Pa
- Od: 11 kwi 2004, 23:44
- Posty: 103
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 626 1.8i 16V GW '99+LPG,
Honda Legend Coupe 1991 , 3,2 6V + LPG
ja w swojej 323 też mam napięte węże ale nie pękają, a uszczelka jest ok, z ty że mam słabe ogrzewanie, i ogólnie w układzie chłodzenia mam chyba syf, tak też może być jak korek nie działa jak trzeba, chociaż pk może mieć rację, bo ciśnienie że aż rozrywa węże będzie jak kompresja dmucha do układu chłodzenia
ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE
????????????
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
- Od: 19 sty 2004, 16:52
- Posty: 245
- Skąd: RADOM
- Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI
jeszcze raz ja, teraz trochę CHEMII: składnikiem płynu chłodzącego jwst glikol, którego temp. wrzenia jest niższa od wody,(gdy zacznie wrzeć starci właściwości chłodzące) aby zwiększyć temp. wrzenia należy podnieść ciśnienie cieczy w układzie, wodę można zwiększyć nawet do 150 stopni celsjusza (bodajże przy 2 atmosferach) więc te węże muszą być napięte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ale nie wpadaj w zachwyt bo ciśnienie jest za wysokie u ciebie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ale jest plus tego, masz wyższą temp wrzenia hehehe. trzymaj się i powodzenia!!!!!!!!!!!!!!!!!
ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE
????????????
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
- Od: 19 sty 2004, 16:52
- Posty: 245
- Skąd: RADOM
- Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI
nadal nie wiadomo dlaczego pękają
a może poduszka pod silnikiem któraś jest kiepska
i wszystko się kiwa i peka
a może poduszka pod silnikiem któraś jest kiepska
i wszystko się kiwa i peka
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
a co w takim razie?
Biuro Podróży Okapi Travel zaprasza na wycieczki jednodniowe dla dzieci www.okapitravel.pl
gadzety i upominki www.gadzetolandia.pl
gadzety i upominki www.gadzetolandia.pl
- Od: 14 mar 2004, 04:05
- Posty: 265
- Skąd: Warszawa
- Auto: astraII-najlepsza bo służbowa
specjalistar napisał(a):jeszcze raz ja, teraz trochę CHEMII: składnikiem płynu chłodzącego jwst glikol, którego temp. wrzenia jest niższa od wody,(gdy zacznie wrzeć starci właściwości chłodzące) aby zwiększyć temp. wrzenia należy podnieść ciśnienie cieczy w układzie, wodę można zwiększyć nawet do 150 stopni celsjusza (bodajże przy 2 atmosferach) więc te węże muszą być napięte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ale nie wpadaj w zachwyt bo ciśnienie jest za wysokie u ciebie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ale jest plus tego, masz wyższą temp wrzenia hehehe. trzymaj się i powodzenia!!!!!!!!!!!!!!!!!
w twoim wywodzie jest więcej termodynamiki niż chemii
- Od: 22 lis 2003, 09:35
- Posty: 452
- Skąd: gorzów
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6