ubytki płyny w chłodnicy. Uszczelka??
Strona 1 z 1
Niwdawno kupiłem mazdę. Już w trakcie jazdy do domu zaczeła szarpać i gasnąć na gazie. Okazało się że jest mało płynu w chłodnicy, po dolaniu było trochę lepiej ale dalej szarpała. Dziś odpowietrzyłem układ chłodniczy i jakiś czas było dobrze ale znów nie chodzi na gazie. Parownik zimny, płynu ubywa, czy to walnięta uszczelka pod głowicą??
- Od: 27 sty 2013, 10:41
- Posty: 4
- Auto: Mazda 626 96r
A kopci na biało? W oleju lub płynie chłodniczym zauważyłeś coś dziwnego?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
szarpie Bo zapowietrzony układ. Ubywać Może płynu przez parownik. Sprawdź sobie wszystkie połączenia węży i inne miejsca z płynem chłodzącym np nagrzewnica parownik przepustnica itd.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Żeby wyeliminować nieszczelności to musisz odpowietrzyć układ i obserwować czy pod samochodem nie robi się kałuża. Ja tak miałem kilka dni temu, w okolicach filtra powietrza jest małe kolanko w którym była mała dziurka. Przy zimnym płynie nic się nie działo dopiero jak się robiło ciśnienie w układzie to się lało. Rozszczelnienie na wolnych obrotach pokazywało mi się tak po 15 minutach. To jest układ otwarty więc trzeba nagrzać do temperatury załączenia wentylatora, wtedy też zobaczysz czy z chłodnicy nie leci para.
- Od: 7 sty 2013, 18:24
- Posty: 12
- Auto: Mazda 626 1,8 GE +LPG
wezyki wody twarde jak hu.. tzn kamien ?
kapuchino pod korkiem oleju i na bagnecie olejowym ? dymi jak odkrecisz koreb badz bagnet oleju ? To co wyzej kopci na bialo ? faluja obroty;P
Daroonn napisał(a):co o tym myśleć??
Że mechanik głupi a Ty odrazu poszedłeś za nim. Teraz to niech się głowi skoro silnik rozebrał.
Pytałem i ja i inni a Ty nic nie odpisałeś, teraz masz koszty nowych uszczelek i planowania. Nikt Ci więcej nie napisze bo z fusów wrózył nie będzie,
Napisz co jest nie tak?
Dymi? na jaki kolor?
Oleju przybywa?
to raczej teraz to czy było.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Teraz to już po ptakach jak silnik rozebrany. Głowica do sprawdzenia ciśnieniowego i splanowania, nowa uszczelka. Dalej to się zobaczy. Nic więcej nie można napisać teraz.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
pewnie nie splanuja bo powiedzia ze uszczelka wyrowna:P i ze przeswietlili okiem i jest ok
dokreca na hama i po sprawie:) ciekaw co z paskiem rozrzadu ? ;>
Dopisano 5 lut 2013, 23:01:
i korek nowy musisz kupic pozniej po naprawie:)
Dopisano 5 lut 2013, 23:01:
jak masz korek chlodnicy to wez odkrec go na zimnym i wywal ta gumowa uszczelke. To ci pomoze ze chlodnicy nie rozsadzi i ze sie nie bedzie zapowietrzac az takDaroonn napisał(a):trochę kopci na biało a czy oleju przybywa to niewiem bo dopiero kupiłem ten samochód. Ubywa płynu ogrzewanie nie działa. Sam odpowietrzyłem uklad ale po 10 km się zapowietrzył.
A co ma dać wyjęcie tej gumki z korka? Korek raczej się nie popsuje w taki sposób, żeby nie mógł przepuszczać.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
a wlasnie ze moze
czasami sie zablokowac. to ze wyciagniesz uszczelke gumowa to cisnienie robocze korka spadnie o 50% czyli 0.5 bara
wiec powietrze bedzie moglo ujscie znalesc . Gdyz jak masz sprawny uklad to ciecz wypiera korek a jak masz powietrze to ono sie kompresuje i nie ma takiej sily zeby wypchac korek i dlatego weze puchna na kamien i moze gdzies puscic np wezyk chlodnica w bloku itp...
Po wyciagnieciu wszystko wraca do normy i powietrze widac jak zapier.. do zbiorniczka az bulgocze (powietrze badz spaliny ). i nie rozsadzi nam ukladu chlodzenia oraz nie jest za male cisnienie zeby plyn sie gotowal
Ten zabieg zrobilem jak uszczelka glowicy byla walnieta i zeby na tym uszkodzeniu jeszcze troche pojedzic.
Po wyciagnieciu wszystko wraca do normy i powietrze widac jak zapier.. do zbiorniczka az bulgocze (powietrze badz spaliny ). i nie rozsadzi nam ukladu chlodzenia oraz nie jest za male cisnienie zeby plyn sie gotowal
Ten zabieg zrobilem jak uszczelka glowicy byla walnieta i zeby na tym uszkodzeniu jeszcze troche pojedzic.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6