[Fotorelacja] Wymiana szczotek rozrusznika
1, 2
Ja zrobiłem regenerację i teraz żałuję mojej decyzji mogłem sam to zrobić z fotorelacji i kasę zaoszczędzić
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
krzychsolt napisał(a):Zamawiał ktoś szczotkotrzymacz po numerze rozrusznika? Bo natknołem się w internecie na różne nr a bez tego nie są w stanie znaleźć mi szczotkotrzymacza??
Czytamy czytamy. Wszystko jest. Wg IC CQ2050030
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
noxes napisał(a):krzychsolt napisał(a):Zamawiał ktoś szczotkotrzymacz po numerze rozrusznika? Bo natknołem się w internecie na różne nr a bez tego nie są w stanie znaleźć mi szczotkotrzymacza??
Czytamy czytamy. Wszystko jest. Wg IC CQ2050030
Tak tylko to jest nr katalogowy szczotkotrzymacza z IC a ja chciałem na miejscu kupić w Arpolu i oni wymagają nr rozrusznika.
I nie mogą znaleźć po tym numerze? Dziwne, ale ok.
Wg katalogu numery dla MAZDY
FS05-18-400 MAZDA
FS05-18-400A MAZDA
I MITSUBISHI
M1T 71281 MITSUBISHI
M1T 71281A MITSUBISHI
M1T 71281AC MITSUBISHI
M1T 71281B MITSUBISHI
M1T 71281ZC MITSUBISHI
M1T 77381 MITSUBISHI
M1T 77381ZC MITSUBISHI
Wg katalogu numery dla MAZDY
FS05-18-400 MAZDA
FS05-18-400A MAZDA
I MITSUBISHI
M1T 71281 MITSUBISHI
M1T 71281A MITSUBISHI
M1T 71281AC MITSUBISHI
M1T 71281B MITSUBISHI
M1T 71281ZC MITSUBISHI
M1T 77381 MITSUBISHI
M1T 77381ZC MITSUBISHI
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
noxes napisał(a):I nie mogą znaleźć po tym numerze? Dziwne, ale ok.
Wg katalogu numery dla MAZDY
FS05-18-400 MAZDA
FS05-18-400A MAZDA
I MITSUBISHI
M1T 71281 MITSUBISHI
M1T 71281A MITSUBISHI
M1T 71281AC MITSUBISHI
M1T 71281B MITSUBISHI
M1T 71281ZC MITSUBISHI
M1T 77381 MITSUBISHI
M1T 77381ZC MITSUBISHI
Ok a czym się one różnią, czemu jest ich tyle?
W mojej 93rok siedzi M1T77381. A czym one się różnią nie mam bladego pojęcia.
- Od: 21 gru 2011, 22:50
- Posty: 110
- Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
- Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon
MARSELUSS82 napisał(a):W mojej 93rok siedzi M1T77381. A czym one się różnią nie mam bladego pojęcia.
Zamówiłem z pierwszego nr mitssubishi, jutro odbieram i biore się za robotę, zobaczymy czy będzie pasował.
Podlaczam się do prośby. Dzisiaj w mojej V6 ni stąd ni zowąd zdechl rozrusznik. Chciabym go zregenerować bo i tak mazda stoi sobie na parkingu ale nie za bardzo wiem jak się zabrać do tego
Taka fotorelacja bardzo by mi się przydala.
Taka fotorelacja bardzo by mi się przydala.
- Od: 17 lut 2014, 16:12
- Posty: 23
- Skąd: Ursynowo we Warszawie
- Auto: Mazda 626 GE KL 93r.
Saab 900 2.0 LPG 97r.
Polonez Caro 1.4 GLI 95r.
Polonez Atu+ 1.6 GSI 00r.
to może chociaż opisowo co po kolei krok po kroku zauważyłem że jest pod puszką filtra powietrza. Zdemontuję puszkę i pytanie czy wyjmę go od góry? nie trzeba włazić pod spód żeby jakąś śrubę odkręcić?
spróbowałbym zregenerować bo tego nigdy nie robiłem. Ile szczotki mogą kosztować i jakich części potrzebuję żeby zrobić to porządnie?
spróbowałbym zregenerować bo tego nigdy nie robiłem. Ile szczotki mogą kosztować i jakich części potrzebuję żeby zrobić to porządnie?
- Od: 17 lut 2014, 16:12
- Posty: 23
- Skąd: Ursynowo we Warszawie
- Auto: Mazda 626 GE KL 93r.
Saab 900 2.0 LPG 97r.
Polonez Caro 1.4 GLI 95r.
Polonez Atu+ 1.6 GSI 00r.
Prosimy o zdjecia
Jeżeli ktoś będzie w niedalekiej przyszłości wymieniać szczotki i mógłby strzelić kilka uzupełniających fotek... będziemy wdzięczni...
Jeżeli ktoś będzie w niedalekiej przyszłości wymieniać szczotki i mógłby strzelić kilka uzupełniających fotek... będziemy wdzięczni...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Nie ma zdjęć, ale ktoś zrobił film o rozrusznikach w R4
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=e3A-tGl7_M0[/youtube]
W V6 jest z przodu. Tyle tylko wiem.
W Comprexie rozrusznik jest w przedniej części silnika. Odpinamy wentylator, odkręcamy go (2 śruby w górnej części chłodnicy, są widoczne, klucz 10) i wysuwamy go. Następnie polecam odkręcić kabel zasilający rozrusznik, ten od strony chłodnicy i wypiąć PIN. Trzeba go ścisnąć lub odciągnąć czymś drobnym zapinkę i zsunąć. Płaską 17stką odkręcamy 2 śruby od góry, a od dołu pierw trzeba zdjąć osłonę silnika (5 śrub na klucz 10, 2 w nadkolu, z czego jedna za kołem). Odkręcamy ostatnią z dołu i rozrusznik wyskakuje.
