Mazda 626 niskie obroty, dławienie silnika po włączeniu jakichkolwiek odbiorników prądu

Postprzez jack_white » 3 gru 2013, 12:50

Witam serdecznie Forumowiczów

Mam problem z moją Mazdą 626 GE benzyna 1.8 z roku 1995. Po odpaleniu silnika, czy to zimnego czy gorącego obroty są w porządku, utrzymują się stabilnie na około 750 rpm, po włączeniu świateł mijania wszystko jest nadal w porządku, wskazówka obrotomierza lekko się zakołysze i po sekundzie silnik mruczy aż miło. Jednakże po włączeniu jakiegokolwiek odbiornika energii, czy to radia, ogrzewania tylnej szyby czy nadmuchu obroty momentalnie spadają do wartości pomiędzy 100 a 200 rpm, autem szarpie, światła przygasają. Występuje to tylko przy pracy jałowej, tudzież na sprzęgle przy wrzuconym biegu na postoju. W trakcie jazdy przy wysokich obrotach problem nie występuje. W ostatnim czasie przy samochodzie nie było nic robione, jedynie akumulator przeleżał dwa dni poza samochodem. Czy możecie podpowiedzieć mi, gdzie zacząć szukać przyczyny problemu? Czy ktokolwiek z Was spotkał się z taką sytuacją?

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 2 gru 2013, 20:29
Posty: 10
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 626 GE 1.8 FP 1995

Postprzez bonkooo » 3 gru 2013, 13:28

nie miałem takiego problemu ale sprawdz napięcie akusia na wyłączonym i włączonym silniku morze masz słabe ładowanie
Początkujący
 
Od: 1 gru 2013, 13:14
Posty: 12
Skąd: UK
Auto: Mazda Premacy 2.0 Ditd 2002

Postprzez jack_white » 3 gru 2013, 14:08

Jak tylko dotrę do domu to zmierzę napięcia i dam znać. A jakieś inne pomysły?:–)
Początkujący
 
Od: 2 gru 2013, 20:29
Posty: 10
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 626 GE 1.8 FP 1995

Postprzez noxes » 3 gru 2013, 17:43

jack_white napisał(a):A jakieś inne pomysły?:–)

Tak, ja mam. Proszę poczytać forum. Jest bardzo dużo tematów dotyczących falujących błędów. I innych podobnych.

Kosz.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez jack_white » 4 gru 2013, 10:35

@noxes

Uwierz mi, że szukałem i znalazłem kilka podpowiedzi, jednakże nie bardzo pasowały one do mojego konkretnego przypadku.
Początkujący
 
Od: 2 gru 2013, 20:29
Posty: 10
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 626 GE 1.8 FP 1995

Postprzez noxes » 4 gru 2013, 11:19

No to jak znalazłeś to było się tam dopisać. Nikt nie będzie pisał Ci tutaj wszystkiego od początku. Przeczytaj te tematy które znalazłeś zrób to co tam było napisane. Jeśli nie pomoże to dopisz się do tematu Twoim zdaniem odpowiedniego co zrobiłeś a co nie. Ja pisze z telefonu i nim wskaże Ci odpowiedniego tematu. Jak dobrze pamiętam Co napisałeś to masz do ustawienia obroty.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez jack_white » 7 gru 2013, 15:22

Obroty są generalnie w porządku, gdy odpalam auto z rana po kilku dniach stania nawet. Problem pojawia się po obciążeniu dodatkową elektryką. Dzisiaj zmierzyłem napięcie ładowania, wynosi w granicach od 14,3 do 14,4 V.
Początkujący
 
Od: 2 gru 2013, 20:29
Posty: 10
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 626 GE 1.8 FP 1995

Postprzez bonkooo » 7 gru 2013, 15:39

Czyli tak jak powinno
Początkujący
 
Od: 1 gru 2013, 13:14
Posty: 12
Skąd: UK
Auto: Mazda Premacy 2.0 Ditd 2002

Postprzez jack_white » 8 kwi 2014, 11:49

Trochę późno piszę ale lepiej późno niż wcale. Na zaistniałą sytuację pomogło wymontowanie i solidne przeczyszczenie przepustnicy. Teraz wszystko śmiga jak należy.
Początkujący
 
Od: 2 gru 2013, 20:29
Posty: 10
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 626 GE 1.8 FP 1995

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6