Ciężko odpala

Postprzez harrikson » 29 sty 2014, 12:14

Witam mam pytanko czy ktoś się spotkał z czymś takim ,mianowicie strasznie długo muszę kręcić rozrusznikiem po np 8 godzinnym postoju.Aku nowy 62 ah ,świece,kable,palec,lambda nowa,silnik po remoncie.Dokładnie chodzi o to że jak pojade do pracy postoi 8 godzin i długo trzeba kręćić by zapaliła,pompka paliwa i filtr zmieniony,dodam że kopułka jest dobra tylko na górnej srubce ma delikatne pęknięcie ale to chyba nie jest to,od czego zacząć czyżby zapłon po remoncie był zle ustawiony? Moja Madzia to Cronos automat 2.0 16 v z 1996 roku usa,pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 15 lis 2013, 11:26
Posty: 14
Auto: mazda 626 2.0 16 v automat

Postprzez mark.87 » 29 sty 2014, 13:18

Jak dla mnie to obstawiam
1,pompa paliwa,zmieniales ale czy na dobra napewno
2. cisnienie na listwie, czyli pompka paliwa nadal sie klania czy sprawnie cisnie
3. zle ustawiony zaplon,przebicie na kablach
4. zaworek zwrotny nie trzyma paliwa i wraca do baku stad dlugo trzeba krecic
5,rozrusznik sprawny? niema zwarcia tz niema luzu na tulejkach
6,zawor regulujacy cisnienie na listwie czy sprawny??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez harrikson » 29 sty 2014, 13:47

witam pompkę zmieniłem od jezdzącej hondy akord wiec napewno dobra ,rozrusznik odpada sprawdze to cisnienie na listwie,albo zawór zwrotny dzięki za podpowiedz pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 15 lis 2013, 11:26
Posty: 14
Auto: mazda 626 2.0 16 v automat

Postprzez noxes » 29 sty 2014, 20:00

harrikson napisał(a):pompkę zmieniłem od jezdzącej hondy akord wiec napewno dobra

Tego to akurat nie możesz być pewny. Skad wiesz na jakim ciśnieniu pracuje honda a na jakim mazda?
Sprawdź ciśnienie. Zamontuj zawór zwrotny lub po nocy przed odpaleniem ściągnij przewód zasilający listwę. Jak siknie paliwem tzn że trzyma ciśnienie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez harrikson » 30 sty 2014, 13:31

witam pompka od hondy akord jest identyczna od 2.0 ta sama wtyczka i oznaczenia cisnieniowe rownież więc to wykluczam ,jutro rozbiore ta listwe i sprawdze ciśnienia na dzień dzisiejszy -11 raczej odpada rozbieranie w zimnym garażu ,pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 15 lis 2013, 11:26
Posty: 14
Auto: mazda 626 2.0 16 v automat

Postprzez harrikson » 4 lut 2014, 19:24

witam kolegów w sobotę był piekny dzień ,wziołem się więc z montaż zaworu zwrotnego kupiłem lepszy metalowy.Zainstalowałem za filtrem paliwa i przed pompką posrodku i niestety bez róznicy dodam ze jak rano odkręce węża na listwie tryska benzyna,czyli cisnienie jest,mysle ze to może czujnik położenia przepustnicy ,lub czujnik położenia wału że tak długo trzeba kręćić ,bo brak mi pomysłu,pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 15 lis 2013, 11:26
Posty: 14
Auto: mazda 626 2.0 16 v automat

Postprzez harrikson » 11 lut 2014, 12:06

Witam kolegów po raz kolejny wszystkie próby palenia na tyk po nocy spełzły na niczym,lecz przypomniałem sobie że miałem kiedyś podobny przypadek w fordzie probe z tym samym silnikiem.Winowajcą okazał się zaworek zwrotny na pompie olejowej,objawy były podobne czyli ciężkie odpalanie i cykanie zaworów.Postanowiłem i kupiłem zaworek nieduży koszt więcej było roboty ze zmianą i od razu zmiana.Samochód stoi dwa dni pod chmurką i pali na tyk i cykanie ustało ,więc tak czy inaczej mi pomogło pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 15 lis 2013, 11:26
Posty: 14
Auto: mazda 626 2.0 16 v automat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6