Mazda 626 GE.-czujniki (temperatury) w bloku silnika.
zapomniałeś opisać zakrojoną na szeroką skalę akcję naprawy instalacji elektrycznej Twego czcigodnego pojazdu,gdzie zegar świecił cały czas,nawet po wyjęciu klucza,co powodowało rozstrój nerwowy właściciela,narażając go na niepotrzebną utratę energii elektrycznej z akumulatora,notabene znanej wiodącej marki. 
Powiem tylko, że przydało by się tak ze 20% wiedzy, którą masz pod deklem 
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

ja również chciałbym mieć takową wiedzę 
ale proszę powiedzcie mi jak mam sprawdzić przewody prowadzące do czujników temperatury w 626 ge.
dziękuję serdecznie
jaca_626
ale proszę powiedzcie mi jak mam sprawdzić przewody prowadzące do czujników temperatury w 626 ge.
dziękuję serdecznie
jaca_626
mazda 626
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
- Od: 11 paź 2010, 23:11
- Posty: 48
- Skąd: Słupsk
- Auto: mazda 626
1993 rok
2.0 benzin ( bez gazu, bo na gazie się zupę gotuje) :D
Witam.
Tak zmierzyłem po nocy ,na ciepłym jeszcze nie mierzyłem jak pomierzę to napisze jaką ma wartość.
Pozdrawiam.
Tak zmierzyłem po nocy ,na ciepłym jeszcze nie mierzyłem jak pomierzę to napisze jaką ma wartość.
Pozdrawiam.
- Od: 3 maja 2011, 10:13
- Posty: 5
chodzi Ci o przewodzik taki jednożyłowy z zarobioną końcówką żeńską?
pomiędzy czujnikami, szarym i zielonym jest czujnik na wsuwkę. Jest to czujnik odpowiedzialny za pokazywanie temperatury silnika na desce.
Pozdrawiam jaca_626
pomiędzy czujnikami, szarym i zielonym jest czujnik na wsuwkę. Jest to czujnik odpowiedzialny za pokazywanie temperatury silnika na desce.
Pozdrawiam jaca_626
mazda 626
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
- Od: 11 paź 2010, 23:11
- Posty: 48
- Skąd: Słupsk
- Auto: mazda 626
1993 rok
2.0 benzin ( bez gazu, bo na gazie się zupę gotuje) :D
tadziol napisał(a):zielony-ECTS EGI
czujnik temperatury silnika dla ustalenia dawki paliwa
czarny-ECTS FAN
czujnik temperatury silnika dla sterowania wentylatorem chłodnicy poprzez ECU
A ja w FS mam tylko 2 czujniki i dziurę... czy to normalne? Wychodzi na to, że nie mam czujnika EGI.

- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
no nie ma nic innego
chyba, że ten czujnik jest zespolony lub zawarty gdzie indziej (mam aparat S9 już a nie S5 i inną przepustnicę, bez gumowych wężyków)
blok widać ten sam, tylko 3 dziura jest zwyczajnie zaślepiona (tam gdzie w FP siedzi zielony czujnik temperatury)
blok widać ten sam, tylko 3 dziura jest zwyczajnie zaślepiona (tam gdzie w FP siedzi zielony czujnik temperatury)

- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
tadziol napisał(a):zielony-ECTS EGI
czujnik temperatury silnika dla ustalenia dawki paliwa
czarny-ECTS FAN
czujnik temperatury silnika dla sterowania wentylatorem chłodnicy poprzez ECU
Podpinam się pod temat.
U mnie zielony czujnik jest nie podpięty. Nie widzę nigdzie kostki, bardzo proszę o foto real z której wiązki wychodzi.
Przepraszam za odkop ale staram się używać opcji szukaj
- Od: 7 sty 2013, 18:24
- Posty: 12
- Auto: Mazda 626 1,8 GE +LPG
http://ford-probe.net/forum/topics2/pod ... vt6464.htm
10 post. To tak na szybko, u Ciebie chyba tylko dwa. Tak czy siak szukajka działa.
10 post. To tak na szybko, u Ciebie chyba tylko dwa. Tak czy siak szukajka działa.
- Od: 21 gru 2011, 22:50
- Posty: 110
- Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
- Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon
Mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku. W zasadzie na zimnym silniku rano łapie odrazu, natomiast na ciepłym jest z tym gorzej, trzeba długo kręcić zanim zapali, a że akumulator już stary to czasami już nie zapali. Czy może być za to odpowiedzialny czujnik temperatury?
- Od: 1 cze 2010, 21:52
- Posty: 48
- Skąd: Kościerzyna
- Auto: mazda 626 GE 1.8 95r.
Może, ale mogą też wtryski przeciekać i zalewać świece tak jak to było u mnie.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Bardzo proszę o foto na którym widać wiązkę przewodów dochodzących do czujników. Mam podpięte dwa czujniki, temperatury plus chłodnicy a trzeci nie ma w pobliżu kabli. Poprzedni właściciel robił przekładkę silnika i wszystko jest zmasakrowane. Bardzo jeszcze raz proszę o zdjęcie komory silnika a dokładnie okolic filtra powietrza.
Może też tak być że nie mam mieć podpiętego czujnika i że to jest rozwiązane w inny sposób.
Może też tak być że nie mam mieć podpiętego czujnika i że to jest rozwiązane w inny sposób.
Ostatnio edytowano 26 sty 2013, 14:39 przez PaWoS, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 sty 2013, 18:24
- Posty: 12
- Auto: Mazda 626 1,8 GE +LPG
viewtopic.php?f=126&t=146783&hilit=czujnik+temperatury Tam jest zdjęcie.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna napisał(a):http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=126&t=146783&hilit=czujnik+temperatury Tam jest zdjęcie.
Chyba jestem ślepy bo nie widzę tam zdjęcia.
Natomiast wczoraj wymieniając pęknięty wąż wymontowałem obudowę filtra i przy okazji miałem pełny obraz instalacji elektrycznej. Nie ma w pobliżu żadnej kostki a z wiązki z której wychodzą przewody do pozostałych czujników są dwa przewody które "idą" do wnętrza samochodu. Na jednym z przewodów jest bezpiecznik topikowy. Jak go rozłączę to silnik na chwilę spada z obrotów i wraca do równej pracy.
Edit:
Oto moje czujniki:

I – Ten czujnik jak wypnę to włącza się wentylator chłodnicy, próba przy ciepłym silniku i w czasie pracy
II – Ten czujnik jak wypnę to wskazówka od temperatury idzie na zero.
III – Nie wiem co to za czujnik i do czego go wpiąć
IV – przewody o których pisałem, na czerwonym bezpiecznik topikowy 5 A
Edit:
Szyna, pewno miałeś ten temat na myśli: viewtopic.php?f=126&t=99594&view=unread#unread
Jak dobrze widzę to nawet wtyczkę zieloną mam podpiętą pod szary czujnik. Nie kumam tego.
- Od: 7 sty 2013, 18:24
- Posty: 12
- Auto: Mazda 626 1,8 GE +LPG
1. czujnik temperatury cieczy chłodzącej który daje sygnał do komputera
2. czujnik wskazówki – zupełnie nie ma wpływu na pracę silnika
3. kiedyś, był to czujnik osobny załączania wentylatora, w modelach nowszych steruje tym komputer na podstawie czujnika nr 1. Pytanie, dlaczego nie masz go zaślepionego
2. czujnik wskazówki – zupełnie nie ma wpływu na pracę silnika
3. kiedyś, był to czujnik osobny załączania wentylatora, w modelach nowszych steruje tym komputer na podstawie czujnika nr 1. Pytanie, dlaczego nie masz go zaślepionego

- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6