Jak ktoś się zgłosi na dniach to mogę wrzucić zdjęcia silnika.
Rozrusznik
Brudny wirnik
Elektromagnes
Przekładnia
Szczotkotrzymacz
Stojan
Nie widziałem przetarć, przepaleń, jest tylko dużo syfu. Nie wiem co mu dolega, ale nie kręci...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=e3A-tGl7_M0[/youtube]
W V6 jest z przodu. Tyle tylko wiem.
W Comprexie rozrusznik jest w przedniej części silnika. Odpinamy wentylator, odkręcamy go (2 śruby w górnej części chłodnicy, są widoczne, klucz 10) i wysuwamy go. Następnie polecam odkręcić kabel zasilający rozrusznik, ten od strony chłodnicy i wypiąć PIN. Trzeba go ścisnąć lub odciągnąć czymś drobnym zapinkę i zsunąć. Płaską 17stką odkręcamy 2 śruby od góry, a od dołu pierw trzeba zdjąć osłonę silnika (5 śrub na klucz 10, 2 w nadkolu, z czego jedna za kołem). Odkręcamy ostatnią z dołu i rozrusznik wyskakuje.
Jak ktoś się zgłosi na dniach to mogę wrzucić zdjęcia silnika.
Rozrusznik
Brudny wirnik
Elektromagnes
Przekładnia
Szczotkotrzymacz
Stojan
Nie widziałem przetarć, przepaleń, jest tylko dużo syfu. Nie wiem co mu dolega, ale nie kręci...
- Od: 31 sie 2014, 23:55
- Posty: 11
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 GE Liftback
2.0D Comprex
Timberline Mica czy po prostu szary :D
Witam panowie
Chyba jestem w kropce. Jakiś czas temu moją Mazdę dopadł problem z zapłonem. Po przekręceniu kluczyka słychać było stuk, przygasały kontrolki, ale rozrusznik nie kręcił. Akumulator był w porządku, więc podejrzewałem szczotki rozrusznika. Po dłuższej walce z autem na cegłach pod chmurką wytargałem drania, zamówiłem szczotkotrzymacz ze szczotkami, wymiana poszła sprawnie. Przeczyściłem rowki komutatora (proszku ze starych szczotek było od groma wszędzie), zamontowałem drania z powrotem do wozu, wsiadam do środka, przekręcam kluczyk i... wielkie nic. Znaczy się różnica jest, słychać serię stuków, kontrolki przygasają, na koniec słychać dodatkowy stuk w desce rozdzielczej po lewej stronie kierownicy i kontrolki gasną. Stwierdziłem, że być może poza szczotkami w rozruszniku kostka stacyjki również dogorywa, wymontowałem, otwarłem i wszystko wygląda w porządku, żadnych wżerów, wytarć przepaleń. Nic. Macie jakiś pomyśl co mogłem przeoczyć? Pacjent to Mazda 626 GE 1.8 FP z 1995 roku.
Pozdrawiam,
jack.white
Chyba jestem w kropce. Jakiś czas temu moją Mazdę dopadł problem z zapłonem. Po przekręceniu kluczyka słychać było stuk, przygasały kontrolki, ale rozrusznik nie kręcił. Akumulator był w porządku, więc podejrzewałem szczotki rozrusznika. Po dłuższej walce z autem na cegłach pod chmurką wytargałem drania, zamówiłem szczotkotrzymacz ze szczotkami, wymiana poszła sprawnie. Przeczyściłem rowki komutatora (proszku ze starych szczotek było od groma wszędzie), zamontowałem drania z powrotem do wozu, wsiadam do środka, przekręcam kluczyk i... wielkie nic. Znaczy się różnica jest, słychać serię stuków, kontrolki przygasają, na koniec słychać dodatkowy stuk w desce rozdzielczej po lewej stronie kierownicy i kontrolki gasną. Stwierdziłem, że być może poza szczotkami w rozruszniku kostka stacyjki również dogorywa, wymontowałem, otwarłem i wszystko wygląda w porządku, żadnych wżerów, wytarć przepaleń. Nic. Macie jakiś pomyśl co mogłem przeoczyć? Pacjent to Mazda 626 GE 1.8 FP z 1995 roku.
Pozdrawiam,
jack.white
- Od: 2 gru 2013, 20:29
- Posty: 10
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 FP 1995
Witam ponownie. Poradziłem sobie z problemem, który był bardziej złożony niż myślałem. W pierwszej kolejności wymieniłem szczotki rozrusznika, pod chmurką na cegłach przy mrozie było trochę przekleństw i siniaków, ale dało radę:P Stare szczotki prawie nie istniały, w zasadzie wysypały się z obudowy rozrusznika. Niestety to nie wystarczyło, po sugestiach znalezionych na forum zabrałem się za kostkę stacyjki, styki i ścieżki dalekie były od ideały, posrebrzyłem więc je cyną i było już lepiej, ale wciąż nie odpalał. Ostatecznie znalazłem przewód masowy o złączu koloru zielono – białego, trochę zabawy papierem ściernym pomogło. Samochód odpala od dotknięcia, lepiej niż gdy go nabyłem:–) Dzięki za sugestie w tym temacie, były pomocne.
- Od: 2 gru 2013, 20:29
- Posty: 10
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 FP 1995
witam,
ktoś wie jakiej firmy rozrusznik był montowany w Xedosach 6 V6?
ew jaki tam szczotkotrzymacz by podpasował
dzięki
ktoś wie jakiej firmy rozrusznik był montowany w Xedosach 6 V6?
ew jaki tam szczotkotrzymacz by podpasował
dzięki
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6